Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Fantic Motor Caballero 50

29.7.2012 16:40

Ostin ton fantic caballero 50 casan ja en halua että se kulkee yli 65 mutta haluan sen keulimaan kaasusta mulla on nimittäin 525 ktm ja oon tottunu sillee vähä rajumpaa menoo ni mitä sille kantsis tehä ku en haluis heti raiskata sitä paskaks, millaset välit kantsii laittaaa ja mikä suutin ym. ym. ym... 8o 8o

Re: Fantic Motor Caballero 50

3.8.2012 17:33

ostit juuri väärän mopon, ajelet vaa riskillä TT:llä tai sitte kehittelet kaasukahva onn off "kurin".. :D

Re: Fantic Motor Caballero 50

26.8.2012 23:59

cassy kirjoitti:Ostin ton fantic caballero 50 casan ja en halua että se kulkee yli 65 mutta haluan sen keulimaan kaasusta mulla on nimittäin 525 ktm ja oon tottunu sillee vähä rajumpaa menoo ni mitä sille kantsis tehä ku en haluis heti raiskata sitä paskaks, millaset välit kantsii laittaaa ja mikä suutin ym. ym. ym... 8o 8o


Noin kalliin vehkeen jos saisin niin en varmasti pitäisi vakio lussuna tai mitenkään rajotettuna/kurillisena . Toi Peli Maksaa 5000 ja sil pitää ajaa sen edestä. Ne pitäs ostaa just sen takii et niil ajetaa kurittomana . Pistä se niil asetuksil mil sillä kuuluisi ajaa sitä 90-100 kyl sit keulii sillä nii on tarpeeksi rajua menoa. Taitaa olla muute sulla hienoin mopo mitä rahalla voi saada :D.

Re: Fantic Motor Caballero 50

16.2.2013 14:32

Olen itse hankkimassa tämän kyseisen vehkeen. Onko kellään omistajilla mitään valittamista? luulis ettei ainakaan alusta lopu kesken eikä teho :P

Re: Fantic Motor Caballero 50

20.2.2013 20:05

Kyllä ainakin Comp. mallissa tehoa on ihan tarpeeks ;) Eikä haittaa jos tie vähän huonommassa kunnossa tai jos haluaa montulle mennä rällään, alusta mitä mainion mopoon! 8)

Re: Fantic Motor Caballero 50

19.12.2013 12:52

Hiljaiseloa on vietelty fantic topicissa. Eikö kenelläkään ole mitään uutisia tai kokemuksia jaettavana? Luonnollisestihan merkki on pieni ja myynti Suomessa on varmasti jäänyt muutamaan kymmeneen mutta sehän tarkoittaa vaan sitä, että tämän pienen merkkikunnan pitäisi olla entistä aktiivisempi :)

Saas nähä onko ensi kaudelle odotettavissa mitään muuta uutta kuin katteiden väritystä. Varmasti six days versiot saavat kuitenkin jotain teknisiä parannuksia. Ei taida fanticin ideologiaan sopia mitkään power up -moottoritkaan säädettävine rajoittimineen. Merkki kun on henkeen ja vereen racing.

Re: Fantic Motor Caballero 50

9.7.2014 1:10

Mitkä sähköt näissä on? :D Eli onko esim. jonkun muun mopon kanssa samat? Ja mitenköhän varaosia saa? Ee-speedillä kuulemma aika huonoa palvelua :/

Re: Fantic Motor Caballero 50

31.8.2014 20:37

Kellään tietoa suuttimesta kun kaikki kuristukset poistettu nyt 110 ja käy liian rikkaalla

Re: Fantic Motor Caballero 50

11.1.2016 19:58

Herätellääs tätäkin ketjua vähäsen :lol:

Edelliseen vastauksena: Itellä kuri pois ja ilmanotto aukot isommat, suutin 114, tosin talvisäädöt ja käy vähän rikkaalla.

Vielä semmonen kysymys eli jos joku tietää nii mikäköhän tehoputki olisi fanaan paras? Saako jonkun muun merkin putket suht helpolla fanticciin?

Re: Fantic Motor Caballero 50

12.1.2016 23:48

Ei kellään olisi tietoon että saisko näihi nappirajoittimia mistään vai käykö kaikki?
:roll:

Re: Fantic Motor Caballero 50

13.1.2016 15:14

larslo kirjoitti:Ei kellään olisi tietoon että saisko näihi nappirajoittimia mistään vai käykö kaikki?
:roll:


Eikö ne kaikki 12V CDI:llä toimivat mee. Niitä saa melkee joka kaupasta.

Re: Fantic Motor Caballero 50

13.1.2016 15:57

Jussuuf kirjoitti:
larslo kirjoitti:Ei kellään olisi tietoon että saisko näihi nappirajoittimia mistään vai käykö kaikki?
:roll:


Eikö ne kaikki 12V CDI:llä toimivat mee. Niitä saa melkee joka kaupasta.

Ei sul ois sul ois suositella mitä hyvää ja halpaa?

Re: Fantic Motor Caballero 50

13.1.2016 20:25

Fanticilta tullut uudet Performance mallit. Nuo todennäköisesti tulevat olemaan halvempia kuin Casa ja Competizione, koska halvemmista palikoista koottu.

http://www.fanticmotor.it/moto/50cc/50e-performance/

http://www.fanticmotor.it/moto/50cc/50m-performance/

Re: Fantic Motor Caballero 50

14.1.2016 21:45

larslo kirjoitti:
Jussuuf kirjoitti:
larslo kirjoitti:Ei kellään olisi tietoon että saisko näihi nappirajoittimia mistään vai käykö kaikki?
:roll:


Eikö ne kaikki 12V CDI:llä toimivat mee. Niitä saa melkee joka kaupasta.

Ei sul ois sul ois suositella mitä hyvää ja halpaa?


Noh, itse kun en sellaista omista niin paha sanoa mutta mitä nyt oon lueskellu nii taitaa olla suurinosa lähes samaa tuotetta erona vain hinta eri kaupoissa.

http://www.wandamotor.fi/nappirajoitin-p-1187.html
tuossa on yksi esimerkki


Ja joo, performancet oli muistaakseni n. 3800e kun taas perus casat alkaa siitä 4200. USD noista puuttuu, en sitten tiiä onko mitään muita isompia eroja.

Re: Fantic Motor Caballero 50

15.1.2016 1:46

Swingi myös eri ja takakeppikään ei taida aivan sama olla kuin Casassa ja Competizionessa.