Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Aprilia SX / RX 2006->

6.11.2011 17:11

ja michelin pilot sportyssa on aika lailla samanlainen kuvio
eli ei ole tyhmän näkönen vaikka eri merkki onkin :)

Re: Aprilia SX / RX 2006->

6.11.2011 17:33

Hei kuules otin merkin ylös ja hoplaa, löysin!
Eli joo, löysin ihan ite omin avuin googlea käyttämällä, anteeksi kun häiritsin teitä taas niin tyhmällä kysymyksellä

Re: Aprilia SX / RX 2006->

6.11.2011 19:47

Miten, mulla kun on tuossa Apikassa tuo vakio kissansilmämaski, niin mites kun pimeellä saa ajaa koko ajan pitkät päällä, kun ei nää vittuakaan. ja vielä kun täällä meidän kylällä ei joka paikassa katuvalojakaan ole, eikä pitkätkään kovin paljoa valaise, niin olisiko mitään hyötyä väsätä vaikka h4 keulille? Luin aloitusviestistä, että valokuvio hajoaa silloin, mutta valaiseeko se silti enemmän kuin vakiona?

Re: Aprilia SX / RX 2006->

6.11.2011 22:01

Suosittelen ostamaan vaan suoraan vaikka v-face:n ja siihen kunnon H4 polttimo näkee ihan kohtuullisesti, tosin kesällä ku tuli ajettua matkaa melkeen putkeen 4tuntii nii perus 60/55w H4 polttimo sulatti pikkasen umpiota, mutta ei silti tuntunu vaikuttavan pahasti valotehoon.

Re: Aprilia SX / RX 2006->

6.11.2011 22:15

kaketsu_ kirjoitti:Miten, mulla kun on tuossa Apikassa tuo vakio kissansilmämaski, niin mites kun pimeellä saa ajaa koko ajan pitkät päällä, kun ei nää vittuakaan. ja vielä kun täällä meidän kylällä ei joka paikassa katuvalojakaan ole, eikä pitkätkään kovin paljoa valaise, niin olisiko mitään hyötyä väsätä vaikka h4 keulille? Luin aloitusviestistä, että valokuvio hajoaa silloin, mutta valaiseeko se silti enemmän kuin vakiona?

Itelläni on 55/45W polttimo tossa vakiomaskissa ja hyvin näkee.

Re: Aprilia SX / RX 2006->

6.11.2011 22:19

jos haluu ettei se valokupu sula niin voihan sihen porata johonkin yläreunaan pienet reiät:D ite en kyllä ole porannu.

Re: Aprilia SX / RX 2006->

7.11.2011 17:32

jjudso kirjoitti:jos haluu ettei se valokupu sula niin voihan sihen porata johonkin yläreunaan pienet reiät:D ite en kyllä ole porannu.

Eikös se olisi parempi porata alareunaan, koska ylhäältä pääsee vesi helpommin valumaan?!

Re: Aprilia SX / RX 2006->

7.11.2011 17:43

Mistä johtuu ettei minulla taida toimia kuin pitkät : D ja miten sen saisi korjattua?

En tiedä onko typerä kysymys mutta kysympähä viisaammilta.

Re: Aprilia SX / RX 2006->

7.11.2011 17:44

Kondi19797 kirjoitti:Mistä johtuu ettei minulla taida toimia kuin pitkät : D ja miten sen saisi korjattua?

En tiedä onko typerä kysymys mutta kysympähä viisaammilta.

Johto irronnut tai poltin palanut.

Re: Aprilia SX / RX 2006->

7.11.2011 18:02

Okei, kiitos, olipa taas monimutkainen asia kyllä :lol:

Re: Aprilia SX / RX 2006->

7.11.2011 22:12

Juk5uu kirjoitti:
kaketsu_ kirjoitti:Miten, mulla kun on tuossa Apikassa tuo vakio kissansilmämaski, niin mites kun pimeellä saa ajaa koko ajan pitkät päällä, kun ei nää vittuakaan. ja vielä kun täällä meidän kylällä ei joka paikassa katuvalojakaan ole, eikä pitkätkään kovin paljoa valaise, niin olisiko mitään hyötyä väsätä vaikka h4 keulille? Luin aloitusviestistä, että valokuvio hajoaa silloin, mutta valaiseeko se silti enemmän kuin vakiona?

Itelläni on 55/45W polttimo tossa vakiomaskissa ja hyvin näkee.

Itelläni on polisportin mmx maskissa modattu h7 poltin ja näkee normivaloon verrattuna täydellisesti. Ainut ongelma on vaan et kuumenee aivan helvetisti

Re: Aprilia SX / RX 2006->

7.11.2011 22:53

Laittasko joku linkkiä mist noihin smoto vanteisiin sais sopivat talvirenkaat ? :)

Re: Aprilia SX / RX 2006->

8.11.2011 0:14

Multa halavalla ;)
Renkaitahan saa jokaisesta mopotarvike liikkeestä. Esimerkiksi täältä tai vaikka täältä. Googlekin osaa varmasti auttaa.

Re: Aprilia SX / RX 2006->

8.11.2011 21:13

Pitäiskö huolestua, kun tuota Apikkaa työntää taaksepäin, niin tietyssä kohtaa rattaat/ketjut pitää semmosta nakutus/rutina ääntä?
Tuossa öilissä päivänä kun olin ajamassa, niin ketjut läks irti takarattaalta, ja män sinne rattaisiin vittumaisesti, lyöden takapyörän lukkoon. No ei siinä kummempia, vähäsen kun venkslasi mopoa eestakas ja näpläs ketjuja, niin sai takas paikoilleen.
Sit kotona rupesin kiristämään, mutta olivat jo tappiin asti kiristetty, niin sitten isäntä lyhens ketjuja, ja nyt on sopivan kireet ketjut. Mutta sitä ukko sano, että tuo rutina ei haittaa mitään, ilmoittaa vaan jotain että alkaa olla rattaat lopussa(?)
No, ens keväänä rattaat vissiin uusitaan, mutta eihän tarvitse tuosta rutisemisäänestä huolestua?

Re: Aprilia SX / RX 2006->

8.11.2011 22:17

kaketsu_ kirjoitti:Oon kaketsu ja tykkään sipulista


Todennäköisesti aika vaihtaa rattaat ja ketjut. :)