Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 1:31

Mikähän suutin sulla sielä on ? voi olla että käy laihalla jossei käyntiin lähe

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 11:37

85 pääsuutin

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 12:10

Kokeile isommal suuttimel mut voit testata sen alipainehanan toimivuuden sillein että irrotat sen letkun kaasarist joka menee siihe tankin alipainehanaan, ja imaset nii siit ylemmäst hanast pitäs tulla bensaa, ja nii siis seki kannattaa irrottaa että näät tuleeko sielt :D

Nii ja sit en tiiä jos se vika on siinä että se ei osaa ite imee sitä alipaineletkua,jonka takia bensa ei tuu mut en tiiä miten se korjattais, tai ehkä joku letkun lohkeama vois aiheuttaa sen

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 14:32

Vaihdoin 88 suuttimen mutta kun tyhjäkäynniltä kääntää kaasua niin ihankuin meinaa ''tukehtua'' pahemmin :s
Ja siitä ylemmästä hanan nipasta tuli bensaa kun imin, mutta kuuluuko bensaa tulla yhtenään vai vähän niinkun pätkien kuin mulla?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 16:39

http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minen
Onhan luettu? Onhan?

Mun mielestä käynnistäminen onnistuu parhaiten hyvin säädetyllä ilmaruuvilla ja kaasuun koskematta. Ryypyn kanssa tietty.
Ei se kahvan nurin kääntäminen auta yhtikäs mitään ellei ilmaruuvin ja neulan säädöt ole pielessä.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 17:16

Oon lukenu. Mutta tuolta muita vinkkejä kohdasta ei löydy mun mielest samoja ongelmia :s
Täytyy ens viikolla hakea uus bensahana ja koittaa sitten sillä, ja sen jälkee koittais kaasarin säätämist
Kun en noita mopoja ole pahemmin laitellut :(

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 18:30

Säädin seosruuvin puolitoista kierrosta auki, ostettaessa oli n.3 kierrosta auki :eek:
Ei lähtenyt käyntiin, kaadoin bensaa tulpanreiästä, hörähti käyntiin, sammui parin sekunnin päästä, ja nyt ei lähde taaskaan käyntiin.
Pitäisikö seosruuvia avata lisää?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 22:02

kokeileppa avata / sulkea sitä

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 22:11

Mitähän maksaisi derbin katesarjan ruisku maalauttaminen?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 22:16

Riippuu liikkeestä, kyselemään vaan!

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 22:25

onko minkäänlaista hinta haarukkaa antaa?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.10.2012 23:09

Mitähä mää sulle uskaltaisin luvata :lol: Oisko luokkaa 80e halvimmillaan, en mee sanomaan varmaksi :)

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

29.10.2012 10:04

mä nyt aattelin tänne iskee tän viestin ku en parempaakaa paikkaa keksiny ja enköhän täält saa vastausta...
Elikkäs toimisko tämmönen jos hommaisin paperittoman derbin rungon, iskisin mun toisen derbin kilvet siihen. Poliisi vaikka testaisi mopoa ja antaa minulle kaikki maholliset paskat ja autokortin siirtymisen niin voinko saada sen vaikka mopo ei käytännössä ole kilvissä :P ku eine sit runkonumeroo rupee tsiikailee ku pysäyttää....

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

29.10.2012 16:25

Kyllä mulla on joka kerta runkonumero katottu, hommaat ittes viel isompiin ongelmiin ku se että rehellisesti sanot suoraan etkä rupee keksimää. Kyllä ne näkee ihan heti että onko se viritetty. Ei välttämättä moposta, vaan ihan miten käyttäydyt. Varmaan arvostavat suora selkäisyyttä enemmän.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

29.10.2012 22:22

Multa ei oo koskaan runkonumeroa katottu!