Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

6.10.2021 16:13

Oho! Pahoitteluni. Kyllähän suoraan staattorilta enemmän kuuluisi tulla. Johdot irrallaan säätimestä?

Ajatuksissani siis kuvittelin säätimeltä mitattua.

Joskus nuo säätimet hajoavat niin että alkavat tiputtaa ulostuloa, joskus vice versa. Riippuu varmasti säätimestä.

Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

9.10.2021 21:29

Joku auttaa muaki ku ajanu detsillä välillä ja syö tulppia alle 30kilometrin välein ja aina ihan musta tulppa. Mikä vika neulaa oon säätäny että pitäs olla laihemmalla. Tänääkin ajamassa kotiin olin ja sammu ihan yht äkkiä :roll:...

Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

10.11.2021 17:40

Laita seokset 2-3% ja sit pienmpi pääsuutin.

Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

15.4.2022 13:32

Osaisko joku kertoo että miten korjaisin virtalukon
kun yhtäkkiä menny rikki sillä tavalla, että lähtee
käyntiin ilman avaimia, mutta valot ei syty jos ei laita virtoja päälle?

Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

7.6.2023 21:30

Tuli ostettua Malaguti STX-raato vm, 2011. Ei lähtenyt polkemalla käyntiin, joten ensitöiksi vaihtelin am6-korjaussarjan. Elvytetyllä koneella ratkesi starttiongelmat. Tyhjäkäynti on suht. ok, mutta ajaminen ei. Hyytyy pahasti pienimpäänkin ylämäkeen. On kokeiltu erilaisia pääsuuttimia, kuri päällä/pois ym. Moricci oli tietty porattu. Kolvasin johtimen takaisin ja nyt ilmaantui moottorin vikavalo, joka vilkuttelee koodia 57 (5 pitkää, 7 lyhyttä). Mitähän tämä mahtaa tarkoittaa? Mitä kannattaisi lähteä seuraavaksi kokeilemaan? Boksi vaihtoon?