Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Polini xp4

15.8.2011 21:12

Kävin tänään kaasarin läpi ja en huomannut mitään vikaa... joten vika on sitten jossain muualla kait... mitään ideoita?? Outoa on se että se käy poksumaan/nykimään vain täyskaasulla ei esim 3/4 kaasulla.

Re: Polini xp4

16.8.2011 15:45

Meneekö tällänen poliniin http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=3387

Re: Polini xp4

16.8.2011 16:39

Sopii mutta älä mee tilaamaan ton kuvan perusteella!! Tuo on oikeesti sellanen pitkä 90asteen kulmalla.
Eli käy mutta et saa sitä ilmanputsarin letkua kiinni enään vaan joudut laittaa jonku muun putsarin.

Itse menin sillon aikoinaan tollasen tilaamaan ja väräähän se oli.. :x

Re: Polini xp4

17.8.2011 20:31

minkä kokonen se imukaula ja suutin siinä kitissä tulee mukana? ja mitä kannattaa kirjottaa että sieltä tulee varmasti oikea paketti...?? ja sitte vielä sähköposti mihin se pittää lähettää :D

Re: Polini xp4

17.8.2011 21:09

jsea kirjoitti:minkä kokonen se imukaula ja suutin siinä kitissä tulee mukana? ja mitä kannattaa kirjottaa että sieltä tulee varmasti oikea paketti...?? ja sitte vielä sähköposti mihin se pittää lähettää :D

Se imukaula mikä tulee mukana on 16mm, ja suutin on kokoa 80.
Kyllä ne tietää kun sä kirjotat että haluat racing kitin Poliniin, ja tuonne: info@finnmoto.fi minä itse lähetin s-postia. ;)

Re: Polini xp4

17.8.2011 21:15

Mitenkäs kun ottaa ton alkukäyrän kurin pois. Muuttuuko äänet paljon? Ja kuinka paljon nopeutta tulee lisää? :)

Re: Polini xp4

18.8.2011 16:16

Valtsu_W kirjoitti:Mitenkäs kun ottaa ton alkukäyrän kurin pois. Muuttuuko äänet paljon? Ja kuinka paljon nopeutta tulee lisää? :)

no äänet ei muutu juuri yhtään ja vauhtia tulee ehkä 2-3km/h

Re: Polini xp4

18.8.2011 16:17

Mistäs muualta sais tilattua semmosen imukaulan että se sopis sen ilmanputsarin kans? laittakaa linkkiä :)
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=3608 käviskö tämmönen?

Re: Polini xp4

18.8.2011 21:52

ei edelleenkään käy.

Re: Polini xp4

19.8.2011 8:09

ajelin tossa kovassa sateessa kotia päi nii n. kilsa enne kotia polini hyytyy...no mä sit koitan käynnistellä sitä ja ryypyn kaa sit lähtee. laitoin sit ryypyn pois päält ja lähin ajaa nii pääsen n.5m ku hyytyy uudestaa.. ja näin tapahtu jotain 6 kertaa putkeen eli mopo kännistyy, lähen ajaa ja mopo sammuu heti. lähti se sit onneks siit toimii mut sit just ku oon kääntymäs pihaan nii se sammuu taas nii työnnän sen sit himaa siitä. seuraavana päivänä ku lähin ajaa nii ei mitää ongelmaa ja mopo toimi täydellisesti. mikäköhän oli vikana?

Re: Polini xp4

19.8.2011 13:06

polskuttelija kirjoitti:ajelin tossa kovassa sateessa kotia päi nii n. kilsa enne kotia polini hyytyy...no mä sit koitan käynnistellä sitä ja ryypyn kaa sit lähtee. laitoin sit ryypyn pois päält ja lähin ajaa nii pääsen n.5m ku hyytyy uudestaa.. ja näin tapahtu jotain 6 kertaa putkeen eli mopo kännistyy, lähen ajaa ja mopo sammuu heti. lähti se sit onneks siit toimii mut sit just ku oon kääntymäs pihaan nii se sammuu taas nii työnnän sen sit himaa siitä. seuraavana päivänä ku lähin ajaa nii ei mitää ongelmaa ja mopo toimi täydellisesti. mikäköhän oli vikana?


Päässy tankkiin vettä joka mennyt kaasariin taikka ilmanputsariin päässyt vettä ja sitä tietä mennyt kaasariin, ehtinyt haihtua yön aikana.

Re: Polini xp4

19.8.2011 17:09

Siinä kaasarin kyljessähän on ilma- ja bensa ruuvit, nii mitkä niitten vakio säädöt on? :|

Re: Polini xp4

19.8.2011 22:00

ei oo mitää tollast et vettä ois menny tankkii varmaankaan, mul sama juttu paitsi et ei ihan sammu. Simplemään anto ohjeen, et kytkimenkaa kierrätät vähän aikaa ja sit jatka ajoo ja mul se on toiminu iha hyvin. Btw, veikkaan et noin käy melkee joka kerta ku sataa.






EDIT; käykö Poliniin moniaki kaasuvaijereita vai pitääkö tilaa Finnmotolta..?

Re: Polini xp4

20.8.2011 16:21

prestonpig kirjoitti:Kävin tänään kaasarin läpi ja en huomannut mitään vikaa... joten vika on sitten jossain muualla kait... mitään ideoita?? Outoa on se että se käy poksumaan/nykimään vain täyskaasulla ei esim 3/4 kaasulla.

Tarkista kaikki sähkö johdot cdi boxista! mulla autto ainaki... :)

Re: Polini xp4

21.8.2011 0:09

Jonku minicrossin vaijerin pitäs sopia

esimesim: http://www.24mx.fi/pitbike/p/kaasuvaije ... ri/ss1283/

Kunhan pituus on oikea...(selviää vanhan mittaamalla)