Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Apollo Orion RX 50

29.7.2011 22:31

jos tuon mikunin hommaisi nii millanen imukaula. menisikö vakio kun eikö tuo orionin kaasari ole mikunin kiina kopio.

Re: Apollo Orion RX 50

30.7.2011 11:56

haulikkopappa kirjoitti:jos tuon mikunin hommaisi nii millanen imukaula. menisikö vakio kun eikö tuo orionin kaasari ole mikunin kiina kopio.

Jos siin kaasarissa on vaan kaks reikää mihin millä imukaulan kiinni ni sit luulis menevän, jos ei suoraan niin sit porakoneella vähän leventää niitä reikiä niin ainakin menee

Re: Apollo Orion RX 50

30.7.2011 12:14

haulikkopappa kirjoitti:jos tuon mikunin hommaisi nii millanen imukaula. menisikö vakio kun eikö tuo orionin kaasari ole mikunin kiina kopio.

Jos on Mikunin kopio nii aika paska kopio on. Bensahanaa ei kestä jättää auki sillon kun mopo on parkissa, muuten pukkaa bensaa kaikista mahollisista rei'istä ulos.

Re: Apollo Orion RX 50

30.7.2011 12:20

Ei oo mikää mikuni kopio vaa ihan puhdas kiinalainen vaa.
No mulla on kyl aina hana auki ja iki vuoda.

Alussa vuosi ku oli kaasuttimes roska ja sit se vakio bensahana oli rikki, tai se tiiviste siel sisäl ni ei pitäny ja kaasari tulvi. kahtopa se.

Mikäköhän vittu tuoho ny tuli ku ekaks lohkes se venakoneiston kansi ja nykku laitoin kuntoo ni ei lähe käymää sähköstartil ja poljin ei liiku.. pittää vaa semmost yrittää käynnistyy muttei mäntä taho liikkuu ilmeisesti...

Re: Apollo Orion RX 50

30.7.2011 13:32

Ettei ois vaihteet jumissa jotenki?

Re: Apollo Orion RX 50

30.7.2011 14:32

Clutch kirjoitti:Ei oo mikää mikuni kopio vaa ihan puhdas kiinalainen vaa.
No mulla on kyl aina hana auki ja iki vuoda.

Alussa vuosi ku oli kaasuttimes roska ja sit se vakio bensahana oli rikki, tai se tiiviste siel sisäl ni ei pitäny ja kaasari tulvi. kahtopa se.

Mikäköhän vittu tuoho ny tuli ku ekaks lohkes se venakoneiston kansi ja nykku laitoin kuntoo ni ei lähe käymää sähköstartil ja poljin ei liiku.. pittää vaa semmost yrittää käynnistyy muttei mäntä taho liikkuu ilmeisesti...

Eiks tää ollu Denin PZ19 kaasarin kopio ,muistaakseni Denin oli japsumerkki ..mutta saatan muistaa väärinki

Re: Apollo Orion RX 50

30.7.2011 14:34

[quote="ihansama22"]mulla taas jos ajaa hetken yli 60 eli kiekat ihan tapis niin sit ku kaasust päästää niin sammuu, en tiä mikä o :s

Tota ootko varma et 92 suutin on sopiva :D ku eksä YV kertonut et sillä suuttimel meet?

Re: Apollo Orion RX 50

30.7.2011 18:21

jappe.1995 kirjoitti:
ihansama22 kirjoitti:mulla taas jos ajaa hetken yli 60 eli kiekat ihan tapis niin sit ku kaasust päästää niin sammuu, en tiä mikä o :s

Tota ootko varma et 92 suutin on sopiva :D ku eksä YV kertonut et sillä suuttimel meet?

joo oon aika varma ja on se toiminu monta sataa kilsaa mut yhtäkkiä rupes temppuilee. Luulen et on jotain tukosta bensansaannissa ku antaa sammumisen jälkeen antaa pari minuuttia olla niin toimii taas ainakin hetken. Koitan putsata ainakin bensansuodattimen kun himaan pääsen...

Re: Apollo Orion RX 50

30.7.2011 18:52

ihansama22 kirjoitti:
jappe.1995 kirjoitti:
ihansama22 kirjoitti:mulla taas jos ajaa hetken yli 60 eli kiekat ihan tapis niin sit ku kaasust päästää niin sammuu, en tiä mikä o :s

Tota ootko varma et 92 suutin on sopiva :D ku eksä YV kertonut et sillä suuttimel meet?

joo oon aika varma ja on se toiminu monta sataa kilsaa mut yhtäkkiä rupes temppuilee. Luulen et on jotain tukosta bensansaannissa ku antaa sammumisen jälkeen antaa pari minuuttia olla niin toimii taas ainakin hetken. Koitan putsata ainakin bensansuodattimen kun himaan pääsen...

hei mulla muuten oli pari kuukaut sitte tollein...pidin 3km matkalla aina pienen tauon jossain kaupan pihas ja lähin sitte taas liikkeelle tuolla tavallla se mulla toimi :D

Re: Apollo Orion RX 50

31.7.2011 0:53

ihansama22 kirjoitti:joo oon aika varma ja on se toiminu monta sataa kilsaa mut yhtäkkiä rupes temppuilee. Luulen et on jotain tukosta bensansaannissa ku antaa sammumisen jälkeen antaa pari minuuttia olla niin toimii taas ainakin hetken. Koitan putsata ainakin bensansuodattimen kun himaan pääsen...

Koitappa nostaa bensapintaa vähäsen kaasarista, itellä teki vähän samantapasta et sammuili. Toi on nimittäi aika tarkka bensapinnasta.
Ja ainaki mulla lukee siinä jossain levyssä mikä on keulassa ni DENI PZ19, et ei se varmaankaa mikää kopio ole.

Re: Apollo Orion RX 50

31.7.2011 17:45

TH3R1PP3R kirjoitti:Ettei ois vaihteet jumissa jotenki?

Jessus se venttiilikopankansi oli liia kireel ja paino sitä kielekettä siellä siihe rattaasee.. :D ja ei tietenkää mahtunu pyörii ku se kiilautu semmose mutterin etee :D hyvät naarmut oli siel ku väkisi poljin kerra polkime alas :P Huh onneks ollu leiponu :)

Re: Apollo Orion RX 50

31.7.2011 21:38

Aijaa. :D Ittellähän meni hetki sitten kolmatta kertaa pakoputken pultti poikki, alkaa pikkuhiljaa tympiä...

Re: Apollo Orion RX 50

1.8.2011 19:27

meneekö tähä mikunin suuttimet? M5 kierteel?

Re: Apollo Orion RX 50

1.8.2011 21:25

jappe.1995 kirjoitti:meneekö tähä mikunin suuttimet? M5 kierteel?

Ei, kun muistelisin että tähän menee M4 kierteet. Korjailkaa jos muistin väärin...

Re: Apollo Orion RX 50

1.8.2011 22:52

M4 kierteet vakiokaasarissa on.