Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Minkä mopon ostaisin

14.7.2011 0:33

Kysytään nyt sitten täältäkinettä mikä olisi paras vanhanajan projekti mopo entisöitäväksi mielellään vanhempi kuin 1990. Olen katsellut Suzuki s1, helkama raisu ja tunturi tigereitä. Ei tossumopoja. Pitäisi olla aika paljon osia saatavilla ja hinta alle 300e. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Re: Minkä mopon ostaisin

14.7.2011 15:44

Soikkeli1 kirjoitti:Kysytään nyt sitten täältäkinettä mikä olisi paras vanhanajan projekti mopo entisöitäväksi mielellään vanhempi kuin 1990. Olen katsellut Suzuki s1, helkama raisu ja tunturi tigereitä. Ei tossumopoja. Pitäisi olla aika paljon osia saatavilla ja hinta alle 300e. Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Suzukiin ainaki löytyy osia pirusti. Mutta ehkä Raisu vois olla harvinaisin mopo noista vaihtoehdoista.

Re: Minkä mopon ostaisin

15.7.2011 2:41

Moro olis tarkotus jokin näistä ostaa ja kysyisin teiltä mielipiteitä.
derbejä tai genericcejä on turha ehdotella, muuten otan kaikki ehdotukset vastaan SM malleja mielellään

http://www.nettimoto.com/rieju/mrt/901688

http://www.nettimoto.com/aprilia/sx/1104535

http://www.nettimoto.com/beta/rr/961909
Viimeksi muokannut Tracker7 päivämäärä 15.7.2011 20:44, muokattu yhteensä 2 kertaa

Re: Minkä mopon ostaisin

15.7.2011 2:47

ota beta ihmees.. Ei mitää sähkövikoja ja kurittomana kulkee niin sairaasti ja todella näyttävä.. track mallis viel erittäin hyvät jarrutehot ja kestävä kone.

Re: Minkä mopon ostaisin

15.7.2011 11:54

Beta

Re: Minkä mopon ostaisin

15.7.2011 23:49

Beta.

Re: Minkä mopon ostaisin

16.7.2011 19:11

GasGas ec rookie 06 vai Gilera smt 07?

Re: Minkä mopon ostaisin

16.7.2011 20:30

titan force stm50 aattelin itte tota tai sit sitä Titan Force f18 et oon joku 165-170cm ja jalat on noin 85cm pitkät et tuleeks ton stm kans ongelmii ku sen korkeus on 1120mm.

ja sit omii kokemuksii mopoist (=

Re: Minkä mopon ostaisin

16.7.2011 22:46

shalloa kirjoitti:GasGas ec rookie 06 vai Gilera smt 07?

Ite ottasin gileran.

Re: Minkä mopon ostaisin

16.7.2011 23:59

Kumpi järkevämpi:

Gilera smt 07, ajettu 15k just rempattu.Niin halpa että laittaisin: uudet katteet, uusi maski, metran änkkä, vilkut, ketjut/rattaat, ym pikkusälää.
Tämän ulkonäköön pitää laittaa rahaa...


Gilera smt 07, ajettu 12k ja just rempattu.Kalliimpi, maksimissaan välitykset vaihtaisin.
Tälle ei tarvitse välttämättä tehdä mtn...

?? :)


E: VAI TÄMÄ: http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 0/id15744/ !!!

Re: Minkä mopon ostaisin

17.7.2011 0:55

Päätä itte, mutta sinuna ottaisin ton 5tkm ajetun Aprilian. tosin omapahan on päätökses. Jos haluat ostaa vähä halvemman ja tuunailla sitte.

Re: Minkä mopon ostaisin

17.7.2011 2:10

Oon 158cm pitkä ja haluisin ostaa jonkun isopyöräsen mopon :) oon ajatellu derbiä.. :roll: mut mistä tiiän et millä pystyn ajaan? ei olis kivaa pysähtyä esim liikennevaloissa ja kaatua ku jalat ei ylety maahan.. :(
onks derbissä joku sellanen malli joka ois sopiva tän pitusellekki? :) tai et mitkä on just niinku matalimmat mallit? :D

-kiitos- :P

Re: Minkä mopon ostaisin

17.7.2011 12:07

Meet liikkeeseen ja käyt kokeilee istua derbin päälle tai sitten jos kaverilla on ni kysyt että voisko kokeilla istua siinä ja jos pystyt nii käyt kokeilee ajaa sillä.

Ja derbin supermoto mallit on matalampia mutta extremellä, x-racella tai drd:llä ei oo korkeudella eroa

Re: Minkä mopon ostaisin

17.7.2011 23:09

yumsu kirjoitti:Oon 158cm pitkä ja haluisin ostaa jonkun isopyöräsen mopon :) oon ajatellu derbiä.. :roll: mut mistä tiiän et millä pystyn ajaan? ei olis kivaa pysähtyä esim liikennevaloissa ja kaatua ku jalat ei ylety maahan.. :(
onks derbissä joku sellanen malli joka ois sopiva tän pitusellekki? :) tai et mitkä on just niinku matalimmat mallit? :D

-kiitos- :P

Ihan hyvin pystyisit ajamaan esim Derbi X-Race sm mallii:)) ja kaveri ajaa rieju smx pro sm ja on jtn sun pitune :)

Re: Minkä mopon ostaisin

19.7.2011 2:59

^^Luulisin että pystyy suht ongelmitta ajamaan jotain supermoto-mopoa, tuttu vissiin just about 160cm pitkä ja ajaa kans riejun sm-mopolla ihan normisti. Ja ainahan voi ainakin keulaa laskea esim. siirtämällä liukuputkia ylöspäin. Ja jos haluaa takaiskariakin voi jotenkin madaltaa. Siirtämällä takaiskarin kiinnityskohtaa taaksepäin svingissä, tai jtn. :) Itehän oon 190cm ja ajelen vakiokorkusella mankilla. :D