Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Apollo Orion RX 50

31.7.2012 17:40

talkkari kirjoitti:^^ Huomasiko mopoäijä56 että laitoin sulle yksityisviestiä?


En saanut näkymään mitään viestiä. Tuli kyllä sähköpostii, että on yksityisviesti, mutta en saanut nåkymään.

Joka tapauksessa Helkaman viritys saa nyt riittää, menee 60 km/t mittarinopeutta sillä 15T rattaalla.
Joku sitä vielä jarruttaa, aivan kuin olisi sytytys liian myöhäisellä. Mutta olkoon. se kulkee nyt
jo liian kovaa jos kuskina on joku puolet kevyempi kuski. Tuosta CDi ruuvista ei saanut mitään tolkkua,
ei tunnu vaikuttavan vaikka kiersin 3 kierrosta sisäänpäin.

Re: Apollo Orion RX 50

31.7.2012 18:21

^^ Eli mopoäijällä on eturatas 15 piikkinen. Suutin ? ja kaasarista kuri pois? Mistä hankeit eturattaan sekä suuttimen?

Re: Apollo Orion RX 50

1.8.2012 11:05

mopoäijä56 kirjoitti:
talkkari kirjoitti:^^ Huomasiko mopoäijä56 että laitoin sulle yksityisviestiä?


En saanut näkymään mitään viestiä. Tuli kyllä sähköpostii, että on yksityisviesti, mutta en saanut nåkymään.

Joka tapauksessa Helkaman viritys saa nyt riittää, menee 60 km/t mittarinopeutta sillä 15T rattaalla.
Joku sitä vielä jarruttaa, aivan kuin olisi sytytys liian myöhäisellä. Mutta olkoon. se kulkee nyt
jo liian kovaa jos kuskina on joku puolet kevyempi kuski. Tuosta CDi ruuvista ei saanut mitään tolkkua,
ei tunnu vaikuttavan vaikka kiersin 3 kierrosta sisäänpäin.

Muistaakseni vasta ensimmäisen kolmen kierroksen jälkeen se vasta alkaakin vaikuttamaan. Itse pidin 5-8 kierrosta auki aina.

Re: Apollo Orion RX 50

1.8.2012 15:34

Juu kyllä sitä vähintään se 5 kiekkaa pitää ruuvata et ne moottorin kierroksekki alkaa jotaki vaikuttamaan. Ite tosi en muista paljon olen ruuvannu, olen aina vain kattonu kiekkamittarista paljon kone kiertää ja sen mukaan sitte säätäny.

Re: Apollo Orion RX 50

3.8.2012 12:24

Ihansama22 Käy kyllä niin sääliks sua, en ymmärrä miten joku varaskin on niin vitun tyhmä että varastaa orioni josta rahaa irtoaa papereiden kera ehkä 500 ja ilman 200 :lol:
Ei voi muuta todeta kyllä että turussa on tyhmää porukkaa! Mut onkos orskustas viel mitää kuulunu, kato sit ku saat sen lähet mun kans viivoille ;)

Re: Apollo Orion RX 50

5.8.2012 15:57

Saako tuota takajousta jäykemmäksi? Eli kannattaako nähdä vaivaa ja koittaa sitä kiristää? Vasara ja taltta metodiahan täällä on käytetty, sen säätötyökalun lisäksi.

Re: Apollo Orion RX 50

5.8.2012 17:46

Kyllä sen tosi jäykäks sai kun pisti vaan.
Tänään ajoin vanhaa orskuani parin vuode tauo jälkee!! Kun annoin sen tutulle.
Vittu oli paska :D vaikka ihan riittävän hyvä :D
En ees muistanu et se oli niin laiska 8o

Re: Apollo Orion RX 50

5.8.2012 19:49

^^^Kiitoksia jälleen kerran hyvin jäsennellystä vastauksesta :roll: nimim Clutchilla on siis ollut Vitun paska orsku :D
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 5.8.2012 20:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Edellistä viestiä ei tarvitse lainata.

Re: Apollo Orion RX 50

5.8.2012 22:37

Mielestäni oli ihan hyvin jäsennelty. Oisko pitäny heittää vielä toinen riviväli että hahmotushäiriöisetkin saisi selvää?
Eise ny itse pyörä toimivuudeltaan paska ollut mutta kyllä se yleisvaikutelma moposta on kamala kun tauon jälkee hyppää selkään :D

Re: Apollo Orion RX 50

6.8.2012 0:04

^^ Ei, ei todellakaan olis. Jousta kannattaa siis kiristää, sunkin nyttemmin paskassa orskussa kyllä sen tosi jäykäks sai kun pisti vaan.

Re: Apollo Orion RX 50

6.8.2012 9:50

Mut ei kannata aivan jäykkäperäseks pistää sitä mopoa kumminkaan. On se pitemmällä matkalla mukavampi et se iskari joustaa nyt edes jotaki. :D

Re: Apollo Orion RX 50

6.8.2012 10:39

Tuli sitte heile tyhjennettyä änkkä kokonaan. Kaikki oli irti mitä siell sisällä oli

Re: Apollo Orion RX 50

6.8.2012 16:58

Talkkari, väitätkö että orion ei ole laiska? kestävyydeltään se oli tyydyttävä, mutta kyllä se niin helkkarin laiska oli.

Re: Apollo Orion RX 50

6.8.2012 17:27

^^ En minä ole mitään väittänyt, asioihin joista en tiedä, tietoa olen koittanut saada täällä kyselemällä ainoastaan :roll:

Re: Apollo Orion RX 50

8.8.2012 18:58

Onko kukaan tilannut orioniin tuolta sivulta osia: http://www.orionmotors.nl/shop/ pitäis saada omaan orskuun takahaarukan laakerit ja puslat ku ne on kaikki mennyt ihan jumiin, enkä löytänyt mistään suomalaisesta kaupasta kaikkia laakereita.