Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
22.6.2013 0:17
Juu näin tehdään. Kiitos neuvoista.
22.6.2013 0:37
Ei heilu etupyörä, mut voisko olla silti toinen laakeri tulossa tiensä päähän?
22.6.2013 2:43
Ei se väljä välttämättä ole mutta voi silti päästää ääntä! Pyörä irti ja pyörittelee ja kuulostelee laakereita jos hirveesti jää painaan mieltä mistä ääni kuuluu
22.6.2013 13:55
Mistähän kannattais lähtee liikkelle kun haluisin vaihtaa XT'eehen 520 ketjut?
22.6.2013 15:55
Siis miten lähteä liikkeelle? Takarenkaan pultti irti, liikuta rengasta eteenpäin että ketjut löystyy, sitten ketjujen lukko irti, ketjut pois paikaltaan, uudet ketjut paikalleen, tarkista pitääkö lyhentää, jos ei niin uus lukko kiinni, ketjut kireelle, pyörä alas pukilta ja ringille.
E: niin ja tietty 520 jakoset rattaat
22.6.2013 16:04
Kolmetoista kirjoitti:Siis miten lähteä liikkeelle? Takarenkaan pultti irti, liikuta rengasta eteenpäin että ketjut löystyy, sitten ketjujen lukko irti, ketjut pois paikaltaan, uudet ketjut paikalleen, tarkista pitääkö lyhentää, jos ei niin uus lukko kiinni, ketjut kireelle, pyörä alas pukilta ja ringille.
E: niin ja tietty 520 jakoset rattaat
Tuota ratas juttua vähän meinasinkin kun pyörä on alkaa kohta olemaan valmis ja ei löytynyt muutama päivä sitten muita kun 520 ketjuja tallista jotka näyttä aika siistiltä, mutta ei mahtunu rattaille.
Eli pitääkö nyt siis vain ettiä uudet rattaat johon 520 menee?
Taitaapi mennä raakaratas hommiksi
22.6.2013 23:39
Kertokaapa onnistusko kaasuvaijerin korjaaminen kaasarin ja sen haarautumiskohan väliltä tommosella Dicen vaijerin korjaussarjalla, onkohan siinä tarpeeks pieniä nippoja, kun on aika pieni se mikä menee luistiin ja se mikä on siinä mistä vaijeri haarautuu tuorevoitelulle ja kaasarilla..
23.6.2013 19:53
Ite kyl miettisin kahdesti ennenkuin alkaisin tollasella nippasarjalla korjailemaan ainakaan tuorevoitelupumpun vaijeria,koska noi ei kai oo niin varmoja kun uus vaijeri ja jos se nippa hajoo/irtoo niin arvaat varmaan mitä seuraa... ihan vain näin sivuhuomiona
Kaasuvaijerin korjaukselle en ite ainaka esteitä näe,joku nuista sarjoista paremmin tietävä voi siitä kertoo lisää.
23.6.2013 22:01
Kyllä niillä korjattua saa, mutta en todellakaan tuoreöljyvaijeria sellasella korjaisi, usein ne nipat meinaan luistaa aluksi vähän ja joskus jopa irtoaa ennen kun ne saa täydellisesti kireälle/hyväksi. Monet mankin vaijerit olen sellasella korjannut ja hyvin toimiikin, mutta en todellakaan kevarin tuorevoiteluun sellasta laittaisi.
23.6.2013 23:29
En nyt tuosta selityksestä ihan tajunnut mutta eikös tuossa nimenomaan kaasuvaijeria olla korjaamassa?
24.6.2013 0:27
Samassa vaijerissa on kaasuvaijeri ja tuorevoitelun, en tajunnut alkup. viestistä että kumpoaa nyt tarkalleen korjataan, mutta uuden vaijerin minä ostaisin, ellei tienpäällä olla ja vaijerinkorjaussarja sattumalta repussa.
25.6.2013 18:18
Moro ! Minkäs kokoset kumit mahtuu kun etuvanne on 12" 1.6 leveä, ja takavanne 12" 2.2 leveä. Etuvanteessa tällä hetkellä 3.50, mahtuuko 4.00 ?? Ja entäs taakse ?
25.6.2013 23:49
Miksei kemmupuolella ole ''Olitko se sinä?'' topiccia?
25.6.2013 23:49
Onkimato kirjoitti:Samassa vaijerissa on kaasuvaijeri ja tuorevoitelun, en tajunnut alkup. viestistä että kumpoaa nyt tarkalleen korjataan, mutta uuden vaijerin minä ostaisin, ellei tienpäällä olla ja vaijerinkorjaussarja sattumalta repussa.
Kaasuvaijeri piti korjata, ostin korjaussarjan ja vaijerinkuorta ja tein kaasulle kokonaan uuden vaijerin, kun ei mulla oo tuorevoitelu käytössä. Siis suora vaijeri vaan kaasarilta kaasulle.. En halunnu ostaa alkuperästä kun en tarvinnu sitä tuorevoitelun vaijeria ja sen hinta sattuu olemaan aika kallis 42e, kun nyt makso vaijeritarpeet 15e..
26.6.2013 0:05
mikerin kirjoitti:Miksei kemmupuolella ole ''Olitko se sinä?'' topiccia?
Uusia topicceja tehdään sitä mukaa kun on tarvetta, voit itse tehdä uuden topicin jos haluat mikäli vastaavaa ei valmiiksi jo ole.