15.4.2015 7:55
20.4.2015 21:01
K_mrY kirjoitti:Olisit onnellinen että se edes ostaa sulle kevarin, vaikka edes sen "prätkä" mallisen.
Ite jos maksaisit omilla (ei kotitöillä, koska en ainakaan itse henk.koht. koe sitä työksi) työllä tehdyillä rahoilla nii saisit semmosen pyörän kuin haluat ja huomaisit että tuota 2600€ ei ihan tyhjästä pierasta.
Itse joutunu aina maksamaan kaikki pärrät ja niiden osat omasta pussista. Ja sen kyllä huomaa pyöristä ja katkeruudesta niitä "pappabetalar" henkilöitä kohtaan
28.4.2015 19:21
3.5.2015 7:06
4.5.2015 7:10
6.5.2015 12:32
K_mrY kirjoitti:Olisit onnellinen että se edes ostaa sulle kevarin, vaikka edes sen "prätkä" mallisen.
Ite jos maksaisit omilla (ei kotitöillä, koska en ainakaan itse henk.koht. koe sitä työksi) työllä tehdyillä rahoilla nii saisit semmosen pyörän kuin haluat ja huomaisit että tuota 2600€ ei ihan tyhjästä pierasta.
Itse joutunu aina maksamaan kaikki pärrät ja niiden osat omasta pussista. Ja sen kyllä huomaa pyöristä ja katkeruudesta niitä "pappabetalar" henkilöitä kohtaan
10.5.2015 19:36
15.5.2015 8:21
16.5.2015 20:13
16.5.2015 22:41
17.5.2015 0:37
Meepi kirjoitti:Huhhuh, ikävä tapaus En ole psykologi mutta varmasti vaikuttaa alitajunnassa pitkään. Voimia sulle ja jatka vaan ajelua niin eiköhän se siitä lutviudu.
17.5.2015 13:23
tyämiäs kirjoitti:Meepi kirjoitti:Huhhuh, ikävä tapaus En ole psykologi mutta varmasti vaikuttaa alitajunnassa pitkään. Voimia sulle ja jatka vaan ajelua niin eiköhän se siitä lutviudu.
Jepjep. Oli kyllä pirun outoa, kun tulin hiljalleen risteukseen ja yhtäkkiä tuntui kuin tanko olisi jäänyt jumiin ja kyljelleen asfaltille. Ei tosin pitäisi millään mennä tanko lukkoon, kun ei koko pyörässä ole rattilukkoa. Tiedä sitten häntä miksi niin kaaduin, syksyisellä varmasti kyllä merkitystä
17.5.2015 17:55
Wodan kirjoitti:tyämiäs kirjoitti:Meepi kirjoitti:Huhhuh, ikävä tapaus En ole psykologi mutta varmasti vaikuttaa alitajunnassa pitkään. Voimia sulle ja jatka vaan ajelua niin eiköhän se siitä lutviudu.
Jepjep. Oli kyllä pirun outoa, kun tulin hiljalleen risteukseen ja yhtäkkiä tuntui kuin tanko olisi jäänyt jumiin ja kyljelleen asfaltille. Ei tosin pitäisi millään mennä tanko lukkoon, kun ei koko pyörässä ole rattilukkoa. Tiedä sitten häntä miksi niin kaaduin, syksyisellä varmasti kyllä merkitystä
Voi tuollainen toki vaikuttaa, mutta voi toki syitä olla monia muitakin. Itselle sanottiin rekkakorttia ajaessa, että todennäköistä on että joku porukasta tulee kokemaan sen, että joku kaartaa henkilöautolla alle. Sanoivat vain, että älkää lopettako ajamista, muuten voi jäädä kammo koko touhuun.. Vähän aihetta sivuten, mutta kuitenkin viitaten, että ihmismieli on kummallinen ja tuollaisista kokemuksista voi jäädä pitkäksikin aikaa jotain tuollaista. Mistä näistä tietää..
22.5.2015 16:42
31.5.2015 21:28