Keskustelua Motot.netin uutisten aiheista.

Alueen säännöt

Huom! Varsinaiset uutiset sijaitseva kokonaisuudessaan uutisosiossa, ei foorumilla.
Voit klikata itsesi uutisen sivulle viestiketjun aloitusviestin linkistä

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

21.10.2011 14:57

Jahas, sieltä löytyy. On kyllä aivan helkkarin hyvin toteutettu mobiilisivusto. Tosi simppeli ja helppokäyttönen. Nyt pääsee kunnolla kyttäämääm keskusteluja missä vaan 8)

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

26.10.2011 14:22

Tosi hyvä! Mut jotkut kuvat kyllä näkyy vähän liian isoina, tosin taitaa johtua vaan kuvan koosta.

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

26.10.2011 16:14

Loistava sivu, Tykkään! Kiva illalla sägyssä selailla keskusteluja ennen nukkumaan menoa ;)

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

27.10.2011 15:04

Ihan hyvin pelaa mitä tänään töissä selailin :lol: Mutta eipä noilla muillakaan nettisivuilla ole ongelmia iPhonen kanssa ainakaan ollut.

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

28.10.2011 14:58

Eipä täsä mitään ollutkaan :)
Viimeksi muokannut AKWM päivämäärä 29.10.2011 13:11, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

29.10.2011 3:18

Käytettävyydeltään tuntu olevan oikeen hyvä, en vastaavaan oo vielä törmmännyt, tosin yleensä välttelen mobiiliversioita. Väreihin tottu melkein heti vaikka aika rajut onkin ja nämä tuntuu selkeyttävän lukemista aika paljon.

Pari ongelmaa ainakin minulle tuli silti vastaan:

Kun paino kirjottajan nimimerkkiä, anto se ensimmäisellä kerralla sen tiedot siihen suoraan. Kun paino seuraavan viestin kirjottajaa, väläytti se siinä sen tietoruudun mutta vei suoraan kirjottajan sivulle. Kun palasi takaisin niin tietoinkuna oli edelleen auki. Ja seuraavalla taas sama ja kaikkien klikattujen käyttäjien tietoruudut jäivät auki, eikä niitä saanut suljettua

Sitten alareunan mainos ja teksti "suomen vanhin... Yhteisö" jää osittain piiloon.

Ja tohon käyttäjien tietoruutuun voisin toivoa vielä lisänä käyttäjän pyörät :)

Myös vois olla vaikka jonkun valikon takana linkit näihin motot.netin muihin osioihin tai ainakin etusivulle.

En tiedä johtuuko juuri tästä päivityksestä vai mistä mutta selainversiota läytettäessä puhelimellani on joskus tullut vain tyhjä ruutu lukuunottamatta yläreunaan tulevaa tummaa raitaa. Uudelleen lataaminen kerran tai pari on aina auttanut. Käyttänyt tosin pääasiassa blogia.

Laitteena on iPhone4/iOS 5

Itte toivoisin laajennusta blogiin :)

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

1.11.2011 22:56

Nyt myös osoite motot.mobi toimii!

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

2.11.2011 8:49

Totta tuo nyt sitten toimii myös tuolla vanhalla osoitteella? (M.Motot.Net)

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

2.11.2011 17:52

Kyllä toimii vanhalla, kuten kokeilemallakin saa selville. Tällä hetkellä itse asiassa motot.mobi ohjaa osoitteeseen m.motot.net.

Mutta kumpi osoitteista on parempi, eli kumman pitäisi olla se ensisijainen osoite johon käyttäjä ohjataan?

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

2.11.2011 19:15

mun mielestä toi m.motot.net on parempi, koska oon tottunu että monista muistakin nettisivuista pääsee mobiili versioon iskemällä m siihe www tilalle ;)

Re: Uusi mobiilisivusto: m.motot.net

2.11.2011 22:25

Joo Ämmän kannalla ollaan. Muuten pisti silmään, että piilotekstiä ei olekkaan tällä mobiiliversiolla. Ei mitään moittimista, pisti vain silmään. Käys Sami muuten tuolla vikatilannepuolella vastailsemassa, että mikäs errori mulle oikee pukkas.. :roll: