Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

11.1.2011 0:28

Joooh! Elikkäs mitä porukka sanoo tosta Sachs Bulletista ?? Itse ajattelin uutena ostaa tuossa kesällä elikkäs onko kokemuksia ? Vakiona aion pitää kyllä 50-55km/h riittä jos A1 kortin ajais sitten myöhemmin ;) Mitkä olisi hyvät välit että kiihtyisi olen kuullut että ei oikee vedä nelosta loppuun. Perushuolloilla pärjää ? Vai tuleeko yleensä sisäänajon jälkeen heti isoa remppaa ? Niin ja kai tuo E10 bensa sopii tähän ? Luulis sopivan kun uusi malli ja kaikkee :lol:

Kiitos! ;)

11.1.2011 8:35

[TEIKKU] kirjoitti:Ilmeisesti nois kopio mankeis on huonot vaihteet, että ne hajoo? Niin ainaki on moni sanonu tää foorumilla en tiä onko perää.


Ei ne mun tietääkseni ole vääntynyt kenelläkään, jos on mopo ollut normikäytössä ja renkaissa ilmaa tarpeeksi. On tolla Skyteamilla ajeltu mehtässä jonkun verran eikä se oo siitä moksiskaan. Ja kun on renkaita vaihdellessa vähän vääntyny niin kuminuijalla suoraks vaan.

Sehän on selvää että paskaksi menee kallis ja laadukaskin mopo jos sitä ei huolla.

11.1.2011 8:47

Nyt taisit lukea vähän väärin ei siinä lukenut vanteet. Vaan siinä lukia vaihteet. Eli muistaakseni suuri osa voivotellu, että "meni kopio mankista se ja se vaihde paskaksi".

11.1.2011 8:50

Joo sehän se tyyppivika taitaapi olla. Jos oikein muistelen nii kolmannesta vaihteesta puhuttiin joskus.

11.1.2011 9:56

Kas perkelettä, taisinpa lukea väärin. Juu, kolmosvaihde posahti tutulta Skyteamista ja omasta 110cc krossistakin. Kyllä kiinalaiset on ihan yksilöitä, mutta ahkeralla huoltamisella saa koneen pidettyä ainakin jonkinlaisessa kuosissa.

11.1.2011 19:29

Edelleen kyselisin tosta Sachs Bulletista...

11.1.2011 19:32

Itse vielä sanon sen verran tuosta minun kaveristani, että kyllä huolteli mopoa ja vaihteli öljyä. Toinen mopo kesti, toinen pamahteli jatkuvasti. Sama käyttäjä, samat huollot, samat koulumatkat.
Jinkkujenkki ja Skyteam tosiaan siis kyseessä

11.1.2011 20:42

No riippuu mopostakin eli Esim: derbi joissain sähkövikoja taas toisissa ei ole rippuu saako maanantai kappaleen vai perjantain :lol: .

11.1.2011 23:20

Eiköhän tästäkin ole jauhettu jo tarpeeksi. Ostaa kiinalaisen jos tykkää/osaa fixata konetta ja rakennella omia patentteja ympäri mopoa.

Nyt joku vois vastata Maazzalle tosta Sassista, itse en osaa siihen sanoa mitään.

12.1.2011 18:30

Maazza kirjoitti:Joooh! Elikkäs mitä porukka sanoo tosta Sachs Bulletista ?? Itse ajattelin uutena ostaa tuossa kesällä elikkäs onko kokemuksia ? Vakiona aion pitää kyllä 50-55km/h riittä jos A1 kortin ajais sitten myöhemmin ;) Mitkä olisi hyvät välit että kiihtyisi olen kuullut että ei oikee vedä nelosta loppuun. Perushuolloilla pärjää ? Vai tuleeko yleensä sisäänajon jälkeen heti isoa remppaa ? Niin ja kai tuo E10 bensa sopii tähän ? Luulis sopivan kun uusi malli ja kaikkee :lol:

Kiitos! ;)

Ja edelleen olisi nuo samat kysymykset :lol:

Eikös kellää oo tietoa bulletista ? :itku:

12.1.2011 23:45

Tsekkaa Motowikistä, ja mä skriivasin sulle jotain tonne sun tekemään topikkiin. Jos kysyttävää on niin voidaan jatkaa tuolla Masai/Sachs-topikissa.

Minkä mopon ostaisin

15.1.2011 17:21

Onko ch racing hyvä mopo?

15.1.2011 17:25

On

18.1.2011 19:45

Mitä mopoa/skootteria ehottaisitte, kun tarttis hyötykäyttöön mopon millä ois hyvä ajaa talvella, kestävä ja ois luotettava.

18.1.2011 20:16

Honda monkey.