Keskustelua Motot.netin uutisten aiheista.

Alueen säännöt

Huom! Varsinaiset uutiset sijaitseva kokonaisuudessaan uutisosiossa, ei foorumilla.
Voit klikata itsesi uutisen sivulle viestiketjun aloitusviestin linkistä

Fiilismittari! Uusi ulkoasu on mielestäsi

Huikea!
78
13%
Parempi kuin vanha
193
33%
En osaa sanoa
115
20%
Huonompi kuin vanha
203
34%
 
Ääniä yhteensä : 589

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

17.11.2012 21:33

Kaksnelikantti kirjoitti:Ottakaa huomioon että osa kävi äänestämässä heti eikä ole ongelmien korjaantumisen jälkeen käynyt äänestämässä uudelleen. Mutta ei se välttämättä muuttuis sen jälkeen. Itsehän kävin äänestämässä vasta 1kk uudistuksen jälkeen.

Mieli voi muuttua kumpaan suuntaan tahansa. Sen vuoksi se oma äänestys pitäisi olla mahdollista vaihtaa toiseen. On nimittäin niitäkin jotka äänesti positiiviseksi pelkän uuden ulkonäön vuoksi, mutta tuli myöhemmin katumapäälle. Hitosti hitaampi tuo uusi ulkoasu tuntuu olevan. Itselle asialla ei ole merkitystä niin kauan, kuin tätä vanhaa voi käyttää. Toivottavasti tämä ei poistu tulevaisuudessakaan.

Minäkään en antanut ääntäni heti
-Zone- kirjoitti:Muutaman kuukauden käyttäneenä ja sivuston jatkuvaan sohloomiseen totaalikyllästyneenä katson josko asetuksista saisi vielä sen vanhan ulkoasun.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

17.11.2012 23:35

Voisiko tuo kirjaudu nappi olla hieman isompi? Mulla ainakin meinaa hukkua aina välistä.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

17.11.2012 23:39

-Zone- kirjoitti:En muistanutkaan kuinka helvetisti nopeampi tää vanha ulkoasu myös on ennen kuin vaihtoi tähän takas :eek:


Vaihdoin itsekkin vanhempaan. Huomattava muutos. Positiivinen sellainen. :)

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 1:34

-Zone- kirjoitti:Mieli voi muuttua kumpaan suuntaan tahansa. Sen vuoksi se oma äänestys pitäisi olla mahdollista vaihtaa toiseen.
Etkö pysty vaihtamaan äänestysvalintaa äänestyksen jälkeen? Minulla kyllä pelittää mutta en tiedä onko tuo vain moderaattoreiden oikeuksiin liitetty ominaisuus.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 4:36

Kyllä itsekkin pystyn muuttamaan.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 12:16

Itse en pitänyt alunperinkään tuosta uudesta ulkoasusta ja enkä pidä vieläkään ollenkaan.

Sami + muut voisi miettiä tuota asiaa, että jos kerran melkein suurin osa täältä ei pidä tuosta uudesta ulkoasusta. Erohan on todella pieni tuossa uuden ja vanhan kannatuksessa.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 15:42

Miten niin suurin osa ei pidä uudesta ulkoasusta? Ainakin äänestyksen mukaan 41% pitää uutta ulkoasua parempana kuin vanha ja 40% huonompana. Sunkin palaute olisi paljon hyödyllisempi, jos kertoisit miksi et pidä uudesta ulkoasusta.. :roll: .

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 16:07

Miten niin suurin osa ei pidä uudesta ulkoasusta? Ainakin äänestyksen mukaan 41% pitää uutta ulkoasua parempana kuin vanha ja 40% huonompana.
Eli käytännössä puolet ja puolet.

Onko uudistus tällöin onnistunut jos puolet inhoaa sitä ja puolet tykkää siitä?

Sunkin palaute olisi paljon hyödyllisempi, jos kertoisit miksi et pidä uudesta ulkoasusta..
En tiiä ketä tarkotit, mutta itellä hitaus on se mikä tökkii.

Myös se, että hienolla ulkoasulla ei ole tälläisessäkään foorumissa mitään merkitystä. Kaikki jo tietää motot.netin, eikä sen tarvitse houkutella uusia käyttäjiä hienoilla animaatioilla ja ulkoasuilla. Vanhassa on kaikki ominaisuudet mitä foorumikeskustelu vaatii+ vähän ekstraakin. Uudessa ei ole mitään mullistavia uusia omianisuuksia, pelkästään ulkoasumuutos.

