Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

10.4.2017 20:24

Kulmasaha kirjoitti:kytkin vaihtoon(levyt ja jouset) voit tietty vaijeria yrittää säätää, mutta epäilen että ei auta.. kaasarissa koho jumissa tai neula ei sulje omaa pikku reikää mistä bensa tulee kaasariin, jos on dellorton kaasari ni yleinen vika, koho setti vaan ostoon, ei oo kallis

Vaijeria säädetty aika urakalla ja kuten sanoit, ei auta. Mistä saisi koho setin ostettua ja paljonko hintaa suunnilleen? Mopo siis rieju mrx, powerup eli vuoden 2007 mallia.

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

14.4.2017 14:21

Ongelmahan on semmonen, että riepu MRX -08 60 jälkee jos vähentää kaasua sammuu tai alkaa pätkimään, jos ajaa kaasu pohjas sitä 75 huippuu niin ei sammu mutta heti kaasua höllätessä sammuu. Noin 50km/h ajelee mukavasti ilman ongelmia. Cdi ei oo porattu ja enoxi putkena. Sitten vielä nappi löytyy. 110 suutin, pienempi vain lisäsi ongelmia. Vapaalla ku antaa kaasua kuinka paljon vaan niin ei ongelmia hyvi kiertää, että sammuu pelkästään ajossa. Kaasarissa jotain? Sähkövika? Mikä vain? Jos jollain tietäjällä olisi jotain sanottavaa niin kiittäisin kovasti

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

7.5.2017 0:08

petroko kirjoitti:Tietäskö joku onko Rieju mrx -08 saatavilla jostain rajoittamaton cdi?

Haluutko vaihtaa, kun mulla on porattu dellorton cdi mikä toimii hyvin ja ei rajoita. Ja itse haluisin rajoittavan cdi:n?? :D

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

21.5.2017 16:49

Mistäs kannattas ruveta kahteleen MRXsään katteita edullisesti.

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

21.5.2017 19:34

Kellään mitään neuvoa miten sais mopon kulkemaan just sen ~60, että veroilta välttyis. Mopossa on siis tehari, eikä tällä hetkellä ole mahdollisuutta vaihtaa vakioputkeen. :s

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

21.5.2017 19:48

Hulikusti kirjoitti:Kellään mitään neuvoa miten sais mopon kulkemaan just sen ~60, että veroilta välttyis. Mopossa on siis tehari, eikä tällä hetkellä ole mahdollisuutta vaihtaa vakioputkeen. :s

Jos sul ei oo rajoitettu cdi niin vaihtamalla lyhyet välit niin saat kulkemaan sen 60. Mut sit joutuu huudattamaan, eikä kone tykkää :s

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

27.5.2017 18:38

Tietäskö joku onko tuossa rieju mrx etuakselissa vielä joku sokka koska ei tunnu irtoavan millään :itku: olen irrottanut mutterin akselin päästä ja toiselta puolelta löysännyt kuusiokolo pultin jolloin akseli liikkuu muutamia senttejä edestakaisin mutta ei lähde pois millään

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

31.5.2017 21:31

Ei ole sokkaa... Se on vaan sopivasti jumissa. Koita jollain hakata se ulos sieltä.

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

1.6.2017 16:23

Keulan stefan koko kellään tiedossa?
Ja mistä sais katteita/katesarjan halvalla?
Ja myykää samalla miulle pinnasmotot

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

18.6.2017 21:20

mikähän voisi olla omassa riejussa vikana kun ei tahdo olla alavääntöä juuri yhtään eikä jaksa kiertää loppuun asti 5-6 vaihteilla suutin on 110 ja mopossa on e-nox tehoputki välit on
62-11

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

30.7.2017 1:51

Miten poraan vuoden -08 Dellorto CDI boksin ?

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

30.7.2017 23:31

Mikähän riivaa mrx:sän takajarrusylinteriä. Rupes vuotaan yrittäessä ilmata. No tilasin kisakoneelta uudet sisuskalut. Mutta vuotaa niilläkin. Entä minkäskokonen sen männän soellä pitäs olla kun kisakoneen paketissa se on 11mm ja nykyinen isompi?

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

2.9.2017 13:00

purin riejun ja kasasin uudelleen. nyt mittaristossa näkyy pitkien valojen merkkivalo kokoajan, vaikka pitkät ei olisi päällä. Polttimon johdot ovat oikeassa järjestyksessä.. MRX 08 kyseessä siis

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

13.9.2017 14:38

Mitään neuvoja miten sais rieju mrx:stä takaiskarin pois? :nolo:

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

19.9.2017 15:27

Moi. Mulla ois sellanen vika mun rieju mrx 2010, että puskee muutamankilometrin ajon jälkeen jäähdytysnesteet ulos ylivuotoletkusta. Sieltä tulee vain vettä ei mitään savua. Ja jos täytän syylärin täyteen niin sieltä tulee aikalailla alkuun sitä vettä ulos ylivuotoletkusta siis. Olen vähän aikaa sitten vaihtanut kannentiivisteen (ulompi kannentiiviste jonka vaihdoin laitoin sen tilalle vähän paksumman) (molemmat) sen jälkeen sisempi kannentiiviste meni ja vedet valui ulos pakoaukosta ja vettä oli sitten vähän siellä sun tällä. Vaihdoin sitten vaihteistoöljyt ja uuden sisemmän kannentiivisteen mutta en ulompaa kun katsoin että olin ajanut sillä niin vähän muutaman kilometrin tai enemmänkin mutta se oli hyvässä kunnossa vielä. Nytten olen ajanut hetken riejulla ja sieltä ylivuotoletkusta tulee aina sitä nestettä ulos mutta yleensä kun olen täytyänyt sen tai kun olen ajanut hetken ja varsinkin sillon tulee vettä ku painan kaasun melkein pohjaan.. :x Ja syyläriin kun katon ku on mopo käynnissä nii vesi kyllä kuplii ja käynnistinkin mopon syylärin kansi auki niin tuli sieltä vettä paineella ulos :nolo:

Tietääkö kukaan mikä vois olla vikana itse luulisin että oisko kiero kansi :| :roll: Entiedä