Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Tunturi Break. Kärjetöntä sytytystä ja koneremonttia

24.9.2017 9:41

Terve
Selannut noita sivustoja joissa myynnissä kärjettömiä sarjoja,mitä eroa näissä käytännössä on? Hinnat tuntuvat ainakin heittelevän.
Onko nämä kaikki kuitenki soveltuvia? Kokemuksia? Samalla tulis 12V sähköt.

http://www.treatland.tv/puch-e50-CDI-co ... cdi-v2.htm

https://www.treatland.tv/puch-e50-CDI-c ... mplete.htm

http://m.1977mopeds.com/item/3337363239

http://www.totalpartsdepot.com/210K012A.html

Ja varmaan löytyy muitakin,ainakin voimakoneella oli myynnissä.

Mihin noista rahansa sijoittaisi?

Sylinteriksi olisi tulossa 72cc airsal ja varmuuden vuoksi remonttia koneeseen ennenkuin mitään hajoaa. Mutta mutta mistä osat, taas nettiä seuratessa tuo tavaran paljous. On alkuperäistä alkuperäisestä vastaavaa, vahvistettua.
Mistä olette ostaneet?

Re: Tunturi Break. Kärjetöntä sytytystä ja koneremonttia

25.9.2017 18:50

Breakissa taitaa olla Puchin VZ 50 N4-moottori, joten kysäisehän Puch-koneisia Tuntureita käsittelevässä ketjussa: viewtopic.php?f=103&t=82070
Vaikka ketju onkin vanha, löytyy sieltä hyvää tietoa aiheeseen liittyen.