Eli omasta mielestäni uudistus on hyödytön, se ei tuo mitään uutta foorumille.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 16:46

Uusi hitaampi ja ainakaan mun kännykkä ei pysty kaikkia toimintoja käyttämään/klikkaamaan kaikkea..

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 17:27

TgNox kirjoitti:Sunkin palaute olisi paljon hyödyllisempi, jos kertoisit miksi et pidä uudesta ulkoasusta.. :roll: .

No esimerkiksi siksi en pidä uudesta ulkoasusta, koska hitaampi kuten muutkin maininneet ja minun mielestäni kauhea sekasikiö. Viestiketjujen otsikot huonon väriset, mustina ne olisi parhaimmat, erottuu selväti. Nyt ei oikeen ota selvää minkäväriset ja haittaa selaamista, kuten nuo pääotsikot esimerksiki Mopo ja moposkootteri on noin törkeen isolla.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 18:47

Slerpa_ kirjoitti:
TgNox kirjoitti:Miten niin suurin osa ei pidä uudesta ulkoasusta? Ainakin äänestyksen mukaan 41% pitää uutta ulkoasua parempana kuin vanha ja 40% huonompana.
Eli käytännössä puolet ja puolet.

Onko uudistus tällöin onnistunut jos puolet inhoaa sitä ja puolet tykkää siitä?

Totesin vain, ettei suurin osa ole yhtäkuin puolet. ;) En ottanut kantaa uudistuksen onnistuneisuuteen.

Slerpa_ kirjoitti:
TgNox kirjoitti:Sunkin palaute olisi paljon hyödyllisempi, jos kertoisit miksi et pidä uudesta ulkoasusta..
En tiiä ketä tarkotit, mutta itellä hitaus on se mikä tökkii.

Myös se, että hienolla ulkoasulla ei ole tälläisessäkään foorumissa mitään merkitystä. Kaikki jo tietää motot.netin, eikä sen tarvitse houkutella uusia käyttäjiä hienoilla animaatioilla ja ulkoasuilla. Vanhassa on kaikki ominaisuudet mitä foorumikeskustelu vaatii+ vähän ekstraakin. Uudessa ei ole mitään mullistavia uusia omianisuuksia, pelkästään ulkoasumuutos.

Eli omasta mielestäni uudistus on hyödytön, se ei tuo mitään uutta foorumille.
Ei ollut sulle kohdistettu vaan Yam4ha:lle.

Millaset koneet teillä oikeen on ja mitkä selaimet jos tökkii? Ei mulla vaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa koneella eikä puhelimella.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 18:57

TgNox kirjoitti:Millaset koneet teillä oikeen on ja mitkä selaimet jos tökkii? Ei mulla vaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa koneella eikä puhelimella.

"Hitaus on se joka tökkii" Noin ainakin mä luin siellä olevan.
Täällä mennään 21megasella liittymällä ja eron nopeudessa todellakin huomaa vanhalla ja uudella käyttöliittymällä. Koneteho riittää takuulla selaimien pyörittämiseen, vaikka ei olekaan kaikkein tehokkaimmista komponenteistä kasattu.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 19:03

Onko se ongelma, jos sivun latauksessa menee 0,2 sek sijaan 0,6 sek? Vai kuinka hitaasti teillä ne sivut latautuu? :eek:

E: Puhelimien mobiililaajakaistoille on joo ehkä hieman sisältörikas, mutta ei luurillakaan nyt kauhean kauaa joudu odottelemaan. :)

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

18.11.2012 23:34

Millaset koneet teillä oikeen on ja mitkä selaimet jos tökkii? Ei mulla vaan ole koskaan ollut mitään ongelmaa koneella eikä puhelimella.
Kone pyörittää helposti selaimia, netin nopeus huitelee 0,3-3 megan välillä, 2 meganen pitäisi olla. Välillä on tuskasta lataamista jopa tämän vanhan kanssa, uuden kanssa oli vielä tuskasempaa. Eli, hitaimmillaan tätä vanhaa sivua odotetaan puoli minuuttia, uutta aika lailla kauemmin.

PUhelimen 2g tai 2,5g yhteydellä en ole edes uutta tohtinut koittaa, vanhan lataaminenkin oli tosi tuskasta.

Re: Uuden ulkoasun palaute ja ongelmat

19.11.2012 8:32

Mitä itse puhelimen netillä, testerin mukaan kolmasosa megasta, niin ei tuo kyllä vaadi minusta hirveää odottelua.. En ikinä aikamääreisiin ole kiinnittänyt huomiota, koska ei ikinä ole tarvinnut edes hermostua tuon netin kanssa.