Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

8.6.2014 12:52

An7t1 kirjoitti:Mikä eturatas pitää hommata jos haluan kulkemaan n 5-10kmh kovempaa? Menee nyt mittariin n 55 ja sitten alkaa moric laulamaan. Joku 60mittariin ois sopiva niin ei tarvitse pelätä virkavaltaa :D
Kuriton putki ja suutin vaihettu. Katti varmaan irronnu ja tukinnu putken ku ei tuon kovempaa kulje..

Luultavasti yksi piikki enemmän niin kulkee tuon 60. 1 eturattaan piikki korvaa 5 takarattaan piikkiä.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

16.6.2014 6:43

http://www.gearparts24.de/zylinderkit-a ... a5637.html
Onko kellää kokemusta kyseisestä pyttysarjasta? Kestääkö alakerta pelkillä kytkinjousten/levyjen vaihdolla?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

25.6.2014 11:49

Tietäiskö ketään, miten sais vääntöä järkevämmin ku menee kaikenmaiilman vakio derbitki ylämäes ohi. itellä siis moric porattu, ei muuta.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

25.6.2014 18:03

Kuria pikkusen suurentelee/kokonaan pois ja sopivalla reiällä oleva peltikuri ja vaihtaa suuttimen isommaksi.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

29.6.2014 1:59

OK. :D Semmonen ois vielä että tietääkö kukaan, saako mistään ostettua ihan uusia katteita DT:seen?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

29.6.2014 18:58

Onko Gianellin yläkauttanen putki millainen mbkoossa ? :D
olis tarkotus hankkii ennen korttia gianellin koko putkisto nii ois kiva tietää et olisko hyvä kiihtymään sillä jne. ?

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

30.6.2014 11:50

Katteita easypartsilta. Noin170e kaikki ko ite joskus ostin

Gianneli ylävääntönen, eli vakioputkella vääntää alhaalta paremmin mut gianneli sit lähtee yläkierroksilla

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

5.7.2014 0:40

Kaverin puolesta kyselisin, että onko mitään järkeä käyttää 11/62 välejä barikitin 50cc pytyn, turbokitin ja tietysti rajottamattoman boksin kanssa? Itse olen sitä mieltä, että semmoset välit näillä palikoilla on vaan mopon surma (varsinkin kaverin "tuppi nurin" ajotyylin tuntien :D ) mutta kaveri väittää kivenkovaa ettei se siitä ole millänsäkään.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

15.7.2014 14:09

Semmonen kysymys että kun itellä täysin vakio -10 detsi ja pitäs saada kiihtyvyyttä lissää niin onko kurin poisotto ja suuttimen vaihto oikee tapa. Huippuja kerää nyt n.53 km/h ja sitä ei ole tarkotus kasvattaa paljoakaan niin kuinkas paljon keräis huippuja ja kiihtyiskö hyvin noilla edellä mainituilla muutoksilla? Moricille ei ole tehty siis mittään.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

15.7.2014 15:20

Detsin mittari kusee silmään sen verran, että jos toi 53 ei ole otettu gepsiin niin todennäkösesti oikeet huiput ei ole paljoa yli 45. Kaverilla on tällä hetkellä vakiovälit ja kuri napattu veks niin huilii gepsiin n. 60 km/h, jolloin mittari näyttää n. 80 km/h.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

15.7.2014 22:14

.
Viimeksi muokannut Detsoni80 päivämäärä 21.7.2014 0:12, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

15.7.2014 22:21

Tehoihin ei mitenkään, tai jos vaikuttaa niin ei huomaa. Rahat menee hukkaan jos sulla ei ole joku midrace vireillä varustettu mopo. Kierrosherkkyyteen ja vääntöönhän noilla voi vaikuttaa, mutta sama hyöty saavutetaan vaihtamalla läpät vakiorunkoon.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

15.7.2014 23:10

.
Viimeksi muokannut Detsoni80 päivämäärä 21.7.2014 0:11, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

15.7.2014 23:16

Hiilariläpät vaikuttaa just kierrosherkkyyteen ja ohuimmat maholliset vähän alavääntöönkin. En suosittele irrottelemaan sieltä mitään, sillä saat vaan hajotettua jotain. Lopusta en nyt oikeen saa selvää, mutta ei ole vaarallista, että overboost palaa mittaristossa. Se tarkottaa vaan, että kierrokset on ylittäny 10k.

Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

15.7.2014 23:26

.
Viimeksi muokannut Detsoni80 päivämäärä 21.7.2014 0:09, muokattu yhteensä 1 kerran