Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

16.5.2010 15:13

Eka kerta omalla pyörällä oli täydellinen, ajolupa oli taskussa mut pyörä palasina tallissa.. Hirveellä kiirreellä vehje kasaan ja käyntiin 23:30. Lähin rauhallisesti ajaan ja 200metrin päässä ihmettelin ku ei ota kierroksia tai piikkiä, tajusin et on bensahana kii, avasin sen ja jumalauta ku läks :D Semi täys lasetus noin 150 metrii ja PeeJee nauro kypärän sisällä :lol:

16.5.2010 16:55

Se on kyllä ihan totta että se eka ajokerta vetää aina hymyn perseesee :lol:

23.5.2010 11:54

Kun kotari tuli pihaa ni pakkohan sitä oli heti testata vaik oli viel lumet maassa :D pito=0
Kyl se vähän äkäsemmin läks ku detsi :D

24.5.2010 18:03

Testasin kaverin täystehosta KTM:ää tossa helatorstaina. Mukavasti levis hymy niskaan asti kun semmosta tehopiikkiä ollut kokenut koskaan. :)
Sen jälkeen se varsinainen kevarikuume on noussut, ja oon muutamia muitakin pyöriä käyny ajaan :)

24.5.2010 19:33

eerokki kirjoitti:Testasin kaverin täystehosta KTM:ää tossa helatorstaina. Mukavasti levis hymy niskaan asti kun semmosta tehopiikkiä ollut kokenut koskaan. :)
Sen jälkeen se varsinainen kevarikuume on noussut, ja oon muutamia muitakin pyöriä käyny ajaan :)

elähän ajele jos ei korttia löyvy :D

30.5.2010 16:59

Arvaa vaan, Riejun jälkeen kun kokeili kaverin kotaria niin tuntu siltä että huomenna on Rieju myynnissä. :D

30.5.2010 21:56

J-Koo kirjoitti:Arvaa vaan, Riejun jälkeen kun kokeili kaverin kotaria niin tuntu siltä että huomenna on Rieju myynnissä. :D

Joo tulee kyllä niin paha mieli kun menee koittaan 125cc rossia tai kisaenskaa. :( Tuumas jammu mennä jo myyntiin yks päivä, eipä mennyt. Tämän kesän ajelisi tuolla pelillä ainakin ja kahtoo jos seuraavalle ajokaujelle toista pyörää jos vaa tartte tulee. Tosin ei olisi kovin järkeä kun muutenkin pääsee ajelemaan ens kesänä alle 25kw pyörää.

30.5.2010 22:26

Eikä muuten varmasti tullu itellä minkäänlaista pyöräänmyyntiin miettettä vaikka kotareita oon testaillu. :D Mopon jälkeen kyl ku mitoo testasin ni tuntu tykilt ja miton jälkee mäxää ni tykki taas. :D

30.5.2010 22:34

Tai sitten tekee niinkuin minä, pistää palikkaa sitä mukaan, kun alkaa tuntua lussulta. ;)

30.5.2010 22:45

Tai sitte tekee niinkuin minä, lussu kevari ja säästää rahat kusiaisee ;) sinne jää kevarit vaikka ois minkälaista hilpetööriä kii

30.5.2010 23:25

Yzä kirjoitti:Tai sitte tekee niinkuin minä, lussu kevari ja säästää rahat kusiaisee ;) sinne jää kevarit vaikka ois minkälaista hilpetööriä kii

Jos tolle linjalle lähetään, niin otetaan vaikka mito ja laitetaan siihen RD350 kone(löytyy valmista kiinnikesettiä tolle koneelle, eli bolt on) kaikilla hilppeillä. Suurimmillaan siitä saa vähän yli 600cc ja tehoa reippaasti toistasataa heppaa. Veikkaan, että alkaa siinä kusiaisetkin nöyrtyä. :lol:

30.5.2010 23:26

Joo ja sehän onkin kevari sitten =))))

30.5.2010 23:33

Joo ja mä laitan siihen kusiaiseen 12r:rrän koneen niin et ainakaa pärjää!

1.6.2010 22:55

Yzä kirjoitti:Joo ja mä laitan siihen kusiaiseen 12r:rrän koneen niin et ainakaa pärjää!

Alko harmittamaan

1.6.2010 23:23

Leite kirjoitti:
Yzä kirjoitti:Joo ja mä laitan siihen kusiaiseen 12r:rrän koneen niin et ainakaa pärjää!

Alko harmittamaan

Voi hitsi kun se pointti melkein meni sullekkin perille!