Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: MRT

9.8.2015 20:59

Toinen kysymys oon ollu pulassa 2vk mikä kytkin vaijeri käy rieju mrt:hen 2013... käykö mrx? Kaikki mrx kytkinvaijerit on suoria lopusta :s Mulla on semmonen mutka siinä kohalla kun se käääntyy moottorinoikeelta puolelta vasempaa :( Jos joku ystävällisesti vois linkata että mikä kävis :P

Re: MRT

9.8.2015 22:42

riejuMÄÄN112 kirjoitti:Toinen kysymys oon ollu pulassa 2vk mikä kytkin vaijeri käy rieju mrt:hen 2013... käykö mrx? Kaikki mrx kytkinvaijerit on suoria lopusta :s Mulla on semmonen mutka siinä kohalla kun se käääntyy moottorinoikeelta puolelta vasempaa :( Jos joku :D ystävällisesti vois linkata että mikä kävis :P


Itelläki on 2013 mrt ja pariviikkoo sit katkes kytkinvaijeri mut ostin vaan iha rieju mrt kytkivaijerin :D

http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_ ... s_id=10453
Tuossa tuo mikä mulla on tällä hetkellä ;)

Re: MRT

10.8.2015 0:04

Motonetistä saa ihan Rieju Mrt kytkinvaijeria, hintaakin vaan parikymppiä ;)
http://www.motonet.fi/fi/varaosat/936/9 ... rieju/50cc
Tosta scrollailet Voimansiirto -> Kytkinvaijerit -> Rieju Mrt 50cc kytkinvaijeri
Jännä toi motonetin sivu kun perushaulla ei löydä tollasia osia.

Re: MRT

10.8.2015 1:20

Kiitos paljon! PS. Vireboy oot helkkarin hyvä tubettaja

Re: MRT

10.8.2015 14:57

Onkos täällä kukaan laittanut esim noita reissulin ledejä mrt:heen ?miten ledit kannattaisi laittaa kun akkua ei ole :s Pitäisikö ledit laittaa menemää esim valosta tai asentaa akku ja ledit siihen ? Kiitos jo vastauksista 8)

Re: MRT

10.8.2015 22:41

Ryöstät virran jostakin virtapiuhasta esim. sokeripalalla. Jos takahäkkiin meinaat nii takavalolta. Akkukaan ei huono idea :nörtti:

Re: MRT

11.8.2015 16:01

Nyt tuli ongelma elikun lähin tnään ajamaan nii ajoin about.500m ja rupesin hiljentää, sitten kun yritin kiihdyttää niin kuluu boo ja pyörii epätasaisesti ja yht äkkiä virkoaa takaisin normi ääniin ja kiihtyy normaalisti :s :( mikä voi olla vikana? Ainii jos rämpyttelee kaasua menee samaan tilaan eli tyhjäkäynnillä kun rämpyttää :roll: Ette kyllä saanu selvää kirjotuksistani :lol:

Re: MRT

13.8.2015 17:43

Mikä vois olla Rieju MRT 50 pro vm.2014 vikana ku ei ota kierroksia kaadu pohjassa? Nykii vaan ja pätkii ku laittaa ryypyn pohjaan niin nykiminen ja pätkiminen loppuu :|

Re: MRT

13.8.2015 18:47

Ei siinä mitään vikaa ole. Et vain ole kaasaria säätänyt... Liian pieni suutin

Re: MRT

17.8.2015 15:19

Olmaxia kirjoitti:Mikä vois olla Rieju MRT 50 pro vm.2014 vikana ku ei ota kierroksia kaadu pohjassa? Nykii vaan ja pätkii ku laittaa ryypyn pohjaan niin nykiminen ja pätkiminen loppuu :|


Säädät vain neulaa ja vaihdat suutinta nii joha rupeaa toimimaa :lol: ei siinä mitäö vikaa ole ei vain säädöissä niinkuin tuossa jo sanottiinkin :)

Re: MRT

17.8.2015 20:21

Jos siinä on takuu vielä voimassa (Riejulla 2 vuotta), niin suosittelen lämpimästi käyttämään valtuutetussa huoltoliikkessä takuuseen fiksaamassa tuon vian. Jos menet nyt itse räpeltämään ja myöhemmin vaikka pamahtaa kampiakselin petilaakeri rikki, niin takuuseen sitä on turha enään koittaa korjauttaa.

Re: MRT

6.9.2015 17:22

No niiiiin siis, Riejussa sähkövika. Vaihdettu CDI ja Staattori, ei lähde käyntiin mutta sitten joskus sieltä putkesta kuuluu pamahdus eli tulppa antaa liian myöhään kipinää eikä käynnisty. Staattori oikeinpäin on ja viimenen sähko-osa mitä sieltä löytyy on jännitteensäädin. Ennenku siihen alan laittamaan rahaa turhaan niin tietääkö kukaan mistä saattais olla kyse ??

Re: MRT

8.9.2015 21:07

Viittiskö joku tietävä kertoo yksin kertaisesti miten se mittari kalibroidaa ku näyttää 57ja kahella eri gps mitattu 64

Re: MRT

16.9.2015 20:11

osaako kukaan sanoa että sopiiko mrt:n taka puola vanne rieju mrx:ään?
mulla on siis omassa mrx:ssä tuollainen saman näköinen puolavanne mutta onko siinä jotain eroa kuin mrt:een vanteessa? sopiiko suoraan paikalleen ilman modausta?
kiitos jo etukäteen vastanneille!

Re: MRT

20.9.2015 13:21

riejuMÄÄN112 kirjoitti:Nyt tuli ongelma elikun lähin tnään ajamaan nii ajoin about.500m ja rupesin hiljentää, sitten kun yritin kiihdyttää niin kuluu boo ja pyörii epätasaisesti ja yht äkkiä virkoaa takaisin normi ääniin ja kiihtyy normaalisti :s :( mikä voi olla vikana? Ainii jos rämpyttelee kaasua menee samaan tilaan eli tyhjäkäynnillä kun rämpyttää :roll: Ette kyllä saanu selvää kirjotuksistani :lol:


no varmaankin kaasaris paskaa. Mutta selitäs paremmin tosta kaasun rämpyttelystä :lol: