24.7.2012 18:29
Suomalaisten moottoripyöräliikkeiden asiakaspalvelu on kehittynyt suuren harppauksen parin viime vuoden aikana. Asiakkaiden saama palvelu on nyt sekä nopeampaa että parempaa. Moottoripyöräliikkeiden palvelun taso on huippuluokkaa verrattuna mihin tahansa toimialaan.
Moottoripyörälehti MP Maailman Palvelu Plus Oy:lta tilaaman moottoripyöräliikkeiden asiakaspalvelututkimuksen kolme parasta yritystä yltävät tällä kertaa vähintään 90 pisteeseen, mikä on tällä tutkimusmenetelmällä ainutlaatuisen kova tulos. Palvelu Plussan tutkija Miika Parpon mukaan yksittäisellä käynnillä yrityksen on suhteellisen helppo ylittää 90 pisteen raja, mutta kokonaistuloksena se on harvinaista millä tahansa alalla, ja tarkoittaa yrityksen henkilökunnan todella onnistuneen työssää... Lue uutinen!
24.7.2012 21:50
24.7.2012 22:18