Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: MRT

25.5.2012 23:22

kaasaris kureja, jotka sijaitsee imukaulassa ja läppärungossa :D
nii ja ilman putsarissa on vaan sellanen reikä levy joka lähtee ihan sormin ite otin vangissa irti ku imuroin hiekkoja sieltä :DD nii hokasin sen. et ei mee mitää rikki.... sen pois oton jälkee vaatii kyll todelal ison suuttimen itellä (110) tehoputki,dremelöity imukaula,vaikka sun mitä)
Kokonaa vaan kuri pois menee edelleen 46 ehkä jopa 50, koska rajotettu boksi :D

13 piikkine eturatas kiinni ja isompi suutin nii sitte menee 60km/h noin.

Tiiättekö paljoko maksaa kuristamaton läppärunko ku menin sellasen tilaamaan istuin pari päivää paikallisessa mopojonne liikkeessä ja :D tilasin sitte teholäppikset ;D

Re: MRT

26.5.2012 11:01

En tiiä sitä mutta olisit saanu kuristamattoman siitä omasta läppärungotas kun olisit ottanu sen kurin siitä vaan irti :lol:

Re: MRT

26.5.2012 11:57

240turbo kirjoitti:En tiiä sitä mutta olisit saanu kuristamattoman siitä omasta läppärungotas kun olisit ottanu sen kurin siitä vaan irti :lol:


Miten se n saa irti :O mulla siinä oli vaan reikä keskellä eikä mtnsaumoja edes :O

Re: MRT

26.5.2012 14:38

VakioKuva Kuriton Kuva

Re: MRT

27.5.2012 10:52

Auttoko paljon kun otit tuon kurin pois?
Tarvitseeko ton jälkeen isompaa suutinta, nyt 98

Re: MRT

27.5.2012 11:25

Vääntöä tuli lisää, tosin samalla kaveri veti dremelillä imukaulankin kuristamattomaksi. Ei tarvinnu vaihtaa suutinta, silloin mulla siis oli aprilia rx, kaverilla dt ja teki saman homman eikä vaihtanu suutinta mutta vääntöä tuli.

Re: MRT

27.5.2012 16:36

tota olisko jollai tietoa noista airsalin sylintereistä ku niissä on se joku nicsal pinnoite. sylinterissä pieni naarmu = pilalla koko sylinteri ku ei voi hoonata?

Re: MRT

27.5.2012 16:56

Vähän riippuu naarmusta. Sylinterin voi hoonata mutta poraus ei onnistu - tai onnistuu, mutta silloin sen joutuu pinnoittamaan uudelleen joka yleensä maksaa enemmän kuin uusi sylinteri.

Re: MRT

27.5.2012 23:25

tollane naarmu siinä o tuli.. n.0,5mm syvä
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: MRT

28.5.2012 11:53

Mikä on rieju mrt pro 2011 suuttimen merkki. Niik mitä sanon kassalle ku haluun siihe suuttimen

Re: MRT

28.5.2012 12:33

Sanot vaan että Dellorton kaasariin pääsuutin, 6mm kierteellä. Ja sitten sanot sen koon jonka haluat.

Re: MRT

28.5.2012 12:54

Jooo kiitos :)

Re: MRT

30.5.2012 17:18

Morjesta

Mul on itellä ollu nyt about vuoden tommone Rieju MRT 2011 Motard Europa malli, ja nyt aloin sitä vast vähä virittelee enemmän .. Vuoden ajoin niin et kulki about 57km/h..

Nyt viilasin sitte vähä aika sitte alkukäyrän kurin pois, sen jälkeen reikälevy ilmanputsarista pois, suuttimeks vaihoin 106 ja rajotin ohitettu. Nyt kulkee about 65-70km/h ja kiihtyy ihan ok..

Ois kiva saada se menee sen joku 70-80km/h,

Jos viilaan/ostan uuden imukaulan ja vaihan eturattaaks vaik 13, niin

onko jollain tietoo paljon sit kulkis ? :nörtti:

Re: MRT

30.5.2012 18:23

kyll se aika kovaa menee siihen 80 pintaan varmaan sill 13

itellä rajotinta vasten 77.45km/h suht samoil vireil paitsi tehari

Re: MRT

30.5.2012 18:24

Miten oot ohittanu rajottimen ku näissä europa malleissa ei edes ole? :D ja ei tarvitse jos ei välttämättä halua viilata imukaulaa, isket vaan sen 13 eteen niin kulkee sen n.75-80. Mutta lisää vääntöä saat kun isonnat sen imukaulan reiän siihen n. 20mm ja otat siitä läppärungosta(rullaa ylöspäin) tuon kurin irti.