Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

19.9.2017 19:40

Kannen kohdilta se vesi yleensä koneeseen pääsee, joten eikun konetta aukaisemaan. Hyvällä tuurilla tiiviste on vain murtunut, huonolla tuurilla kansi kiero. Kiristithän pultit ristiin, vähän kerrallaan ja momenttiavainta käyttäen?

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

20.9.2017 10:02

Vauhtiviivatarra kirjoitti:Kannen kohdilta se vesi yleensä koneeseen pääsee, joten eikun konetta aukaisemaan. Hyvällä tuurilla tiiviste on vain murtunut, huonolla tuurilla kansi kiero. Kiristithän pultit ristiin, vähän kerrallaan ja momenttiavainta käyttäen?


No itse en ekalla kerralla kiristänyt, mutta toisella kerralla kiristin itse ja ristiin ja momenttiin juuri oikein kiristin..

Kaveri kiristi ekalla kerralla voi sitten olla että kiristäny väärin:/

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

22.9.2017 12:31

Mitään neuvoja miten sais riejun vääntämään todella paljon mutta silti kulkemaan sen ~65

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

22.9.2017 18:58

Hulikusti kirjoitti:Mitään neuvoja miten sais riejun vääntämään todella paljon mutta silti kulkemaan sen ~65


Voit vaikka laittaa isompaa suutinta ja vaparii ja teharii ja vaikka vielä poraat rajottimen sitte vaa vaihdat välityksii silleen että ei kulje ku 65

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

22.9.2017 19:00

Hulikusti kirjoitti:Mitään neuvoja miten sais riejun vääntämään todella paljon mutta silti kulkemaan sen ~65


Pistät takaratasta isommaks ja eturatast pienemmäks jos haluut vaa jommankumman vaihtaa nii mieluiten se takaratas isommaks

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

22.9.2017 22:36

Mieluiten eturatas isommaks koska kuluttaa vähemmän ketjuja.

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

25.9.2017 9:23

Minulla on rieju mrx elikkä mikä on vikana ku mulla leipo se silleen että siitä meni kummakki männän renkaat poikki ja oli ruostetta männän päälä ja aika vasta olin vaihtanu männän ja ajoin kaks tankillista sisään sitä. Saisko läpissä olla valon mentävä rako ja mie saan liikutettua niitä läppiä silleen sisään päin että niinku ei kulkis ilma ja mie epäilen että siinä on imu vuoto elikkä auttakaa

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

2.10.2017 14:40

Tietääkö joku käykö/sopiiko hussen takalippa Rieju MRX:sään?
Kun ainakin mitä netistä kattellu nii aika hieno toi hussen lippa ja vakiolippa MRX:ssä aika hirvee "pallo".

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

4.10.2017 17:13

Kellään heittää mitään ideoita minkälaisen tarrasarjan teettäisin omaan riejuun? Edessä on joku musta smoto lokari, musta vface, punaiset etukatteet, ne keskikatteet on mustat, mustat takakatteet ja punainen lippa. Miten sais järkeväst tehtyä hienon näköisen tarrasarjan? Väreinä tarrasarjassa pitää olla musta ja punainen, valkoista saa olla myös. Etu- ja takakatteiden värit kun ei oo samat niin vaikea saada mitään sopivaa :/

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

13.10.2017 21:47

Kopra kirjoitti:Tietääkö joku käykö/sopiiko hussen takalippa Rieju MRX:sään?
Kun ainakin mitä netistä kattellu nii aika hieno toi hussen lippa ja vakiolippa MRX:ssä aika hirvee "pallo".

Käy, mulla 07 mrx ja siinä hussen sm lippa, ei iha osu kohillee takakatteitten kans mut toimii silti

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

21.1.2018 18:40

Mistä kannattais alkaa ryöstään virtoja parille led-nauhalle?. Takavalolta oon ainaki ihte aatellu mutta ei siihenkään älyttömiä vihti kytkiä. Eikä oikeen vihtis alkaa alusta asti ihte veteleen..

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

15.2.2018 0:46

jarruvalolta?

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

14.3.2018 10:02

Miten porataan rieju mrx vm 09 dellorto cdi boksi?

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

15.3.2018 23:40

Se oli kai yläreunasta vasemmalta 1.1 cm ja vasemmalta sivusta 1 cm 3 millin terällä. En kyllä ite rupeis poraamaan kun kuitenki joutuu poraamisen jälkeen mennä ostaan uuden boksin :eek:

Re: Rieju MRX / RRX / Spike

10.4.2018 22:04

Rieju mrx kipinä hävis pesun jälkeen käynnistyi ja sammui ja ei tule kipinää mutta valot pelaa staattori vaihettu ei toimi silti puolaa en ole kokeillut vaihtaa missä vika?