Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Aprilia SX / RX 2006->

17.11.2011 20:57

Olikos se nyt niin että jos tohon mittariin tulee mittarilukemaks 99999 niin ei oo enää mitään toivoa saada oikee lukema takas?

Re: Aprilia SX / RX 2006->

18.11.2011 15:02

Mikä polttimo olisi hyvä tuohon kissan silmä maskiin?
Viimeksi muokannut Kondi19797 päivämäärä 18.11.2011 23:36, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Aprilia SX / RX 2006->

18.11.2011 19:49

Kondi19797 kirjoitti:Mikä polttimo olisi hyvä tuohon kissan silmä maskiin? Ja sitten vielä sivu kysymys joka ei kuulu tänne mutta en oo saanu muualtakaan vastausta, saako tuota airoh runner jokea suomesta mistään tai lazer mx6 cromiumia?

55/45W polttimo ba20d kannalla.

Re: Aprilia SX / RX 2006->

20.11.2011 0:15

AnanasJoonas kirjoitti:Olikos se nyt niin että jos tohon mittariin tulee mittarilukemaks 99999 niin ei oo enää mitään toivoa saada oikee lukema takas?

Oli :x

Re: Aprilia SX / RX 2006->

21.11.2011 17:01

Saako smoto vanteille mitää hyvii nastoja esim jostain paikallisesta rengasliikkeestä?

Re: Aprilia SX / RX 2006->

21.11.2011 17:12

xJoooniiix kirjoitti:Saako smoto vanteille mitää hyvii nastoja esim jostain paikallisesta rengasliikkeestä?

Arvaa 2 kertaa :roll:

Re: Aprilia SX / RX 2006->

21.11.2011 21:12

xJoooniiix kirjoitti:Saako smoto vanteille mitää hyvii nastoja esim jostain paikallisesta rengasliikkeestä?


Tonkin olis selvittäny helposti vaan käymällä kysymässä liikkeestä :D

Re: Aprilia SX / RX 2006->

21.11.2011 21:14

Katoin vianorin sivuilt mutta siel oli vaa kesäkumeja ja mietin että ostanko smoto vai enska nastat et meneekö noi enskat smoto vanteille

Re: Aprilia SX / RX 2006->

21.11.2011 21:42

Juk5uu kirjoitti:
kaketsu_ kirjoitti:Miten, mulla kun on tuossa Apikassa tuo vakio kissansilmämaski, niin mites kun pimeellä saa ajaa koko ajan pitkät päällä, kun ei nää vittuakaan. ja vielä kun täällä meidän kylällä ei joka paikassa katuvalojakaan ole, eikä pitkätkään kovin paljoa valaise, niin olisiko mitään hyötyä väsätä vaikka h4 keulille? Luin aloitusviestistä, että valokuvio hajoaa silloin, mutta valaiseeko se silti enemmän kuin vakiona?

Itelläni on 55/45W polttimo tossa vakiomaskissa ja hyvin näkee.

Mulla veti akun tyhjäks... Vilkut ja töötti ei toiminu..

Re: Aprilia SX / RX 2006->

21.11.2011 22:49

Elikkäs, mitä välejä suosittelisitte stage6 70cc, 24mm lortto, leovince v6 setille? Kiihtyvyys pitää olla erinomainen mutta silti sais kulkea ihan kivasti :p ja stunttailuun pitäs sopia kans! :lol:

Re: Aprilia SX / RX 2006->

22.11.2011 13:31

räxäjannu kirjoitti:
Juk5uu kirjoitti:
kaketsu_ kirjoitti:Miten, mulla kun on tuossa Apikassa tuo vakio kissansilmämaski, niin mites kun pimeellä saa ajaa koko ajan pitkät päällä, kun ei nää vittuakaan. ja vielä kun täällä meidän kylällä ei joka paikassa katuvalojakaan ole, eikä pitkätkään kovin paljoa valaise, niin olisiko mitään hyötyä väsätä vaikka h4 keulille? Luin aloitusviestistä, että valokuvio hajoaa silloin, mutta valaiseeko se silti enemmän kuin vakiona?

Itelläni on 55/45W polttimo tossa vakiomaskissa ja hyvin näkee.

Mulla veti akun tyhjäks... Vilkut ja töötti ei toiminu..

Miten oot saanu akun tyhjäks, ku mulla oli apikassa 60/55W H4 ja ei ollu mitään ongelmia? :D

Re: Aprilia SX / RX 2006->

22.11.2011 16:07

Millasii kokemuksii alakauttasesta Tk:sta (Lacada)? Vetääkö hyvin,nostattaako lämpöjä hirveest yms.

Re: Aprilia SX / RX 2006->

22.11.2011 17:54

räxäjannu kirjoitti:
Juk5uu kirjoitti:
kaketsu_ kirjoitti:Miten, mulla kun on tuossa Apikassa tuo vakio kissansilmämaski, niin mites kun pimeellä saa ajaa koko ajan pitkät päällä, kun ei nää vittuakaan. ja vielä kun täällä meidän kylällä ei joka paikassa katuvalojakaan ole, eikä pitkätkään kovin paljoa valaise, niin olisiko mitään hyötyä väsätä vaikka h4 keulille? Luin aloitusviestistä, että valokuvio hajoaa silloin, mutta valaiseeko se silti enemmän kuin vakiona?

Itelläni on 55/45W polttimo tossa vakiomaskissa ja hyvin näkee.

Mulla veti akun tyhjäks... Vilkut ja töötti ei toiminu..


öö? aprilioissahan on vakiona uusimissa h4 ja sama tekniikkahan niisä on? ja virtahan ei akulta tulee vaan suoraan koneelta ;)

Re: Aprilia SX / RX 2006->

22.11.2011 19:56

Joonas Piira kirjoitti:Millasii kokemuksii alakauttasesta Tk:sta (Lacada)? Vetääkö hyvin,nostattaako lämpöjä hirveest yms.

Vakioputkella lämpenee ainaki itelläni enemmän. Ihan menevä putkihan tuo on, paitsi äänien puolesta. Mutta tehohan tulee äänestä, vai miten se meni? :lol:

Re: Aprilia SX / RX 2006->

22.11.2011 21:30

Juk5uu kirjoitti:
Joonas Piira kirjoitti:Millasii kokemuksii alakauttasesta Tk:sta (Lacada)? Vetääkö hyvin,nostattaako lämpöjä hirveest yms.

Vakioputkella lämpenee ainaki itelläni enemmän. Ihan menevä putkihan tuo on, paitsi äänien puolesta. Mutta tehohan tulee äänestä, vai miten se meni? :lol:


Alakauttasesta ei tuu lainkaan niin kovia ääniä kuin yläkauttasessa :p eli siis jos villat on kunnossa niin ihan ok. Yllättävää tk:s on se että se ei kilise jos on alakauttanen!