Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

20.7.2015 0:38

morjesta, voisko joku auttaa et ku mulla vuoti tankki peevees, ja korjasin sen kemiallisella metallilla, nii ei enää lähe käyntii? ja siis saa bensaa ja saa hyvän kipinän mut ei lähe millää käyntii. mäkistartit koitettu. mun järjellä en keksi et mikä vois olla. voisko väljistymine olla mitää? toisaalta se on ennemmi lähteny aina ekoilla polkasuilla et en tiiä. tai magneetos jotai, avaalen sen ku kerkiän. kellää mitää ehotuksii mitä muuten tehä?

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

26.7.2015 12:41

Millä säädöillä olette saaneet ton malossin 80cc läppä pytyn toimimaan mulla on hiilikuitu läpät ja 18mm dellortto phbg kaasari, oon testannu kaikki suuttimet 80-130 väliltä ei toimi millään kaikilla kyllä käynnistyy mutta ei kestä kaasua, pienemmillä suuttimilla kestää vähän, missä asennossa neulan kuuluu olla?

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

1.8.2015 2:46

Mikä on pevetis vikana kun vaihettii mäntä nii nyt pätkii isoilla kierroksilla mut tyhjäkäynnil ei pätki ja röpöttaa myös. sitte kun käynnistää nii se niiku itestää nostaa kierroksia jonku verra.

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

3.11.2015 18:58

mikäs on pv vikana kun porattiin kaverin pv 72 suutin 100 suuttimeksi ja alkoi röpöttämään. tekniikka on 80 läppis ja 20mm lortto ja pipecross

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

3.11.2015 20:46

Kaipaiskoha se vähä säätöä?..... Suutinta ei edes ole järkeä porata, koska sitä ei sillee saa porattua että vois sanoa koon. Varsinkin jossain kaasareissa kun se kertoo virtausarvon.

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

19.11.2015 12:38

Mikäs säädöissä vikana kun ei ole semmoinen "hätäinen" tottelemaan kaasua, kierrokset nousee hyvin mutta laskee erittäin hitaasti... Tekniikkaa on vakio läppis 12mm kaasari
70 suutin luhao ja vakio putsari

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

19.11.2015 16:19

Jos tarkoitat että leijuttaa kierroksia "dindindindindin" niin seos laihalla! Jos on yhtäkkiä alkanut tekemään, niin kaasari voi olla likainen tai vuotaa ilmaa esim. imukaulasta tai magneeton stefasta. Myös kaasuvaijeri saattaa olla liian kireällä.

Muuten sitten vaan ilmaruuvia kiinni päin ja mahd. isompaa tyhjäkäynti-/pääsuutinta.

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

19.11.2015 16:29

Suuri mahdollisuus että vuotaa kun kaasarin alla on semmonen "lätäkkö" 2t öljyä ja kaasutin on ulkopuolelta märkä joistain kohdista... Voiko se johtua huonosta kohokammion tiivisteestä?

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

20.3.2016 22:47

Minua mietitityttää että mikä on vikana Pv:ssä kun ei lähde käyntiin. Tai lähtee käyntiin kun on ollut yön tallissa. sitten kun se on saanut käyntiin noin 30 polkasulla ja sitten sammuttaa niin se ei lähde käyntiin enää millään. Pytty, mäntä, tulppa ja kaasari on vaihdettu uusiin eikä ole auttanut mitään

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

20.3.2016 23:28

Kela2000 kirjoitti:Minua mietitityttää että mikä on vikana Pv:ssä kun ei lähde käyntiin. Tai lähtee käyntiin kun on ollut yön tallissa. sitten kun se on saanut käyntiin noin 30 polkasulla ja sitten sammuttaa niin se ei lähde käyntiin enää millään. Pytty, mäntä, tulppa ja kaasari on vaihdettu uusiin eikä ole auttanut mitään

Mikä tekniikka? Minkä kokoinen pää suutin, jos se on liian iso nähden muuhun tekniikkaan niin kastelee tulpan joka johtaa siihen että se ei käynnisty.

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

21.3.2016 7:47

Se on 99 vuosi malli 60cc pytty ja 16 mm kaasari ja ainakun polkee hetken niin aivastaa putkesta

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

21.3.2016 8:27

Kela2000 kirjoitti:Se on 99 vuosi malli 60cc pytty ja 16 mm kaasari ja ainakun polkee hetken niin aivastaa putkesta pääsuuttimen koko oli joku 7 alkava kun ei näy kunnolla koska oli kulunut. Vaihdoin pienempään tosta 16mm kaasarista

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

21.3.2016 19:55

miten saada kampikammiosta veden/kosteuden pois

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

21.3.2016 19:55

miten saada kampikammiosta veden/kosteuden pois

Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

28.3.2016 15:07

Morjens ei ole kokemusta pv:n koneesta muutakuin et poika rassannu niitä.
Tuli ostettua 1994 S1 jossa ol kiinni malossin sylinteri vakio kannella /20mm lortt/s1 tehoputki.
Männän halkasia 50mm/eli seuraava malossin mäntä 50,40.
Alakerta olis hakusessa, elikä löytyykö laadukasta kampiakseli/kirtokanki sarjaa.
Vakio kansi tulisi kait sitten laskea tappiin ja työstää 50mm männälle sopivaksi.
Ehdotuksia kuunnellaan mitä tulisi tehdä.
Viilaukset tekee kuru ukko.
12v sähköt?
Cdi sytkä.
Uus taka svingi 80rm tai muu vastaava.