Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

16.5.2013 22:41

Pieni mutta ärsyttävä vaiva... Miten saisin ton kytkinkahvasta tulevan ''kilinän'' loppumaan? Sääsin kytkinkahvaa tänään vähäsen ja nyt se ''kilisee''.. Tosi rasittava ääni, ennen ei tota kuulunut. Oon koittanu kiristää sitä ruuvia siitä kytkinkahvan vierestä, mutta ei auta. Ja jos kiristää liikaa niin kahva ei palauta.
Eli minkä tohon keksis?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

17.5.2013 0:36

Siis miten se kahva "kilisee"?
Sitä kahvarunkoa vasten vai miten?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

17.5.2013 0:40

Mielestäni siihen

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

17.5.2013 14:56

Mikähän on ku derbi käy ihan saatanan kuumana? Vaikuttaako se et mulla on suzuki pv:n tulppa? Ja miten derbit toimii jos nestettä pääsee sylinteriin? Pyssyykö käynnisä? ku itellä on nestettä alkanu katoaan vaikka vahdoin kannen ja alapään tiivisteen eikä ne nesteet mee vaihteistoöljyjen sekaan?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

17.5.2013 15:37

Derbilaattori kirjoitti:Todennäköisesti lämpöleikkas..
tänään teki saman homman että sammu, eikä lähteny käymään ja sitten työnsin kotiin ja ekalla käymään ja eikö nuissa terpeissä pitäs flektin rueta toemimmaa ku kuumuu liikaa vae onko flekti hajonnu?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

17.5.2013 19:21

No normaaliajossa sen ei pitäis ruveta pyörimään, itte en nimittäin oo montullakaa saanu pyörii vaikka kuin huuatin. Toki voi olla termostaatti paskana tai sitte flekti itsessään rikki.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

17.5.2013 22:30

Saako Derbiin 10 piikistä eturatasta

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

17.5.2013 23:34

Jostain olen kuullut urbaania legendaa että mankin 10 piikkisen eturattaan saa.
Kumotkaa toki tämä tieto jos olen väärässä.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

18.5.2013 0:38

Osaako joku kertoa mikä vikana derbi drd pro:n vilkuissa, kun vaihdoin vakioiden tilalle T4tune demon vilkut, ja kytkin ne mielestäni oikein. Vikana on että vasemman puolen vilkut vilkkuvat 2x nopeammin kuin pitäisi, mutta oikeanpuolen vilkut toimivat normaalisti :D mistäköhän mahtaa olla kyse ?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

18.5.2013 22:57

nonii jeesatkaas kaikki derbi pojat ja tyytöt joilla on hussenlippa derbis. mitä teitte teidän takahäkille :D kun llippa on paikoillaan niin jää aika ilkeesti häkin pää näkyviin. mietin jos vetäsis vaa raa asti rälläkällä poikkeen? tai sitten vain taivuttaisi suoraksi sen taitetun loppuosan? toimiskohan :D ja juu kuidutetaan kyllä eikä nippusiteil kiinni.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

18.5.2013 23:19

@böömber. Rälläkällä vaan ;)

Olisi pieni kysymys. Minulla tuommoinen Showan USD-keulan raato niin sopisiko siihen Marzocchi Magnum keulan t-palat ? Meneekö heittämällä vai pitäisikö vähän t-paloja muokata ? Ainakin silmämääräisesti katsottuna tuntuisi että voi jopa mennä mutta en tiedä sitten. Kokeilemallahan se selvii mutta kysytään nyt täällä ensin... :lol:

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

19.5.2013 2:00

Kyllähän sen pitäisi mennä jos keulaputket ovat samanpaksuiset kuin t palassa.

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

19.5.2013 22:09

Mikähän tossa terpissä on ku tykkää polttaa kannentiivisteitä.. Välillä kestää muutaman kuukauden ja välillä muutaman viikon..

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

20.5.2013 0:58

Saako derbiin mistään erikseen vesipumpun tiivistettä?

Re: Sekalaiset pikkukysymykset Derbeihin liittyen

20.5.2013 17:33

meneekö vanhanmallien derbien kytkinvaijerit ns. uusiin malleiihin :D