Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

6.11.2010 17:06

Tsekkaahan aloitusviesti, siinä aikalailla suositellut merkit. Supermotomallit on matalampia mitä enskat

6.11.2010 19:28

Joo, tuossahan oliki ihan hyvin infoa. Ja siis uutta tarkootan. Jos sitä tässä vielä kerkeäis hiuggase kasvaa, niin tuskin aivan kamala onkelma tuosta koosta tulis. Mutta nuo hinnat vaan pyörii aikalailla reilusti parissa ja puolessa tonnissa. :/

6.11.2010 20:13

tolla kahella tonnilla ei oikeen saa uutta laadukasta 2-t enskamopoa, mut käytettyjä vähän ajettuja saa jo hyvin, kannattaa katella käytettynä noita merkkejä joita alotusviestissä on lueteltu ;)

7.11.2010 0:02

Nibbe kirjoitti:Mikähän uusenduro vastais nämä ehdot: Ois noin 2000€ paikkeilla, ei kiinalainen, ei ihan korkein noista uusenskoista ja että olis 2 tahti.

Uusia Derbi Senda X-Race R malleja (sininen) 1990e
http://www.nettimoto.com/derbi/x-treme/ ... ys=westmac

8.11.2010 21:32

mikä ois hyvä talvimopo? Pösöllä ei viittis mennä tonne liukasteleen ku on vasta 410 mittaris.

8.11.2010 21:36

Hanki Manki (tai vaikka PV), itse ainakin tykkään. Vaikka nakkelee nurin joskus yllättävissä paikoissa niin ei muuta kun mopo pystyyn ja matka jatkuu. Peili aina menee sellaisesta vinoon, mutta korjaantuu parissa sekunnissa.
Uusenskojen katteet ei tykkää rupemisestä, tossuja ei haittaa. Helpompi hallitakin.

8.11.2010 21:48

+ saa jalan maahan nopeemmin ja ei ainakaan tipu niin korkeelta

9.11.2010 15:24

Tai keskikorkuinen Suomimopo alle. Hallitsee helpolla pelin ja koko on just sopiva eikä melkeen talvikeleille.

9.11.2010 17:34

tai sitte esim. booster/BWS, jos ei oo pakko olla vaihteellinen

9.11.2010 17:40

Mikä tahansa skootteri on talvella hyvä. Ite en kyllä vaan lähtis toista mopoo pelkästään talven takia ostamaan, nastat vaan alle ni varmasti pysyy pystyssä ellei rupee kavereille näyttämään niitä olemattomia taitoja ja vejä sitten lippoja. Kuten itelle joskus vuos sitten parikin kertaa kävi :lol:

9.11.2010 21:26

Manki on talvimopona ehkä paras. Moottorijarrulla pysähtyy eikä tarttee jarruja just käyttääkään.

9.11.2010 21:45

Minä suosittelisin s-1 koska halpa hinta ei niin pieni kuin manki/pv halvat osat ja helppo virittää(pvn kone)

10.11.2010 1:14

Juu mankia olin vähä ajetelluki mut halusin kuulla mielipiteitä

10.11.2010 10:10

Xps Rape kirjoitti:Juu mankia olin vähä ajetelluki mut halusin kuulla mielipiteitä

Manki on ihan kannattava ostos. Kiva päästellä lumella, kesälläkin mukava peli ja helppo kikkailla.

14.11.2010 16:14

S4laatti kirjoitti:
Xps Rape kirjoitti:Juu mankia olin vähä ajetelluki mut halusin kuulla mielipiteitä

Manki on ihan kannattava ostos. Kiva päästellä lumella, kesälläkin mukava peli ja helppo kikkailla.

Ite tykkään mankista, ei oo ongelmaa ajaa vaikka oon yli 180cm. ei kannata ostaa mitää kiinalaisia, alkuperänen keula on heikko mutta levykeulan saa satasella netistä.. ja hyvin pidettynä kone kestää ties kuinka kauan ;)