Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Skyteam Monkey

14.8.2014 7:20

Kiitos vinkistä :)
Ai perhana sulla on vielä vähempi ajettu ku mulla :D
Mun mittarissa jo huimat 330km. Josta tuli mieleen että 300km huolto pitäis tehdä. Näissähän ei ole oikeaa öljynsuodatinta? Mutta muistaakseni joku sihti on kuitenkin joten kysymys kuuluu, missä tämä sihti sitten on? Pitääkö käyttää moottorinpuolikkaita irti toisistaan vai onko jossain lähempänä tuo? Jos nyt vaihtasin sen kuitenkin samalla kun en tiedä vielä miten paljon tupakantumppeja ja hiekkaa ja hioutuneita koneenmurusia siellä on :D
Kokemusta ei näistä kauheasti ole mutta tuskin kovin paljoa vaikeampi laitos kuin vaikka subaru legacyn öljypumpun purkaminen :D

Re: Skyteam Monkey

14.8.2014 8:45

Joo sihti siellä on joka kerää enimmät mujut. Kannattaa myös kytkimen kansi ottaa auki kun sekin kerää kruunun seinämille mujua jotka on helppo napata pienella ruuvarilla pois.

Kytkinkoppa pois vaan,sieltä pitäisi löytyä. Kannattaa harkita magneettista öljyproppua. Se auttaa jo paljon. Oon suunnitellut xenoneita tähän jos alkais syksyn pimeillä näkemään.

Re: Skyteam Monkey

15.8.2014 15:43

Jos nyt viijonlopun aikana sais sen huollon tehtyä :D
Ketjusta ja rattaista vielä, taisin lukea ketjun alkupäästä että hondan rattaat menee näihin? Piti kaiketi vaihtaa lukkolevy hondan vastaavaan mutta akselin hammastus kai on sama kun hondassa?
Hoksasin että meillä Megapaulan kanssa sama kaupunki, niin oletko täältä osat hakenu jostain tietystä liikkeestä jota voit suositella vai netistäkö oot tilannu? Viikonloppuja kaikille :)

Re: Skyteam Monkey

16.8.2014 8:05

Katos niimpä näyttää olevan! :D

Netistä oon tilannu yleensä. Kamppisella saattaa olla jotain osia. Itsekin rullailin sen 300km rikki ja avasin sen k-kopan. Paljon oli kertynyt puruja sihtiin. Nyt pitäisi tilata uusi tiivistesarja. Ja se öljypumppu on naaraspäinen. Laitan sulle yv ketku.

Re: Skyteam Monkey

17.8.2014 11:50

Mistä löytyis Skyteam mankiini Etupumppujen stefat?

Re: Skyteam Monkey

17.8.2014 12:56

kuinka paljon öljyy menee vakiokeulaan?

Re: Skyteam Monkey

18.8.2014 19:48

miksi mankini ei anna kipinää ehjällä jännitteen säätäjällä?

Re: Skyteam Monkey

18.8.2014 20:32

Eikai se kipinä tule jännitteensäätäjän kautta. Sulla on joku muu rikki. Kokeile toisella puolalla.

Re: Skyteam Monkey

18.8.2014 23:48

Skyteam -12, ei virejä. Aamulla olin lähdössä ajelemaan niin ei käynnistynyt.
Antaa kipinää. Ei edes lupaile. Bensa menee ainakin kaasarille. Kerran sain tosi pitkällä mäkistartilla käyntiin niin joku rasahti, röpötti ja sammui heti kun laski kierrokset ja haisi kaverin mielestä ainakin palanut. Ei oo mäkärilläkään kyllä enää lähtenyt. Ajettu vasta 680km.
Ja tosiaan öljytikku oli katkennut sisään ja avasin kopan oikealta ja otin ulos katkenneen tikunpätkän. Samalta puolelta tippui myös jokin katkennut vääntynyt kova muovinpala??

Kiitos jos joku auttaa tietämätöntä hädässä :)


http://imgur.com/rUu0hAj
Tuommoinen palikka sieltä tipahti. Mikähän tuo on?

Re: Skyteam Monkey

19.8.2014 8:02

Ohhoh! Vasta käytin oman k-kopan auki eikä kyllä tuu mieleen mistä tuo voisi olla peräisin. Oletko venttiilit säätänyt tai putsannut kaasaria? Kokeile laittaa tulpanreiästä vähän bentsiiniä jos lähtisi toimimaan. Kannattaa uusia myös tulppa vaikka antaisi kipinän. Voi olla ettei toimi paineen alla.

Re: Skyteam Monkey

19.8.2014 22:44

Bump!

Re: Skyteam Monkey

20.8.2014 6:45

Motorpower ainakin myy. Googlella löytyy.

Re: Skyteam Monkey

23.8.2014 14:11

Onko kellään kokemusta tuosta mbf moton takalevyjarrusta 8tuumaseen, aattelin hommata sen ellei se oo ihan sysipaska

Re: Skyteam Monkey

26.8.2014 22:38

Hei !
Sytytys tulppa ei anna kipinää.
Aloitin projektin ja manki on ollut osissa noin 2kk ja rupesin sitten kasamaan niin ei lähtenyt enään käyntiin. Manki toimi moitteettomasti ennen projektia. En ole koskenut kuin lampunkopan sähköihin.
Tulpan olen vaihtanut ja mopo saa bensaa.
Mikä voisi olla vikana?

Re: Skyteam Monkey

27.8.2014 11:39

Ne lampunkopan johdot :D
Rehellisesti sanottuna ei hajuakaan..
Sanokaas mistä niitä kaasarin pääsuuttimia saa?
Piti olla 4mmkierteellä tuohon vakiokaasariin ja mikä tahansa merkki käy?