Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

17.8.2013 20:24

Nii siis niinku alkuperäset vai ? Pääsuutin 57.5. Tyhjäkäyntisuutin 20. Neula keskellä ja seos 1.5 kierrosta auki.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

15.9.2013 14:08

HUOMIO!!
Nyt ois pv osaa myynnissä lähes käikkea löytyy. Kysykää jos tarvitte jotain.

Puhelin numero: 0440503703

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

21.9.2013 23:01

Jos ostaa kilvellisen rungon ja laittaa kilvettömästä pv:stä osat siihen niin pitääkö sen jälkeen katsastaa?

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

21.9.2013 23:59

Jos sulla on kilpi siihen ja paperit OK niin eipä sitä tarvi.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

26.9.2013 20:30

Moro!
Mikä olis sopiva suutin minun peussiin? "Vireinä" laskettu hieman kantta ja vakioputki jossa ei ilneisesti kureja ole. Pv vm-94 eli läppäsylinteri on ja se on tarvike sylinteri ei orkkis ja normaalisti 94 pvssä 14mm mikke nii täs o 12mm . Mikä olis hyvä suutin tähä? Ja mulla on vakioputsari ilman sitä "kuria" jos jotai ees vaikuttaa suuttime kokoon.. :s

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

26.9.2013 21:13

kokeile vaikka 14-35 tai 15-35

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.9.2013 12:25

auttakaas avutonta! eli kone ei lähe millään irti. kaikki kolme koneen kiinnitys pulttia olen ottanut irti. kone liikkuu muuten hyvin muttei nouse ylös päin muuta kun pytyn kohdilta kun nostaa? onko jollain joskus ollut samanlaista ongelmaa? milläköhän ton sais tosta nätisti irti ilman että joutuu 5 kilon hienosäätö lekankanssa murjoa? :D

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.9.2013 13:36

Joo ne on joskus vähän tiukassa sieltä alhaalta/perästä :D ite oon jollain meisselillä tms kammennu sitä tasasesti. Kyl se jokakerta o lähteny kun on tarpeeks kauan ähertäny, hyvä tietty ois jos pääsis kahdelta puolelta mahd tasasesti nostaa :)

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

29.9.2013 18:12

Alakiinnikkeen putkipätkät on kairannut itsensä lohkon sisään. Jollain kampeat alakiinnikkeen kohdilta runkoa auki, niin lähtee kivasti irti.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

1.10.2013 17:13

Kytkin ongelma: Kytkinkruunun holkki jumissa

Kytkimen irroitusakseli pompahti ulos kytkinkopasta jolloin avasin kytkin kopan, huomasin että kytkinpaketti heiluu akselin päällä paljon. Tilasin netistä käytetyn ehjän kokokytkin paketin ja se ei heilunut yhtään.. laitoin kasaan ja kokeilin, niin lähti liikkumaan eteenpäin jonkun verran lämmitettynä kytkin pohjassa ykkösvaihde päällä. Kokeilin vaijerilla saada säätöön mutta ei auttanut.
Eli sen holkin pitäisi kai pyöriä siinä? Nyt se on ihan jumissa ja en saa millään keinolla pois sitä... :(
Apuja kiitos! :)

PV korjausopas?

20.10.2013 7:29

Olen aloitteleva paavoilija - oisko kellään sanoa suoraan, mikä olisi paras korjausopas 1989 pv:lle? Kiitos.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

20.10.2013 17:00

Ehdottomasti Alfamerin mopot kirja! On paras alottelevalle mopoilijalle. Hyvät yleisohjeet ja peeveelle omansakkin.

http://www.alfamer.fi/mopotkorjausopas- ... 18546.html

Saa täällä ainakin myös kirjakaupoista ja esim minimanista.

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

21.10.2013 15:20

Kannatan sasumeiliä! Itelläki on tuo alfamer ja kyllä siitä hyötyä on ollut. ;)

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

31.10.2013 21:31

Minkäkokoset ketjut pv:seen 17:30 väleille ?

Re: Suzuki PV-yleinen keskustelu

31.10.2013 22:16

Ja sitte minkäkokone suutin 20mm kaasarii 60cc p+ ja gianelli ja piperin kaa ?