Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

10.9.2009 16:28

yzäri_92 kirjoitti:itellä oli cbr autokoulus ja sehä oli iha hemmetin helppo pyörä käsitellä, kun niin pieni ja kevyt. Iha niiku polkupyörällä ois ajellu :)

Nimenomaan :lol: . Tykkäätkö ajaa fillarilla satasta? Minä en.

12.9.2009 0:11

BigPaaryna kirjoitti:
yzäri_92 kirjoitti:itellä oli cbr autokoulus ja sehä oli iha hemmetin helppo pyörä käsitellä, kun niin pieni ja kevyt. Iha niiku polkupyörällä ois ajellu :)

Nimenomaan :lol: . Tykkäätkö ajaa fillarilla satasta? Minä en.

kyllä sillä sitä satastaki ajeli. Kyl mun ego kesti. ;)

19.9.2009 20:59

Mulla tais olla kans koulun Hondalla (en nyt muista mikä mut ei cbr). Eikä ollu oikeestaan mitenkään kauheen huimaa ku tää kyseinen pyörä oli aika luumu :D Vähän jänskätti ku mentii ekaa kertaa ajelemaa motarille mut ei nyt muuten.

27.9.2009 10:55

kertokaas et onko ensikertalaisella vaikeaa ajaa kevarilla(ei oo muuta ajokokemusta ku pari kesää skootterilla).tuleeko esim.ongelmia vaihteiden kanssa?

27.9.2009 10:58

mr.hana kirjoitti:kertokaas et onko ensikertalaisella vaikeaa ajaa kevarilla(ei oo muuta ajokokemusta ku pari kesää skootterilla).tuleeko esim.ongelmia vaihteiden kanssa?

No jos ei oo vaihteita ja kytkintä käyttäny mopolla nii voihan se alussa vähän takkuilla mut kyl sitä heti melkeenpä oppii mite niitä käytetää :)

31.10.2009 1:09

Se eka 100 km/h nopeus tuntu maukkaalta :lol: :P

31.10.2009 3:48

CryptorChid kirjoitti:Se eka 100 km/h nopeus tuntu maukkaalta :lol: :P

Varsinainen elämys.

31.10.2009 10:19

Se meikän ensimmäinen kerta oman kevarin kyydissä, niin se on sellanen että sitä ei voi mihinkään muuhun verrata, se on sellanen "vapauden tunne" :D

31.10.2009 12:11

Eka kerta kevarilla oli ajoharjoitteluradalla omalla Cagivallani. Henkeä salpasi kun ensimmäistä kertaa kuulin sähköstartin pyöräyttävän koneen käyntiin... Silloin tajusin ensimmäistä kertaa että "Mitä Mahdollisuuksia!" Ja mopon jälkeen tuntui niin ihanalta kun tiesin että enää vaihteiden vaihdot eivät tapahdu 5 kmh välein. Tällänen dramatisaatio :P

31.10.2009 12:50

80-Kaitsu kirjoitti:Eka kerta kevarilla oli ajoharjoitteluradalla omalla Cagivallani. Henkeä salpasi kun ensimmäistä kertaa kuulin sähköstartin pyöräyttävän koneen käyntiin... Silloin tajusin ensimmäistä kertaa että "Mitä Mahdollisuuksia!" Ja mopon jälkeen tuntui niin ihanalta kun tiesin että enää vaihteiden vaihdot eivät tapahdu 5 kmh välein. Tällänen dramatisaatio :P

Kyllä! Asiaa mies :D

1.11.2009 16:16

-jokke- kirjoitti:
CryptorChid kirjoitti:Se eka 100 km/h nopeus tuntu maukkaalta :lol: :P

Varsinainen elämys.

Mua vähä harmittaa, että piikkipuolellaki on vielä näin alkeellista porukkaa. -jokke- nimistä käyttäjää siis tarkoitan.

30.11.2009 19:51

Eka kerta tais olla kaverin näsärillä vähän reilu puol vuotta ennen kuin oli kortti taskus.. Matkaa sillä kertyi ehkä vähän päälle 100km yhteensä..
Näin jälkeenpäin kun sitä miettii niin ei se ehkä niin viisasta ollut. :roll: Ja tuntuihan se aika tykiltä :D

30.11.2009 21:49

Enpä oo tänne tainnu vastatakkaan =) No yzärillä ajelu ei oikeen ole mitään säväreitä tehon puolesta aiheuttanu, mutta kaverin viritetyl detsil, missä oli vielä laippa ylhäällä ni repi aika hyvin tehopiikkii, teharimopon jälkeen. ;)

30.11.2009 22:27

Eka kerta piikin sarvissa oli ennen korttia keväällä heti kun tie oli sula. olihan sekin mukavaa,mutta tunnelman vähän pilasi se,että olin saanu kokkeilla isän moottoripyörää ennen piikkiä

30.11.2009 23:57

Vakio Derbin jälkeen oli todella mahtava siirtyä ajamaan DT 125 RE täystehosta. Tehoa löytyi ja lähti, kiihtyi todella hyvin. Henkeä salpasi kun vauhtia oli jotain 70km/h pienellä soratiellä, myös 130km/h kunnon tiellä oli mahtava kokemus. Eipä ole tuosta vielä tehot tuntuneet loppuvan vaikka ajettu pitkin syksyä. :)

Jotain tuninkia lyön talven aikana tuohon kiinni kun en ajele talvella, ei viihti kaatuilla ja naarmuttaa katteita. Ensi ajokautta odotellessa!