Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Polini xp4

25.5.2011 22:14

Sain nyt vihdoin tilatuksi tuon racing-kitin mutta ihmetyttää että miksi vastasivat mulle näin?

''Racing-kit sis. imukaula. pääsuutin, lisäilmanotto ja kuristusten poisto-ohjeet.
Hinta 22,60 ja toim.kulut 12,- euroa.''

josta tulee yhteensä 34,60€ Eli joku kiskoo multa ylihintaa?? :D

Polinixx tilasitko kans postiennakolla? :roll:

Re: Polini xp4

25.5.2011 23:24

Mopomallissa kaasukahvan liike taitaa olla niin lyhyt että se tappi ei rajota kaasua mitenkään. Omassa kemmumallissa taas kaasun sai just puolikaasulle kun se tappi oli kiinni 8)

Re: Polini xp4

27.5.2011 14:44

SimplemÄÄn kirjoitti:Sain nyt vihdoin tilatuksi tuon racing-kitin mutta ihmetyttää että miksi vastasivat mulle näin?

''Racing-kit sis. imukaula. pääsuutin, lisäilmanotto ja kuristusten poisto-ohjeet.
Hinta 22,60 ja toim.kulut 12,- euroa.''

josta tulee yhteensä 34,60€ Eli joku kiskoo multa ylihintaa?? :D

Polinixx tilasitko kans postiennakolla? :roll:



En tilannu, ihan jälleenmyyjälle sanoin että jos sellasen vois Finnmoton kautta saada.. ni se sitte soitti sinne ja laitto tuleen Racing Kitin, tosin ei siinä mitää ohjeita ollu, pien pakkaus vaa (sinine laatikko) jos oli kurismaton imukaula, 80 suutin, lisäilmanotto ei muuta. Hintaa tuli 28e, mutta sain 25e ku jälleenmyyjä oli kiva kaveri 8)

Re: Polini xp4

28.5.2011 16:10

ookei selvä. Noh ei se mitää, nyt on kitti kuiteski kiinni ;)

Re: Polini xp4

30.5.2011 17:51

Oon nyt mopoa hankkimassa ja oon just kattellu tätä polinia, nii millane vehje tää on? kestääkö hyvin? paljo saa kulkemaan ja kiihtyykö hyvin viritettynä?, jos joku jotain pientä infoo viittis laittaa nii olis kiva :)

Re: Polini xp4

30.5.2011 21:48

Minkä mopon eturatas sopii Poliniin, vai pitääkö tilata Finmotolta?

Re: Polini xp4

31.5.2011 14:09

Kyllähän nää ihan lepposia pelejä on kuhan vaan laittaa pientä piristystä ja kestää siinä missä muutkin mopot... ja ulkonäköki jo vakiona ihan siedettävä.

Mankin eturattaat käy ja tietääkseni joidenkin derbien. Korjatkaa jos olen väärässä ;) Mankin siis ainakin.

Ja Finnmotolta en suosittelis tilaamaan mitään normaalia osia, joita saa muualtakin, jos siis haluat säästää pienen omaisuuden 8)

Re: Polini xp4

4.6.2011 14:36

Valtsu_W kirjoitti:Minkä mopon eturatas sopii Poliniin, vai pitääkö tilata Finmotolta?

Ite laitoin ainaki ihan mankin eturattaan. Joutu kyllä vähän lukkolevyä viilaamaan..

Re: Polini xp4

4.6.2011 20:30

ch0wer kirjoitti:
Valtsu_W kirjoitti:Minkä mopon eturatas sopii Poliniin, vai pitääkö tilata Finmotolta?

Ite laitoin ainaki ihan mankin eturattaan. Joutu kyllä vähän lukkolevyä viilaamaan..
'

Juu, eiköhän tyhmemmällekkin olisi jo mun viestistä selvinny et mankin rattaat sopii..?? 8o

Ja lukkolevyä ei tarvitse viilata! (Ainakaan jos se on mankin)
Jos rattaassa on 4 pultin reikää, ovat vastakkaiset niistä eri etäisyydellä akseliin nähden, eli toiset keskemmällä kuin toiset.
Lukkolevyn ideana on, että laitat levyn paikalle niiden reikien kohdalta jotka on liian lähellä ja pyöräytät 1/4 kierrosta, jolloin ne sopivat reiät on kohalla ja nyt lukkolevyn hampaat on akselin hampaita vasten ja eturatas ei pääse putoamaan.
Jos rattaassa on 2 pultin reikää niin samanlailla.

Re: Polini xp4

7.6.2011 0:11

http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=2225 toisko toi huippui yhtää ? :lol:

Re: Polini xp4

7.6.2011 18:39

Ittelä kansi avarrettuna, kireempi nokka ym pientä, niin jaksaa mennä nyt hyvin, tosin jos tulee kova vastatuuli niin vauhti tippuu johonki 45km/h riippuen tuulen voimakkuudesta :lol:

Sen muistan että ei jaksanu vetää nelosella kunnolla ennen noita virejä joten piti olla 16p.

Re: Polini xp4

9.6.2011 0:55

Mulla muute vähä aika sitte kävi sillee et mun vilkut ei en'' vilku vaa ne palaa :s onkos kellää muulla käynyt näin ? ja jos on niin mistö johtuu


TOIMII TAAS YHT ÄKKII
Viimeksi muokannut Edumo_95 päivämäärä 10.6.2011 21:31, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Polini xp4

9.6.2011 1:38

vilkkurele paukahtanu? tai jos led-vilkut niin, liian vähän vastusta.

Re: Polini xp4

9.6.2011 16:59

Käykös Poliniin iha suoraan mankin kone kiinni? Haaveillut Polinin ostoa ja siihen 125cc+ myllyä... :roll:

Re: Polini xp4

9.6.2011 17:51

kyllä käy kaikki vaakasylinteriset.