Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
17.5.2008 20:18
hondra kirjoitti:Jos laittaa 200cc motin tommoseen kiinalaiseen jolloinhan nuo tehot eivät ole kumminkaan päätä huimaavia vaan pysyisivät siinä hyväksytyllä puolella niin minkähän sortin sanktiot siittä saa jos on enempi kuutioita. A1 rekisteröity.
Sori kun jatkan OT, mutta alkaakohan ne mittailemaan sylinterin mittoja jos tehoa on alle 11kw? Tietenkin jos siinä lukee heti isolla 200cc niin sitten... Kannattanee viilata kaikki ylimääräset vihjeet pois.
17.5.2008 21:31
TT itsellä (tietysti).
20.5.2008 21:00
TT , temmiin tuskin enää lisää hepoja virittämällä saa..
20.5.2008 21:06
TT ja lisäherkut, saahan temeliinki lisää rahalla ja taidolla
20.5.2008 22:05
Täystuho apikka löytyy
-Rave
-Jallumoto tehoputkula
26.5.2008 17:17
Ittellä kans TT husse. Putkesta otettu kuristukset v*ttuun ja säädetty
Jää nähtäväksi tuleeko kesällä tehoputki kiinni
1.6.2008 22:37
muokattu polini 154 mäntä vakio pyttyyn jota hieman siistitty, 32mm mikke, tehoputki, ja kiihtyvämmät välit eli on viriviri kemmu
3.6.2008 14:16
Kisa kuntoinen Kotari
[/img]
3.6.2008 14:20
Ei noita pyöriä täystehosiksi laiteta ihan vaan putkea vaihtamalla
5.6.2008 16:03
eikä sulaletta ostamalla:D kyllä sen pitää kisa tm/ktm/gg/husse olla:D:D
10.6.2008 18:01
TT, (tehari tuskin auttais) 38mm kaasari vakiona ja niin vapaasti hengittävä kuin on kannattavaa.
15.6.2008 16:46
Tälläinen tyhmä kysymys, että jos on vanha kevari, ja sillonhan niitä ei ole kuristetu, niin onko laillista ajaa a1 kortilla. vai tarvisiko sitä kuristaa?
ei sillä että sitä kuristaisin, mutta tällänen tieto olisi kiva
15.6.2008 16:49
mihinkä luokkaan tää KX kuuluu (37,5hv/28kw)
?
15.6.2008 17:19
Tonne alas mopojen sekaan.
15.6.2008 18:01
aapelih kirjoitti:mihinkä luokkaan tää KX kuuluu (37,5hv/28kw)
?
ruoskien joukkoon