Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

15.12.2010 12:14

Tawdan kirjoitti:
SeXps. kirjoitti:
LoLWuttED kirjoitti:Onko kannattavaa ostaa leluksi sellasta 110 samuraita? Miten se kestää ja kuinkas paljon siitä löytyy tehoo ja vääntöö? kertokaa muutenki pyörästä.

jos löytyy työkaluja ja ylimääräistä aikaa niin mikäs siinä. jotkut samurait kestävät, jotkut taas ei. vääntöä koneesta löytyy ihan h*lvetisti, mutta ei kulje kuin <60.


Mun samppa kulkee sen 85km/h

minun samppa leipo 4 kertaa :D

15.12.2010 14:48

puavo96 kirjoitti:on täys paska ostin vuosi sitten uutena samurai cros 125 ja siinä on tämä kyseinen kone ja aluksi se pelasi hyvin vääntöä löytyi ihmeen hyvin keuli 3 vaihteella 8o mutta 2kk ajon jäläkeen se leipo ,
no siinä oli takuu voimassa vietiin takuuhuoltoon ja siellä mopeti oli puolivuotta
sain mopon takaisin niin ajoin 2h en kerinnyt mitenkään revitellä enkä huudattaa niin sammutin, seuraavan kerran kun yritin käynnistää kuuluikin epämiäräisiä iäniä koneesta no takuuseen mäni .
taas kesti puolvuotta ja sain mopottimen aikomuksena oli että siirrän koneen mankiin no yllätysyllätys taas mäni kone paskaks 2 min ajon jälkeen perkele!! nyt 1kk sitten sain sen neljännen kerran niin mäni vaihteisto paskaksi 20min ajon jälkeen . no kauppa josta olin mopon ostanut korvasi minulle sen mutta nyt en perkele osta mittään kiinanpaskaa!!!!!!!!!!!! enkä suosittele kenellekkään sitä .


Oho siinä oli kyl vähä heikkoo laatuu. Mistäs ostit kyseisen kinuskin?

16.12.2010 10:31

Sillä nyt tuskin on mitään väliä mistä se on ostettu... enemmän kiinnostaisi tietää että miksi vehje ei kestänyt.

16.12.2010 16:25

Miksiköhän ne tuppaa hajoamaan? Olisikohan sen takia kun niistä ei pidetä huolta?

19.12.2010 0:24

Mulla ainakin on kone kestäny hyvin, vääntöä on mut semosia pikkuvikoja tulee välillä, mut ei oo leiponu tai mitää menny solmuu... vielä

19.12.2010 1:35

Hyvin nuo kiinankoneet on munkin käytössä kestäny. Muistaa vaan öljyjä vaihdella ja venat säädellä.

itelläki kestäny

27.12.2010 0:47

itellä kans kestäny ihan hyvin mutta pari kertaa se mangneeton pohja menny hajalle... nyt tilasin IRK niin ei enään varmaan hajoo :D

27.12.2010 21:48

kaltsu1995 kirjoitti:itellä kans kestäny ihan hyvin mutta pari kertaa se mangneeton pohja menny hajalle... nyt tilasin IRK niin ei enään varmaan hajoo :D


Saat sit kertoa meillekin miten toimii, vois omaankin kokeilla jos ei muuta keksi.

30.12.2010 23:12

Omasta oli pohjalevy myös riikki, mutten viitsinyt tilata uutta vaan korjasin vanhan parilla raudan pätkällä+pultilla.

5.1.2011 16:07

multa lähti impulssikäämi irti ku ketjut meni mg-kopan sisää.. seki kiinnitetty peltipalasella, tommosii ruoskii uutta kannata ostaa

IRK

6.1.2011 22:55

nyt on inner rotor kitti kiinni ja heti tuli huomauttamista.ku aloin laittaan pyttyä kiinni ja näin niin siinä vauhtipyörässä ei ollu nokkaketjun niitä kohistus merkkejä.nyt enään kytkin kasaan ja kokeilemaan miten pelittää

18.1.2011 20:01

Onko olemassa sähkökaavioita näihi leluihi? =D

18.1.2011 21:52

Näissä masiinoissa on ehkä kolme sähköjohtoa, luulis ettei tarttee kaaviota.

Pytty

21.1.2011 14:37

Elikkä mites tommonen 72cc pytty uppooo tommoseen 50cc mottiiin, lukee kyllä et pitäs sopii mut meneekö kaikki ihan paikalleen vakiokannella ja lohkoilla? :|

21.1.2011 16:52

sigitus kirjoitti:Elikkä mites tommonen 72cc pytty uppooo tommoseen 50cc mottiiin, lukee kyllä et pitäs sopii mut meneekö kaikki ihan paikalleen vakiokannella ja lohkoilla? :|


Kyllä se menee lohkoihin suoraan, vakiokannen kanssa tarvitsee useamman alatiivisteen, ettei rupea venat ottamaan mäntään kiinni.