Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
6.11.2011 19:19
MiniMies kirjoitti::lol: Monen mielestä se on varmaan kaasulla nostoa kun ei käytä kytkintä..
Keulii kaasusta, elikkä
http://www.youtube.com/watch?v=cNMxdnCS ... re=related näin.
6.11.2011 19:30
Niiiiin? Totahan mä sanoinkin?
7.11.2011 20:31
Nii jännä kyllä vaikka en yhtää nykiny ni keula nousi kaasusta. Olin siinä samalla keulia ympäri kutosella
Saattaahan tietenki olla että välitykset ois vaihettu. Sen kotarin omistaja ei siitä krossista paljo tiiä mutta sano että siinä saattaa olla vakiot. OT loppu mun osalta nyt.
E: keuli sen takia koska iskari kaikista löysimmällä! Kuski siis 12v 155cm pitkä ja ei muuten yltäis ajamaa jos ei olis löysimmällä takaiskari.
Viimeksi muokannut jukke96 päivämäärä 9.11.2011 17:14, muokattu yhteensä 1 kerran
8.11.2011 22:05
MiniMies kirjoitti:Niiiiin? Totahan mä sanoinkin?
Jepsjeps, laitoin vaan videon tarkentamaan mielipidettäsi.
10.11.2011 18:56
Kylhä se piikki mulki tuntui mopon jälkee lähtevän mut aika kaukana vielä kunno peleistä,
525 kotka
10.11.2011 22:02
Ite testannu 560 husabergii, 525 kotkaa ja muita kunnon smotoja, mut ei ne loppuenlopuks ihan vitun täysii lähe verrattuna broidin 600cc yammuu.
10.11.2011 22:24
Huh sitä tehon tunnetta kun 16v kokeili, sama se mikä kevari mutta kaikki meni lujaa. Nyt ehkä
vähän tehonpuute vaivaa
. Varsinkin kun päässyt isompia kotareita testaileen.
^Ylempään. Aika jännä juttu, kumminkin kiihtyvyys varmastikkin tasaista 0kmh vauhdeista lähdettäessä tuollaisella smotolla. Johtuisikohan siitä että kyykyillä se vauhti kasvaa ja kasvaa ja kasvaa tasaisesti, smotolla se vauhti alkaa hiljenemään melko reippaastikkin jo aikaisessa vaiheessa, varsinkin kun kiihdytetään isompiin lukuihin. Tuntuisi että smotot ne tykimmiltä tuntuu varsinkin kiihdyttäessä koska ranteitahan nuo venyttää.
11.11.2011 8:37
Totta tuokin, mutta ite olin vähähn pettyny kun ekan kerran testasin tota husaa. Kyllähän se siis maukkaasti lähti ja nappas saman tien keulaa, mutta kyllä siinä enemmänki tehoo sais olla. Rivinelosessahan on yli tuplasti tehoo, mut täytyy muistaa et on enemmän painoaki. Keveyden takiahan smototkin sitä keulaa ottaa jo kaasussta.
11.11.2011 13:44
Kyllähän se joo melkeen litran koneen vaatii että tavallisilla välityksillä keulii kaasusta tommonen kyykky.
11.11.2011 16:02
Ja painoahan enemmän vaikuttaa vielä painopiste. Kyykyssähän se on alempana ja edempänä kuin supermotossa. Smotothan ovat verrattain melko hitaita kiihtymään eikä niitä suorille ole tehty. Tarkoitan siis, että ne kiihtyvät vain tiettyyn pisteeseen asti ja sitten se loppuu melkein kuin seinään.
Myös moottorien luonteet ovat täysin erilaisia, tuommoinen 600cc rivinelkku kun ottaa oman aikansa kierroksia ja sitten kun niitä on tarpeeksi niin lähdetän lentoon.
Mutta onkohan tämä nyt aiheellista keskustelua tässä topicissa?
11.11.2011 16:15
Eiköhän koko foorumien mielenkiinto perustu keskustelemiseen, joka tuppaa vähän vääjäämättäkin liukua lähestulkoon poikkeuksetta OT:n puolelle. Paljoa tälläkään topicilla muuten juhlittas.
Ja ei smotoja ole suunniteltu suorille tai kiihdytyskisoihin. Painopiste, lyhyt akseliväli, lyhyet vaiheistovälitykset ym. pitävät siitä kyllä huolen.
12.11.2011 17:26
Eka kerta piikillä oli tänään kawasaki kmx 15hp tehoo
Pyörittelin rinkiä kotipihal, ei oo korttia viel
D vasta ens keväänä saan
7.12.2011 18:31
Hus, pois siitä! Menee "Myydään" osioon pyörääsi kauppaamaan. Minun tietoni mukaan PV on muuten mopo ja tämähän on kevaripuoli. Nyt olet kaveri pahasti eksynyt.
15.12.2011 1:28
sampo! kirjoitti:Ite testannu 560 husabergii, 525 kotkaa ja muita kunnon smotoja, mut ei ne loppuenlopuks ihan vitun täysii lähe verrattuna broidin 600cc yammuu.
Nää on piikkejä vai?
15.12.2011 16:04
ImTeme kirjoitti:sampo! kirjoitti:Ite testannu 560 husabergii, 525 kotkaa ja muita kunnon smotoja, mut ei ne loppuenlopuks ihan vitun täysii lähe verrattuna broidin 600cc yammuu.
Nää on piikkejä vai?
Älyät varmaan viestin merkityksen kun luet sitä ylemmän viestin..