Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

9.9.2012 15:55

Mikä vikana ku mulla on Dicen takalippa nii enää ei takavalopala muutakuin jarrua painaessa ja kaverille tuli sama vika (sama takalippa)heti ku laitettiin enoxi ja porattu moric ja nappirajoitin kii, mulla kans samat virit

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

9.9.2012 15:57

Joo mitkä letkut tulee mihinkin? Bensaletku ja alipaineletkun paikka tiedossa :lol: .
Kuva

Kuva

E: Ja suuntaa antava suutinkoko tecnigas pakoputkistolle olis kiva tietää ??

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

9.9.2012 16:27

http://www.motot.net/galleria/kuvat/kay ... saridt.jpg

Ja oikee suutin on 95-120 väliltä.

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

9.9.2012 21:08

Toho kaasarii 1 ei tuu mitää, 2 öljy letku, 3 ja 4 tulee siitä pystystä ne kaks letkuu mis o jäähdytys nestettä ,5 siit solenoidista se letku ;)
Oho miiggael laittoki toho ton linki :lol: no muistinpa ainaki oikee :lol:

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

10.9.2012 13:35

ede97 kirjoitti:Mikä vikana ku mulla on Dicen takalippa nii enää ei takavalopala muutakuin jarrua painaessa ja kaverille tuli sama vika (sama takalippa)heti ku laitettiin enoxi ja porattu moric ja nappirajoitin kii, mulla kans samat virit


Mulla on dicen takavalon kanssa ollu samaa ongelmaa,aukase se lamppu, sieltä on johto irti siitä piirilevystä.Tärinä aiheuttaa ;) .

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

10.9.2012 15:45

eli siis onko siellä imukaulan juuressa joku kuristin kun toinen sanoo kyllä ja toinen ei nii jos nyt sen oikeen vastauksen sais ku ei viittis turhaa rueta sitä aukomaan?? :roll:

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

10.9.2012 21:20

Voca_Racing kirjoitti:
ede97 kirjoitti:Mikä vikana ku mulla on Dicen takalippa nii enää ei takavalopala muutakuin jarrua painaessa ja kaverille tuli sama vika (sama takalippa)heti ku laitettiin enoxi ja porattu moric ja nappirajoitin kii, mulla kans samat virit


Mulla on dicen takavalon kanssa ollu samaa ongelmaa,aukase se lamppu, sieltä on johto irti siitä piirilevystä.Tärinä aiheuttaa ;) .


Otin sen valon irti nii ei siel mitään irti olevaa piuhaa ollu, mutta valo palaa iha vähän jos tarkasti kattoo, nii voiski maissa ollaa vikaa? Mistä takavalo ottaa muuten maita?

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

10.9.2012 22:59

samppalinkku kirjoitti:eli siis onko siellä imukaulan juuressa joku kuristin kun toinen sanoo kyllä ja toinen ei nii jos nyt sen oikeen vastauksen sais ku ei viittis turhaa rueta sitä aukomaan?? :roll:

Siellä on bensanohjuri, joka ei oo kyllä mikään kuristus. En suosittele vakiokaasarille irroittamista. Ja se sijaitsee läppärungossa. Sitteku enempi viriä niin vaihtaa samalla koko läppärunko parempaan...

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

10.9.2012 23:03

Sellasta täs kyselen et onko 2005 Dt putkessa katalysaattori????? Ja sitte sellasta et mikäs mahtaa olla ku välil toimii niiku pitää, ja välil ei kiihy eikäs kule sillee mite normaalisti menis. siis kyl nopeutta saa 55 ko tarpeeks monta kilsaa kiihyttää. ihmetyttää vaa ku kotisuoralla olis normisti 75 vauhtii mut ei kerkee ku 55?? vähä sekavaa tuoteksti mut kait siit ymmärtää olennaisen. ELI MIKÄ ON KUN EI TOIMI NIINKU PITÄÄ??? :lol:

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

10.9.2012 23:10

Kyllähän siellä pitäs katti olla. Ja vaiha nyt tulppa eka sekä putsaa kaasari.

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

10.9.2012 23:16

Reetuhai2 kirjoitti:Kyllähän siellä pitäs katti olla. Ja vaiha nyt tulppa eka sekä putsaa kaasari.

tulppa vaihettu pari viikkoo sitte, ja kaasarin putsaamisestakaa ei oo kauaa, mut eipä se pahaa tee

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

11.9.2012 16:59

Mitä kannattaa uusia kun leikkas? Oireilee siis niin että lähtee käyntii mutta kun pistää kierroksia niin ne laskee todella nopeasti ja pystyy ajamaan korkeintaan 200 metriä ennenkuin sammuu.
Viimeksi muokannut jondee58 päivämäärä 17.10.2012 17:06, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

11.9.2012 17:34

Mikähän vikana kun tulee jotai jäähdytysneesteen tapaista putkesta?

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

11.9.2012 17:52

Jos saat ostettua kampuran ilman kiertokankea, onnittelen ihan vitusti. Tottakai sieltä tulee koko kmapura, eikä vaan limppuja. Jos koneen avaat niin vaihda nyt kampura laakerit, stefat ja mitä haluut. tiivisteet myös.

Mkkode, mitä sieltä putkesta siis tulee? Jäähynestettä vai jotain muuta?

Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

11.9.2012 18:12

Reetuhai2 kirjoitti:Mkkode, mitä sieltä putkesta siis tulee? Jäähynestettä vai jotain muuta?


Jäähytysnesteeltä näyttää ja haisee se neste mitäsiihen putken päähän tuleepi kun kierrättelee