Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Polini xp4

27.6.2011 0:04

Kyllä mulle autto raicing kitti sen verran että tuli 2-3 km nopeutta lisää ja kiihtyvyys parani :D

Re: Polini xp4

27.6.2011 12:51

mites on porukalla noi viri kitit toiminu? ku mulla polinissa kitti kii mut ei oikee meinaa lähtee käyntii enää... täytyy aina antaa kaasuu samal ku käynnistää nii sit lähtee mut ei muute... ja sitte toine juttu että kuuluukos sinne kitin mukana tulevan imukurkun ja kaasarin välii pistää ne molemmat tiivisteet jotka siinä vakio imukurkussaki on kiinni? ja sitte vielä siin kitissä tuli kaks pulttii mukan mihi ne menee?? :eek:

Re: Polini xp4

27.6.2011 15:22

Kyllähän ne toimii. Vaikea käynnistyminen ei johdu siitä imukaulasta vaan sulla on kaasarin säädöt pielessä. Ja luonnollisesti tiiviste laitetaan kumpaankin väliin ettei vuoda.

Ja ne pultit on kai vaan varalle et jos oot hukannu edelliset tai jtn, ni voit laittaa noi uudet, mä ainaki laitoin ne siihen kaasarin päähän.

Re: Polini xp4

29.6.2011 18:36

Oon ny ajatellu et ostais polinin alle, nii et pitäs tietää pari asiaa. Ensinnäkin, onko luotettava , minkälainen varaosien saatavuus , onko huoltopaikkoja paljonki , onko hyvä ajaa ja sopiiko kaikenlaiseen kikkailuun yms.

kiitos jo etukäteen ::)

Re: Polini xp4

30.6.2011 1:49

Suosittelisin että kaikki vierailijat/uudet käyttäjät lukisivat tämän topicin edes pikaisesti läpi, niin saataisiin selvyys aika moneen kysymykseen, kysymättä kaikkea uudelleen. ;)

Mutta nyt vielä sinua helpottaakseni:

-on luotettava kun huoltaa.
-alkup. varaosat Finnmotolta ja tarvike-osia saa jokapaikasta
-huolto missä tahansa mopo/mp-liikkeessä, tosin merkkihuolto (ainoastaan?) finnmotolla.
-on hyvä ajaa kunhan tankoa kääntää
-sopii kikkailuun, mutta vakiona jää kikkailut vähälle laiskuuden takia.

-AAMEN.

Re: Polini xp4

30.6.2011 13:15

Noinn! nyt se Polinin jalka sitte meni mullakin poikki. Onneks ehin saada kiinni ennenku kaatu ;)

Re: Polini xp4

30.6.2011 15:33

kiitos tästä :D


ps. olen lukenu tän alueen pariinkin otteeseen läpi, en vaa jaksanu enää lähtee ettii uudestaa :( :D

Re: Polini xp4

30.6.2011 22:07

respected jos polini kiinnostaa nii mä oon myymäs kyseles sähkäris eetulukin95@gmail.com :lol:

Re: Polini xp4

1.7.2011 1:02

SimplemÄÄn kirjoitti:[-huolto missä tahansa mopo/mp-liikkeessä, tosin merkkihuolto (ainoastaan?) finnmotolla.


kyllä ainakin keravan SE Teamilla (jälleenmyyjä) on myöskin polinin merkkihuolto. Finnmotosta se jätkä kerto ku ostettii tota mun polinii

Re: Polini xp4

1.7.2011 18:05

Miten muuten ton öljy ja huolto valon saa pois ku ne vilkkuu ekan huollon jälkee 1000km (kotona huollettu) vanhassa topicissa oli muistaakseni mut en enää muista miten otetaan pois :lol:

Re: Polini xp4

3.7.2011 1:42

Eikös joku ollut vaa rämpänny sitä jotenki randomisti ja sit oli kadonnu :P

Re: Polini xp4

3.7.2011 2:28

mut sillo kai hävii kaikki kilometritki :s

Re: Polini xp4

3.7.2011 10:40

no anna sen sitte vilkkua :P

Re: Polini xp4

7.7.2011 15:15

Huijaako teillä vakiomittari paljon kun mulla se kusee 8km/h

Re: Polini xp4

7.7.2011 18:21

Toi on ihan normi, ittellä aikoinaan kusetti noin 10