Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: MRT

8.9.2013 22:39

Toi saattaa olla hyvinki totta että efi ei anna niin paljoa periksi, koska itellä efi ja kaverilla dellorto leovincen kanssa ja rajotin alkaa hakkaamaan kesken piikin mutta silti kulkee halkuutuksella yli 15km/h lujempaa kun jaksaa huudattaa. Mulla toi efi alamäkeen vinguttamalla antaa samallatavalla periksi kun dellorto. Sais kaveri ohittaa sen rajottimen jo, hirveen kuulosta: http://m.youtube.com/watch?v=L433iq5FmAw

Re: MRT

9.9.2013 17:06

Ei kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä aikaa, ja ottaa kuva MRT:n etuvalon sähköistä (H4 poltin), kun itsellä mennyt johdot ja kaikki sekaisin.

Re: MRT

9.9.2013 22:03

Voiskos joku kertoa yksinkertaistettuna että kumpaan suuntaan seos ruuvia sädetään jotta menee laihemmalle? :D Tietopankin ohjeiden mukaan yritetty säätää!!Nyt on neula säädetty oikeaan loveen kun ryyppyä painamalla kiihdyttäessä ei tapahdu mitään, mutta silti käy liian rikkaalla koska tulppa ihan musta ja karstainen..

Re: MRT

10.9.2013 18:16

Paljonkohan rieju kulkis jos porais rajottimen? Viriä nyt siis: alkukäyrän kuri pois, imukaulan ja ilmanputsarin kurit pois ja en tiedä voiko viriksi sanoa, että pakokaasun kierto on tukittu. Välit 14/65. En jaksa tota rajotinta, mutten halua kuumotella verojakaan. Kannattaako pitää noin, vai porata rajotin ja laskea huippuja jotenkin (miten?)

Re: MRT

10.9.2013 19:33

Varmaan joskus joku kysynyt, mutta paljonkos jengi pääsee yhellä tankilla? itsepääsen n 90-100km.. Ja kuriton rieju.

Re: MRT

10.9.2013 19:36

itse olen parhaillani sen 140 kilometriä pääsyt ja sitten varatankille, mutta yleensä se 90-110 kilometriä. Ajotavastahan se riippuu
Ja sitten oma kysymykseni, eli huomenna mopooni vaihdetaan mäntä ja siksi kysyisin että kannattaako laittaa joku kuri putkeen sisäänajon ajaksi? ja että kuinka pitkiä matkoja kannattaa ajella ainakin alussa? Ja joitakin vinkkejä vois heitellä sisäänajoon : )

Re: MRT

10.9.2013 19:48

Viime tankilla pääsin 115km ja vähän alle 5l meni kun laitoin silloin täyteen

Re: MRT

10.9.2013 19:52

Mursu97 kirjoitti:itse olen parhaillani sen 140 kilometriä pääsyt ja sitten varatankille, mutta yleensä se 90-110 kilometriä. Ajotavastahan se riippuu
Ja sitten oma kysymykseni, eli huomenna mopooni vaihdetaan mäntä ja siksi kysyisin että kannattaako laittaa joku kuri putkeen sisäänajon ajaksi? ja että kuinka pitkiä matkoja kannattaa ajella ainakin alussa? Ja joitakin vinkkejä vois heitellä sisäänajoon : )



Ei sitä tarvi välttämättä laittaa kuhan et aja kaasupohjassa. Itse en ainakaan laittanut.

Re: MRT

10.9.2013 20:21

Elikkäs, kaverin kanssa koitettiin tossa cdi:tä porailla, lopputuloksena paskaks menny cdi ja mopo on Rieju mrt -09 ja nyt pitäis saada uus dellorton cdi. Käykö kyseiseen riejuun muut kuin Dellorton cdi-boksit?

Re: MRT

10.9.2013 20:31

Laitetaanko mrt:eessäkin nappirajotin tohon punavalkoseen johtoon?
Kuva

E:Kuvat ei tykkää toimia, painakaa oikeella ja avaa uuteen välilehteen niin näkyy ;)

Re: MRT

10.9.2013 21:38

somBadi kirjoitti:Varmaan joskus joku kysynyt, mutta paljonkos jengi pääsee yhellä tankilla? itsepääsen n 90-100km.. Ja kuriton rieju.

Alkukäyrän kuri irti 120km päätankilla pääasiallisesti rajotinta vasten vetämällä. Eikä ihan täysi tankki lähtiessäkään ollut...

Re: MRT

10.9.2013 22:01

millasseet putket tohon rieju mrt europaan käy? :)
kiitos jo etukäteen

Re: MRT

10.9.2013 22:30

joolz kirjoitti:Elikkäs, kaverin kanssa koitettiin tossa cdi:tä porailla, lopputuloksena paskaks menny cdi ja mopo on Rieju mrt -09 ja nyt pitäis saada uus dellorton cdi. Käykö kyseiseen riejuun muut kuin Dellorton cdi-boksit?


Eipä taida käydä :( Ja se maksaa sitten hunajaa se uusi boksi..

Re: MRT

11.9.2013 16:36

Vireboy kirjoitti:Laitetaanko mrt:eessäkin nappirajotin tohon punavalkoseen johtoon?
Kuva

E:Kuvat ei tykkää toimia, painakaa oikeella ja avaa uuteen välilehteen niin näkyy ;)



oletko porannut tuota efin boksia? jos olet niin mistä kohtaa pitää porata ? :nolo:

Re: MRT

11.9.2013 22:14

En oo vittiny porata just sen takia kun en tiedä mihin nappirajotin laitetaan. Mun galleriassa on kuva porauskohdasta, se on sellanen kolo ja siitä läpi 2.5-3mm terällä. Toi efin boksi on kuin tehty porattavaks :)

E: Tossa Kuva painakaa oikeella hiiren näppäimellä ja uuteen välilehteen niin näkyy