Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

25.1.2014 20:47

Juu kyllä se niin on. :roll: jos suuttimen haluat vaihtaa nii kyllä on tankki ja kaikki irroitettava;D

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

25.1.2014 22:56

Ei voi olla todellista. Etkö voi kääntää kaasaria :lol:?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

26.1.2014 12:17

ihan hyvä, etten hommanut drd pro:ta... :lol:

tähän mennessä kaikki mopot olleet niin p*rkeleen ahtaita. derbistä irroitan aina penkin, katteet, tankin yms. tieltä pois ja sitten otan vielä koko kaasuttimen irti.. sitten vasta vaihdan esim. suuttimen. ~30min homma, koska en nykyään edes laita tankkia tai etukatteita kiinni. :)

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

26.1.2014 17:10

Dioxide, niin mie ainakin teen :D Huomaa Melkeimpä:)!

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

26.1.2014 17:40

kannattaako tota imukaulan kumiosaa mennä avartamaan? meinaan, ettei vaan halkeais sitten helpommin..

olis sellainen kiinalainen imukaula (ei nimeä/valmistajaa), jonka sisähalkaisija on ~2mm liian pieni, mitä ton miun kaasarin ulkohalkaisija. ja tämän syyn takia kaasutin ei tahdo kestää kunnolla imukaulassa.

ei kärsis ostaa uutta imukaulaa, ku joutuu joko ostamaan kalliin kiinalaisen (motoforce) tai tilaamaan ulkomailta. :roll: eikä taida tuo cr85:sen imukaulakaan oikein sopia, ku pitäis sen kumiosan olla käännettävä, koska toi kaasutin menee vain yhdessä tietyssä asennossa kiinni.

E: Kuva
eiks toi kumiosa ole tuossa käännettävä? tai ainakin omasta mielestäni se näyttää sellaiselta. ja jos en väärin muista, sisähalkaisija on 35mm = täydellinen sopivuus.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.1.2014 3:11

meneekö uuden derbin putki 98 vm derbiin suoraan ku tulee kuitenki samalta puolelta yms :D ?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.1.2014 12:49

Kertokaas millä värillä maalais vanteet? itse olen miettinyt punaisella tai mustalla mutta punainen tuntuu olevan liian massa. (tällä hetkellä mmx maski kiinni)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

28.1.2014 14:38

IDask kirjoitti:Kertokaas millä värillä maalais vanteet? itse olen miettinyt punaisella tai mustalla mutta punainen tuntuu olevan liian massa. (tällä hetkellä mmx maski kiinni)

Mustat tai musta-valkoset? :D

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

29.1.2014 9:28

Miltä kuulostaa mustat kehät ja punaiset pinnat?
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 29.1.2014 19:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

31.1.2014 19:00

Valkoset kehät, punaset pinnat. Ei ois ainakaan massa ;)

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

3.2.2014 1:13

Terve eli ostin tossa pari vk sitte metrakitin.laitoin sen kiinni ja nakkasin 84 suuttimen kii. hyvin pöris ja kierti vapaalla mutta ku lähti ajamaa ja vaihto kakkoselle nii täyskaasulla ajaa nii se röpeltää sillee vammasesti eikä taho ottaa kierroksia.ja nyt pari pv sit vaihdoin 94 suuttimen eikä mitään vaikutusta vieläkään?neula liian laihalla?
tässä vehkeessähän on siis 14 lortto vapaavirtaus ilmansuodattimella ja se uudenmallin metrakit thrower.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

3.2.2014 19:41

Tarkista että neula on asennettu oikein, itsekin oon joskus epähuomiossa asentanu väärin ja oireili juuri tuolla kuvailemallasi tavalla. Jos ei auta niin kokeile pienempää pääsuutinta.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

4.2.2014 9:40

Olis nyt tarkotus irrottaa pinnat eli onko ne hankalaa saada takaisin omiin paikkoihinsa?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

7.2.2014 23:54

Mulla on derbissäni 20mm mikuni, missä ei ole alipaine letkun paikkaa. Niin toimiiko silti jos tuon alipaine letkun tukkii, mikä lähtee bensahanasta? Vai mitä sille alipaineletkulle pitäisi tehdä että saisi toimimaan. Ilman että tarvitsee hanaa vaihtaa tai kaasutinta tms... :nolo:

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

7.2.2014 23:56

Vaihat normi hanan tilalle itelläki oli sama ja siinä oli Paiolin hana ja ota se hana mukaa ku lähet hakee pitää oll millilee oikee kokone kusee muute bensaa se hana