Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

18.8.2015 16:35

PIkainen kysymys:
- Käykö vanhan mallin Sendan (R 2002 RACER) pakoputki -07 koneeseen??? :roll:

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

18.8.2015 23:10

Tietääkö kukaan mistä saan derbi drd xtremeen valomaskin päällisen. Ostin polisport halo maskin ja ne kiinnikkeet ei sovi yhteen mun johtojen kanssa enkä tiedä yhtään mitä teen seuraavaks...

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

19.8.2015 9:06

joonasfin kirjoitti:
Jege24 kirjoitti:Mikä mahtais olla derbissä ku 2 aamuna ku on polkenu käyntii nii ekasta jo käynnistyy mutta vähän ajan päästä sanoo vaa boo booo boo ja sitte pitää polkea se 5min taas käyntiin? Aina ennen lähtenyt kerta laakista käyntiin :s

mulla on sama vika vieläkin mutta ei enään haittaa. mulla vuotaa kaasari kun kerran kasattiin huonosti ni vuotaa yön aikana tyhjäksi
Mutta kun se ei vuoda mistään. Se lähtee ensimmäisestä käyntiin mutta kaasua ei voi antaa yhtään koska vaan booa pitää antaa käydä tyhjäkäyntiä 1min sitten voi antaa kaasua. Eli voisko olla säädöistä kiinni kun yöllä alkaa olemaan jo melkein yöpakkasia?

MeGis kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä saan derbi drd xtremeen valomaskin päällisen. Ostin polisport halo maskin ja ne kiinnikkeet ei sovi yhteen mun johtojen kanssa enkä tiedä yhtään mitä teen seuraavaks...
Osta jostain kaupasta liittimiä ja laita sopimaan :D

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

20.8.2015 13:29

Mistä saisi tilattua Derbi Senda xtreme -08 vakiokatesarjan? TNT on vitun ruma ja paska joten en haluu sitä, Step Teo on toinen vaihtoehto mutta en tykkää niistä reijistä hirveästi, joten vakiokatteet olisi tarpeen..

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

21.8.2015 4:53

Easypartsilta

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

23.8.2015 12:30

Tuli ostettua tollainen derbi drd evo limited edition ja muuten hieno mopo, mutta valomaski ei miellytä oikein silmää, joten sopiiko kaikki valomaskit eri mopoihin? Onko valomaskin vaihtaminen vaikeaa? Ja Minkälaisen ja mistä ostaisin.

Ps. Olen aika avuton mitä mopo asioihin tulee. :lol:

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

24.8.2015 8:06

Ei oo vaikeeta ja minkä tahansa saat sopimaan siihin.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

24.8.2015 19:07

Jooh siis tommonen on se mun Derbi ja jotenkin "hönön" näkönen toi etupää ja se taitaa johtua tosta etulokarin oudosta paikasta renkaan pällä. Niin miten saisin lokarin ylemmäs. (Ei taida olla kiinitys paikkoja siellä.)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

25.8.2015 16:23

Lewaa kirjoitti:...miten saisin lokarin ylemmäs. (Ei taida olla kiinitys paikkoja siellä.)

Katoppa tuon alemman T-palan alapinnasta, onko siellä pultinreikiä, 4 kpl. Jos on, niin siihen saapi uuden lokarin. Etuvalon hassua ulkonäköä se uusi lokarin paikka ei kyllä muuta... ;)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

25.8.2015 23:00

Mistä derbi drd pro vm 2012 alkuperäis tarrasaroja/katteita. Laittakaa linkkii

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

28.8.2015 0:03

Mulla ois vaan sellasta kysyttävää, että tietääkö kukaan jonkun luotettavan sivun mistä sais tarrasarjan Derbi Senda DRD Evoon? :)

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

28.8.2015 22:15

Tomsaa kirjoitti:Mulla ois vaan sellasta kysyttävää, että tietääkö kukaan jonkun luotettavan sivun mistä sais tarrasarjan Derbi Senda DRD Evoon? :)

uniracing.es

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

31.8.2015 12:51

Mites kun eikös derbin rajoitetussa cdissä ole sininen maajohto ja rajoittamattomassa vihreä? Mutta mites kun tuli vastaan paikallisella purkaamolla keltaisella maa johdolla? :lol: niin onko se rajoitettu vai mikä? :) ja käykö se 2010 senda xtreme

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

1.9.2015 4:25

Kokeile

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeistä

11.9.2015 21:48

Mistä johtuu, että aina kun käynnistän mopon koulun jälkeen tai vaikka aamulla kone kylmänä, kone alkaa huutamaan ihan täysillä ja ryyppyä laittamal se vaan huutaa kokoajan enemmän?:D No, joku 2min siinä menee ja sitte rauhottuu. Oon yrittäny väännellä sitä tyhjäkäynti ruuvia, mutta se ei näytä ainakaan vaikuttavan. Mitään tietoo miten korjata tää asia ku alkaa ottaa päähän pikkuhiljaa :D Kiitos.