Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
13.9.2013 21:07
Eipä ole mullakaan ollut biltsun ketjuissa valittamista, suosittelen.
13.9.2013 22:33
AceFin kirjoitti:Onko kellään kokemusta Bilteman, Motonetin tms. pyöränostureista? Faija konsultoi minua, että pitää etsiä hinta/laatu -suhteeltaan hyvä nosturi. Hakusessa on nyt siis pitkä nostopöytä, jolle pyörä ajetaan ja sitten nostetaan sopivalle korkeudelle ylös, ei mikään huoltopukki, niitä on jo.
Bilteman vaikuttaa specsien puolesta paremmalta, suurempi kantavuus ja halvempi hinta. Muutenkin olen yleisesti ollut tyytyväinen Bilteman tavaroihin, tosin harvemmin Motonetin kamoissakaan on ollut valittamista. Niin, onko kenelläkään kokemusta halvoista prätkänostureista?
*Bilteman nosturi* 450kg, 349€
*Motonetin nosturi* 400kg, 399€
Kannattaa miettiä myös ihan suomalaista Powerplustoolsin nostinta, on toki kalliimpi mut ehkä se kannattaa käytössä:
http://www.powerplustools.fi/mp-nostopo ... c08655c774
13.9.2013 22:47
Niinhän se menee, että jos haluaa sekä hyvää että halpaa, niin täytyy ostaa molemmat. Näyttävät kyllä hyviltä nuo PPT:n pöydät, eturenkaan kiinnike ainakin vaikuttaa paremmalta. Ainut ongelma noiden vehkeissä on, ettei niitä pääse näkemään etukäteen, koska firma asustaa Lappeenrannassa. Täytyy jutella isän kanssa aiheesta ja kysyä mitä mieltä se on. Kiitti vinkistä!
17.9.2013 11:43
Täytys laittaa apriliaan kahvan lämmittimet. Mistä ootte ottanu virrat niille? Kummat on paremmat: elementit normi tuppien alle vai tupit missä elementti?
17.9.2013 13:39
Derbissä aikoinani yhtenä talvena oli käytössä lämmityselementilliset kahvatupit. Itse kytkin niille virrat suoraan akulta releen kautta. Releelle otin ohjauksen töötiltä (sama kuin ottaisi virtalukolta), releen ansiosta lämmittimet eivät voineet jäädä päälle kun mopo oli sammutettu.
Itse olin ihan tyytyväinen kyseisiin lämmittimiin, piti kämmenet lämpiminä mutta välillä sormet hieman jääty (toki hanskavalinnasta kiinni).
19.9.2013 23:38
Onkohan 125cc pyörien vaihdepolkimissa suurimmaksi osaksi samanlaiset boorit? Itellä meni vakiopoljin keväällä ni heitin pois ja laitoin jonku tarvikepolkimen, ei siinä mitään muttaku tulee niin vähän ulospäin että täytyy pitää TODELLA matalassa asennossa jolloin esim. ajokenkien käyttö ei luonnistu
jos kattelis jostai purkurosseista noita, kyseessähän siis Rotaxin kone, voiskohan kotarissa olla samat boorit ku KTM ja Rotax tekee melko tiivistä yhteistyötä?
20.9.2013 0:26
Ei ookkaan, 1-2kk toimitusaika vaan risoo jos/kun tilaavat tehtaalta
20.9.2013 21:28
Tyhmä kysymys, mutta pitääkö kevarissa olla katsastuksessa vakio välitykset?
ja onko parkkivalo pakollinen?
21.9.2013 1:26
en usko, että rupeaa piikkejä laskemaan ja näkeekö sitä määrää edes mistään? ja parkkivalo taitaa olla pakollinen.
21.9.2013 11:45
Voi vittu. Pitää sitten sekin vaihtaa ku on uber laiton tuning sininen
21.9.2013 15:25
Välitysten vaihtaminen ei ole kiellettyä kevarissa, koska se ei ole virittämistä (mopo-säännöt vaan kieltää senkin koska välitykset vaikuttaa nopeuteen).
21.9.2013 16:50
Kaipaisin pikaista vastausta! itellä on tollanen skyteam monkey ja otin vahingossa öljypropun vasemmanpuoleisen propun irti ja sieltä tuli ulos nuo osat mitkä tämän kuvan kupissa ovat
http://i1136.photobucket.com/albums/n48 ... 270476.jpglaitoin jousen ensin kun se sieltä jälkeen päin tuli uloskin ja sinne upposi ulos ei tule ja on hukkunut jonnekkin laatikon syövereihin onko tällä mitään virkaa ja jos on niin mikä?
21.9.2013 16:57
Nokkaketjun kiristinhän se siellä propun takana on, eli on tärkeä osa.