Eilen kävi pikku tapaturma ja tuloksena nilkka paskana, ruhjeita ja paskaa kaikkialla vartaloa ja kepit 5 viikkoa..
Espoon Merituulentietä (jos kukaan on espoosta) siinä Martinsillan lähellä, näin kaukaa skootterin joka ajoi tien vasemmassa reunassa (siinä kohdallahan ne kuuluu kevyen liikenteenväylälle, eli ihan väärässä paikassa muutenkin). Ajattelin "no tää kaveri varmaan kääntyy tossa risteyksessä vasemmalle tai jotain", jotenka kiihdytin about 65 kmh asti, ja lähdin menemään oikealta koska se vaikutti loogiselta sen sijaan että hidastaisin siihen 30kmh ja katotaan sitten, että mihis tää kaveri aikoo mennä. No kun on toi giannelli kokoputkisto niin kyllähän pärinät kuuluu aika kauas, kaveri vilkas taakse ja näki mun tulevan. Olin about sen vieressä nii hän päätti siirtyä tien oikeaan reunaan, ja siitä sitten työns mut kävelytiehen päin ja sit tuli lentoa.. 5-10m lensin ilmassa ja laskeuduin kyljelleni.
Ei ollu muuta ku kypärä ja upouudet alpinestarsin ajohanskat, huppari ja shortsit.. +25 ja 2km päähän kaverille oli matka.. "Ei siinä mitää käy, joka iltahan mä ton matkan ajan". Tuloksena verta kaikkialla, pyörä yllättävän hyvässä kunnossa (liu'uin sen alla kokomatkan niin se ei koskaan kunnolla kolahtanut). Se skootterilla ajanut heppu oli just saanut kortin samana päivänä, selvis säikähdyksellä onneks.
Poliisit tuli paikalle, ambulanssi ja palo-auto. Otti kaikki tiedot sun muut, kirjotti mulle sakot oikealta ohittamisesta ja sen verran rentoja oli todistajat ja poliisit että ei kukaan puhunut ylinopeudesta
Mutta joo tarina loppuu tähän ja varsinainen kysymys:
Sain sakot harkkalupien kanssa, eli lähteekö harkkaluvat? Poliisi ei vienyt mitään harkkalupa-lappuja taikka kolmiota vaikka kaikki olikin hänellä kädessä tunnin tai kaks. Ja joo, pitäkää ne ajokamat päällä hei. Vähintään ajotakki ja kengät, mun lenkkarit on ihan riekaleina ja jalassa reikä