Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

16.6.2013 21:32

Kertokaas et mikä detsis -07 ku booailee kaasu pohjas ja puolil kierroksil? Moric porattu 73cc Airsal , leovince v6 ja 16mm kaasari ja 100 suutin

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

16.6.2013 21:51

No toi suutin nyt kuulostaa ainakin ihan järettömän pieneltä, toi suutin vois mennä ehkä jos ois pelkkä leovince mutta siulla on myös seiska?! Laita nyt hyvä mies isompaa suutinta tai mieluiten isompaa kaasaria. :lol:

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

16.6.2013 23:21

Oisko 110 suuttimesta yhtään apua?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

16.6.2013 23:45

Hmm... paha sanoo ku en oikeestaa tiedä että millasta suutinta pitäs seiskankaa olla vakiokaasarilla. Mut joillaki on viel 110 suutin pelkän kurittoman putken tai teharinkaa et hyvin todennäkösesti tarttee vieläki isomman. ;)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

17.6.2013 0:44

Jos mulla oli teharin kanssa 110 suutin, ja se oli liian pieni :eek:
Lyö 120 kiinni ja testaile.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

17.6.2013 18:22

tomppatikku kirjoitti:Kertokaas et mikä detsis -07 ku booailee kaasu pohjas ja puolil kierroksil? Moric porattu 73cc Airsal , leovince v6 ja 16mm kaasari ja 100 suutin

Kannattaa varmaa 115 suuttimesta ylöspäi kokeilla.. mutta muista laittaa joka suuttimella kokeilla laittaa säätöihi että neulaa säädellä kans eihän se auta jos lykkäät jonku 120 mutta neula on iha päi vittua nii eihän se siltikään toimi..

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

18.6.2013 19:23

Mikäs vois olla deeteessä vikana kun kytkin ei tahdo millään ottaa kunnolla ja sitten kun kiristää sen vaijerin niin tiukalle ettei se kytkin vipu siellä lohkoissa liiku juuri ollenkaan, niin kytkin on todella jäykkä, eikä ota vielä silloinkaan kunnolla. Voisko levyt olla niin lopussa ettei ota enää?
23000km ajettu ja taitaa olla vielä vakio levyt paikallaan.
E: vaijeri on ihan uusi.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

18.6.2013 21:48

Laitetaas tänne sit ku tuolla Mikä On Vikana-puolella ei vastailla kauheen useaan. Eli mikäs on detsissä vikana kun 5 kilometrin ajon jälkeen sammutan mopon niin kuuluu pari pientä tussahdusta ja savua tulee vielä n. puoli minuuttia sekä haisee pahalle? Kuri otettu pois ja isompaa suutinta vaihdettu. Palaisiko siellä karsta ja jos palaa niin loppuuko jossain vaiheessa?
Öljy on muuten niinkin paskaa kuin 2T mix :D
Nyt on kuitenkin öljysäiliössä kaadettu 2t mixin päälle 2t bikeä jos auttaisi, mutta vielä tuo 2t bike ei ole moottorin "käyttöön" tullut. :(

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

20.6.2013 22:15

Vakioputkesta halkesi tiiviste alkukäyrän ja paisarin kohasta miten tiivisteen voi vaihtaa kun en ala niitä hitsejä irrottamaan. Voiko ne huollossa vaihtaa tiivisteet takaisin?

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

20.6.2013 22:39

No eipä sitä saa muuten vaihdettua ellei niitä hitsejä poista... :roll:

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

21.6.2013 7:50

valtsu_- kirjoitti:Vakioputkesta halkesi tiiviste alkukäyrän ja paisarin kohasta miten tiivisteen voi vaihtaa kun en ala niitä hitsejä irrottamaan. Voiko ne huollossa vaihtaa tiivisteet takaisin?


Wurthin pakoputkenkorjaus massaa voit tunkea siihen päälle, näytti toimivan hyvin mulla ;)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

22.6.2013 11:02

käykö siihen moricin reijjän pääle iha sika kitti ja haittaako jos sitä menee siitä reijjästä sisään :D

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.6.2013 0:00

Jos vaihtaa männän mopoon (yamaha dt 50x -09) mitä kaikkea muuta männän lisäksi tarvitsee ostaa mukaan ja minkä kokoista palikkaa? :)

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.6.2013 1:17

Neulalaakeri (12x15x15mm) ja yläpään tiivistesarja.

Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

24.6.2013 22:24

Nyt tarttis jeesiä,

Veljen mopoon tekemässä koneremonttia.

Vaihdettu Forten Kampiakseli paketti ja runko laakerit yms sisälle.

3 prikkaahan -07 yamahassa on vaihelaatikon sisällä?
vaiherummun päälle 1 pieni.
vaiheakseliin menee sitten pieni alle ja iso päälle?

Mutta jostain syystä kun laittaa lohkot nippuun niin ei vaihteet liiku mihinkään polkimesta? missäköhän kusee homma?