Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: MRT

4.10.2013 13:26

Joo ja siinähän on se letku siinä korkissa kiinni, mistä se ylimääränen tulee ulos jos tuntuu siltä :) Niin riittääkö lirtan purkki valmista jäähdytysnestettä ?

Re: MRT

4.10.2013 14:52

Ainakin meitsin rieskas on 13/65 välit, sillon kun ajelin pelkällä tyhjällä vakioputkella (09 vuosimallia) niin kyllä se ihan reippaasti kiihty ihan niinkin, cdi boxi aloitti siinä 62 km/h kohdalla rajotteleen kevyesti, kuutosen pintakaasulla.
Ite ainakin ihan tyytyväinen, että rajottaa justiinsa tohon verorajan alapuolelle, ja saa pintakaasulla ajella niin ei mäntä/bensat tuhoudu olemattomiin ihan niin nopeasti :D
Ainakin 09 vuosimallin putkella löytyy pientä piikkiäkin sieltä loppukierroksilta, oli yllättävän pirteä katsottuna että pelkkä putken kuri irti. ( + välit tietysti..)

Re: MRT

4.10.2013 15:19

En tiedä onko sulla sitten eri cdi (mulla efi), joka rajottaa vähän eri kohassa, koska mulla 14/65 välit ja siinä tasan 60 rajotin huutaa.

Re: MRT

4.10.2013 17:34

Joo mulla on Dellorton elikkäs varmaan siinä sitten piilee vastaus. 8)

Re: MRT

5.10.2013 11:01

Joo ollaan todettu kaverin kanssa että toi lorton boksi antaa enemmän periksi mitä toin efin boksi. Onko joku Leovincen tai Tecnigasin kokoputkisto ostamisen arvoinen jos aikoo pitää huiput alle 65 kuitenkin? Jostain syystä himottais hommata uus putki tohon 8)

Re: MRT

5.10.2013 11:39

No mulla on MRT:hen Tecnigasin E-nox, adrenalin-pedstopista Englannista tilattu, kun ei muualta löytynyt. Hankin siis sen takia, koska vakioputki ruostui puhki :lol:

No, alaväännöt on huonommat kun vakioputkella, mutta kaasarin säädöt kun pistää kohdalleen niin vääntää vähän paremmin. Piikkiin rajottaa todella aikasin, mutta ehtii silti vähän "repäistä", eli oikein tehdyillä vaihteenvaihdoilla kiihtyy kyllä vaikka rajotinta hakaten ylöspäin, jos niin haluaa. (Mulla tosiaan oli Dellorton boxi, sulla varmaan efi '11 vm:ssa? ) -- Kuutosvaihteella todella kevyt ajaa piikin päällä, eikä bensaakaan vie paskaakaan silloin. Oon kyllä tyytyväinen putkeen, kun siihen tottui. Aluksi oli vaihteenvaihdot vähän jännät kun ehti aina rajottimelle, ja sit kun vaihtoi vaihdetta isommalle niin väännöt loppuikin. :D

Re: MRT

5.10.2013 11:49

Mulla on kanssa Dellorton boksi. :D Toi on ylivuotinen 10 malli. Millä väleillä sulla menee alle 65?

Re: MRT

5.10.2013 11:59

Mulla on ne 13/65 välitykset, rajottaa samalla tavalla kun vakioputken kans. En oo kyllä gps:n kanssa kokeillut, mutta ei ainakaan sitä 65 kulje 8)

Re: MRT

5.10.2013 23:23

Mikäs on tuon dellorton cdi- boxin poraus SYVYYS?
Porasin 1cm syvyyteen ja toimii muuten mutta 1 ja 2 vaihteella rajoittaa hitusen, mutta ei joka kerta :D

Re: MRT

6.10.2013 16:43

Mikäs siinä riejussa nyt on kun kaasarista vuota öljyä.. :eek:
Oisko ideoita?

Re: MRT

6.10.2013 20:33

Onko tuorevoitelu käytössä? Jos on niin kato onko öljypumpulta tuleva letku kunnolla kiinni kaasarissa ja oikeessa paikassa ;)

Re: MRT

6.10.2013 21:45

Olisko jollain myydä riejuun häkkikoroa? Tai tehdä? About ton verran korottavaa
Kuva

Re: MRT

7.10.2013 18:05

Ei vuoda tuorevoitelun letkustakaan. Mutta tässä mopoa tutkiessani huomasin että olin öljynnyt ilmaputsaria liikaa ja öljyä oli valunut ilmanputsarin sitä letkua mikälie pitkin kaasariin :D ja siitä oli vuotanut vähän, mutta kohokammiostaa vuotaa myös jotain öljyn ja bensan sekotelmaa ja ajaessani täyskaasulla kone kuulostaa siltä että meinaa leikata kiinni... Vauhti hidastuu ja kuuluu semmonen ääni ku se ois leikannu.. mutta sitten kaasua päästäessä mopo kulkee ihan normaalisti esim pintakaasulla :D että onko se kaasari nyt niin tukossa siitä ilmanputsarin öljystä että se on tukkinut jonkun reiän mistä öljymenee sylinterii? :D anteeksi hieman epäselvästä tekstistä..

Re: MRT

7.10.2013 18:13

Kannattaa putsata se kaasari varmaan, jos kuulostaa että leikkaa :D Ja liiat öljyt vekeen ilmanputsarilta.

Re: MRT

7.10.2013 20:35

Oon stefoja vaihdellu monta kertaa. Nyt on ongelma ku kaverin MRT:hen vaihdellaan stefoja että noita liukuputkia ei saa vittullakaa irti toisistansa. Ne niinku stoppaa siinä ennen stefaa justiin. Alaruuvi on irti. Mikähän sielä vois laittaa vastaan? Ääni on niinku metalli metallia vasten kolahtelis.
ELI siis jos jollain löytyy räjäytyskuvaa 2011 vm rieju mrt:n keulasta( ei ole usd vaan tavallinen) Ja keulan liukuputkien halkaisija 37mm!
tai joku tietää mistä tälläinen kuva löytyy, kysyin jo maahantuojalta, mutta ei ole vielä vastannut. kiitos vastauksista etukäteen jos joku tietää!