Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.6.2013 1:41

Purat katteet ja otat tankin irti, ja otat kokonaan kaasarin käteen . ;)

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.6.2013 1:42

en tiiä sit mihin ne johot laitetaan takas :D

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.6.2013 2:01

Ota alipainehanasta 2 johtoa irti ja tankki sitten irti. Sitten löysäät imukaulan lähes irtoamis pisteeseen ja sitten ilmanputsarille sama. Sitten vaa käännät kaasaria siten, että pohja tulee putkenpuolelle. Sen pikkuletkun irrotus väliaikasesti, joka lähtee alkukäyrästä helpottaa tuota kaasasrin kääntämistä ja suuttimen vaihtoa.

Pidennä sitä sinivalkosta johtoa toisella joholla.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.6.2013 17:12

Tyhmä kysymys, mutta mistäs tuollaista ohutta johtoa saa vai voiko laittaa paksumpaakin? :D

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

20.6.2013 17:18

Ei sillä paksuudella oo välii. Noitahan nyt saa mm. motonet ja vastaavat ja sit tietty ihan sähköliikkeistä.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

21.6.2013 20:28

Minkäslainen putki arrow/gianelli on matkaajossa, kikkailussa ja yleensäkkin? Luulisi ainakin matka-ajon olevan aika onnetonta tehoalueen takia.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

22.6.2013 4:53

Mikäs matka-ajossa tehoalueella nyt niin on väliä ? Eihän matkaa ajeta kokoajan kaasupohjassa, joten veikkaan että alle piikin jo pääsee tarpeeksi kovaa siihen matka-ajoon ;)

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

22.6.2013 16:29

detsonni kirjoitti:Minkäslainen putki arrow/gianelli on matkaajossa, kikkailussa ja yleensäkkin? Luulisi ainakin matka-ajon olevan aika onnetonta tehoalueen takia.

Gianelli on aika yläkierroksine nii en usko että on kovi hyvä kikkailuun.. mutta se on paras putki melkee mitä 50cc saa jos et sitte mitää muuta putkee saksasta tai jostai rupee tilaa tai alakauttasta.. ohan se hyvä matka-ajoon ku laittaa pitkät välit nii pääsee kovaa mutta ei isoil kierroksil helposti pääsee puolikaasul sellasta normia vauhtia :3

: DT/X-Limit 2004-> Viritys

23.6.2013 19:07

Lisää tyhmiä kysymyksiä! Kun moricin poraa niin katkeaako sieltä joku johto? Vai onko ollut paska puhetta. Jos katkeaa niin pystyiskö katkenneen johdon väliin laittamaan on/off katkaisijan jolloin saisi rajoittimen laittettua päällä tai pois?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

23.6.2013 21:21

Itellä gianelli ja 12/62 matka ajo onnistuu todella hyvin, omaan korvaan voin ajaa oikeeta sen 65 ennen kun rupee kuulostamaan raiskaukselta.

Re: : DT/X-Limit 2004-> Viritys

23.6.2013 22:04

ruiskutin kirjoitti:Lisää tyhmiä kysymyksiä! Kun moricin poraa niin katkeaako sieltä joku johto? Vai onko ollut paska puhetta. Jos katkeaa niin pystyiskö katkenneen johdon väliin laittamaan on/off katkaisijan jolloin saisi rajoittimen laittettua päällä tai pois?


En tosta johdosta tiiä mutta kyllähän sä pystyt tekeen ton on/off katkaisijan jos ohitat moricin ledillä tai diodilla.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

23.6.2013 23:17

Sen verran vielä kyselyikä vaivaa että oliko 08 vuoden detsissä johto sinivalkoinen johon ledi/diodi piti survoo

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

24.6.2013 1:12

Juu on.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

24.6.2013 22:57

Onkos kukaan kokeillut tuota esim. Kataforista saatavaa kierrosterajoitinta "nappirajoitin" 08 vuoden dt:seen. Olisi todella edullinen.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

25.6.2013 23:31

Mulla siis 09 DT välit on 10/65 ei tunnu kiihtyvän viel mitenkää ihmeellisesti kuriton putki suuttimet isonnettu kulkee sellaset 60. Eli miten saan kiihtyvyyttä lisää, pitäskö ohittaa moric ja jos pitää niin kannattaako ohittaa ledillä tai diodilla ( itse mieluiten ohittaisin ledillä ) vai pitääkö porata? Kumpi on varmempi tapa olla rikkomatta moric boksia. Ja jos joku haluaa kertoa kunnolla selkeällä suomenkielellä, että miten se moricin ohitus oikeen tehdään oikealla tavalla? :) :)

Kiitos jo etukäteen!! ;)