Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Minkä mopon ostaisin

19.4.2012 21:39

Ja eihän sitä 2tahdin jälkeen voi nelaria ostaa :D Pv helpompi ja halvempi virittääkkin(suhteellista kylläkin).

Re: Minkä mopon ostaisin

19.4.2012 23:49

Tricky kirjoitti:http://www.nettimoto.com/roxon/duelltt/1062574 löysin tollasen :D onkos noi mistään kotoisin ?

Jos tolla rahalla kakspyöräästä meinaa niin suosittelen kattomaan noita vähän vanhempia Derbejäkin. Kaveri osti 2005 vuoden 8tkm ajetun DRD RACINGin 900€. Kaasuiskari, digimittarit ja muut hienoudet ;)

Re: Minkä mopon ostaisin

20.4.2012 9:59

eikun iski vaan silmään tuo roxoni .. pitäis nyt päättää 07 malaguti xsm tai 2010 derbi drd evo :s molemmat ajettu sen 3-4tkm

Re: Minkä mopon ostaisin

20.4.2012 13:39

ite ostaisin evon noista

Re: Minkä mopon ostaisin

20.4.2012 18:41

Samoin, malagutin katteet imo aivan hirveet :D Tosin evon etulokari tsydeemikään ei mikään nätti ole, mutta etulokari nyt ei paljoo maksa.. Molempiin saa kyllä hyvin osia ja ihan luotettavia pelejä, ei siinä mitään. Derbissä pikkasen paree alusta.

Re: Minkä mopon ostaisin

23.4.2012 14:59

pirtelö kirjoitti:Auttakaas mua eli oon myymässä tuota derbiä ja sen tilalle pitäs saada joku pienempi vehje. mikäs ois paras näistä masai, manki vai pv? Pitäis olla luotettava, helppo korjata ja varaosia pitäis olla saatavilla!


Manki alle ja keulimaan. On varma vehje ja isompi pytty vaikka 110 ei montaa sataa maksa ja kulkee nii perhanasti :D Ja keulan voi vaihtaa vaikka minikrossin keulaan niin ei tarvi sillä riisikepillä ajaa :D

Re: Minkä mopon ostaisin

26.4.2012 19:03

Pitäs mopoo hankkia mut en mikään maailman pisin ole joten mikä mopo ois hyvä? Tiedän että on PV:tä ja Masaita yms. mutta mielummin tietysti sellane "normi"kokone. Pituutta siis miltei 170.

Re: Minkä mopon ostaisin

26.4.2012 20:29

Raisu on ainaki kuulemma mukavam matala.

Re: Minkä mopon ostaisin

26.4.2012 21:59

kaverin derbi drd evo on ainaki ihan sairaan matala! Tiiä sitte onkohan joku matala malli. Kaverilla mittaa varmaan jtn 160cm

Re: Minkä mopon ostaisin

26.4.2012 22:12

Kyllä tollasella perus smoto mopolla yltää n. 170 pitkäkin kaveri hyvin ajamaan ;) Kannattaa käydä istumassa päällä niin tietää paremmin.

Re: Minkä mopon ostaisin

26.4.2012 22:45

jep, komppaan kaikkia edellisii :) ...itelläki toi korotettu dt ja pituutta mullaki vaan sen 169cm, ihan hyvin pystyy ajamaan ku päkiät osuu maahan :)
.... ja ite en ole korottanu, vaan edellinen omistaja :roll:

Re: Minkä mopon ostaisin

26.4.2012 22:47

Ainakin uuteen 2012 Gilera SMT:hen ja Derbiin saa madallusosat takajousitukseen. Oon sellasella kerran ajanutkin. Muistaakseni 300€ maksoi uuteen Gileraan tai Derbiin tuo madallus että siitä vaan jos raha ei ole este :D Mulla on koropala Derbissä niin että just ja just yllän molemmilla jaloilla maahan (olen 182cm) niin silti 165 senttinen kaveri kyllä tolla ajelee varsin näppärästi :D

Re: Minkä mopon ostaisin

26.4.2012 22:48

Betaan saa kanssa madalluksen kun tilaa, iskarille on myös kolme kiinnityspaikkaa mistä voi sitten testailla sopivan korkeuden. Ei sitten tarvi ylimääräsiä maksella ;)

Re: Minkä mopon ostaisin

26.4.2012 22:59

Ainakin 2011 mallit on pirun matalia, varmasti ylettää ajamaan. On muutenkin niin pieni ja kevyt pyörä ettei ongelmia luulis tulevan.

Re: Minkä mopon ostaisin

27.4.2012 8:26

Kiitti kaikille. Täytyy kavareide mopoja kokeilla ja vaikka jossai liikkeessäki käydä.