Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.9.2012 20:09

nyt kaipais kipeesti apuu ilman putsarin irrottamiseen, joskus löysin täältä ohjeet mut en enää, ku pelottaa ku ajettu melekee 19t ja ei mitää tietoo paljoko puttsattu , että ei vaa kävis mitään , kertokaa pliis :D

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.9.2012 20:30

no ei kait se oo sen vaikeempi ku vaa ruuvaat ruuvit pois ja repäset sen vaa helvettiin?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.9.2012 20:33

noku on nii saatana ahas että pittääkö jotain ottaaa eestä poikkee

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.9.2012 20:48

itelläki oli jotaki johtoja ja jotain muutaki siinä eessä mutta revin sen vaa sieltä jotenki välistä :D

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

5.9.2012 20:56

kiitos :D

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

6.9.2012 16:31

Minkä merkkinen mäntä pitää ostaa ja minkä merkkistä vaihteistoöljyä ostan? Mopo on Dt 08

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

6.9.2012 21:39

Kannattaa ostaa joku eurooppalainen, ei mitään taiwanilaista. Vertex, Prox on ainaki hyviä. Lootaan jotain vaihteistoöljyä, pyöriin tarkotettua missä on kytkinlisäaineet.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

7.9.2012 13:02

Mikä on mopossa kun lähtee käyntiin, mutta meinaa sammua koko ajan, liikkeelle pääsee, ajan n. 200 metriä, takarengas lukottaa ja sammuu (eli leikkaa?). Lähtee heti käyntiin ja sama homma taas. Niin ja kun tyhjäkäynnillä pistää kierroksia niin ne tippuu heti helvetin nopeasti ja mopo sammuu jos ei vähän kaasuttele. Ja saa polkea helvetin paljon että mopo lähtee käyntiin :/

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

7.9.2012 19:58

No en tiedä voiko liian pieni suutin tai huono tulppa vaikuttaa tollain, mutta jos käytät 95 E10 bensaa niin vaihda heti 98:iin, itellä tuo 95 E10 aiheuttanu just tollasia oireita.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

7.9.2012 21:14

Mitäs kaikkea tonne alakertaan kantsis vaihtaa, ku aattelin talvella tehä remppaa toho. Ajettu tällä hetkellä 21tkm, yläkerta uusittu 2tkm sitten.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

7.9.2012 22:29

Jos nyt haluut vaihtaa, ni kampura ja laakerit.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

8.9.2012 8:45

noi ei sitä koko kampuraa nyt tartte vaihtaa, kiertokanki vaa uus.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

8.9.2012 9:04

Onko dt:s sytytyksen säätöä siinä staattorissa ja pohjalevyssä, kun tulee hyvä kipinä ja bensaa saa mutta ei käynnisty.?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

8.9.2012 18:27

Mikähän mahtas olla Yamaha DT 50 -07 ku kastelee tulppaa kokoajan? Kaasari putsattu ja ilmanputsari ku epäiltiin että mennyt pesun yhteydessä vettä ilmanputsariin. Kun kastuneen tulpan sytkällä kuivaa ja laittaa takasi nii käy noin minuutin tai alle tyhjäkäynnillä mutta jos painaa kaasua vähänkin enemmän niin tukehtuu ja tulppa kastuu ja taas tulppa irti ja kuivata sytkällä ja taas sama homma? Mikähä mahtas olla vikana? Mahtasko olla se kun laitoin 100 suuttimen koska kuriton putki? Vastauksia mahdollisimma nopiaa ku pitäs jo kovaa päästä ajelee !

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

8.9.2012 20:56

mik4el kirjoitti:Onko dt:s sytytyksen säätöä siinä staattorissa ja pohjalevyssä, kun tulee hyvä kipinä ja bensaa saa mutta ei käynnisty.?

ei ole