Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

12.4.2011 18:14

Juu kuristuksen poistoa.

12.4.2011 18:41

Naikou94 kirjoitti:Juu kuristuksen poistoa.

Riippuu melko paljon jälleenmyyjistä.. Jotkut voivat ottaa ihan mielellään pois, jopa suosittelevat. Aina ei asiat mene kuitenkaan kuin elokuvissa, joten saatat joutua ottamaan itse pois.. :roll:

12.4.2011 21:01

freeride kirjoitti:
Naikou94 kirjoitti:Juu kuristuksen poistoa.

Riippuu melko paljon jälleenmyyjistä.. Jotkut voivat ottaa ihan mielellään pois, jopa suosittelevat. Aina ei asiat mene kuitenkaan kuin elokuvissa, joten saatat joutua ottamaan itse pois.. :roll:


täytyy sitten kysyä. Kiitän infosta :)

18.4.2011 15:02

Onko kenelläkään pettäny vielä sähköstartti tämmösestä, kun derbistä tuntuu menevän koko ajan!
Viimeksi muokannut P3lt0n3n päivämäärä 19.4.2011 10:30, muokattu yhteensä 1 kerran

18.4.2011 20:35

"Vakiona ei kulkenut juuri mihinkään, imu päällä hikiset 45 km/h..." onkohan tuo nyt ihan totta? :roll:
täys lussu taitaa sitten olla vakiona?, eiköhän se sentään sen 50-55km/h kulje :D

Re: Hm-mopot

2.5.2011 7:33

Nii eli 125cr tarra sarjat käy suurin piirteihin näihin 50cc HM:äämmiin? Saapiko ne nätisti istumaan, jos ei ihan kerta käy suoraan, ku ei kehtais uusia katteita ostaa? Entä ei vissiin käyn esim crf 250 tarrat?

Re:

2.5.2011 17:34

-LARZE- kirjoitti:"Vakiona ei kulkenut juuri mihinkään, imu päällä hikiset 45 km/h..." onkohan tuo nyt ihan totta? :roll:
täys lussu taitaa sitten olla vakiona?, eiköhän se sentään sen 50-55km/h kulje :D

Totta tuo oli. En tiedä sitten oliko tuo minun pyörä poikkeusyksilö.. :roll: Kiihdyttämään kun lähti niin booasi, ainoastaan pintakaasulla pystyi ajamaan. Imu päällä ei mitään ongelmaa ollut. Isommalla suuttimella muistaakseni meni sitten 48 km/h.

Re:

2.5.2011 17:37

P3lt0n3n kirjoitti:Onko kenelläkään pettäny vielä sähköstartti tämmösestä, kun derbistä tuntuu menevän koko ajan!

Itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa, paitsi kerran kun oli reilut 30 astetta pakkasta niin ei toiminut ollenkaan. Ei ole kyllä mitään moitittavaa startista. ;)

Re: Hm-mopot

2.5.2011 21:33

Lähteekö tästä kurittomana miten paljo ääntä ja tehoa, vai onko kuinka lussu? VIttuku osaa muotilla tuota kysymystä oikeen..

Re: Hm-mopot

2.5.2011 22:31

lähtee kurittomana ihan kivasti ääntä ja tehoa ei lussusta voi kyllä puhua... nuita ääniä voisi verrata leovince V6 tehoputkeen itselläni on se ja eipä nuo äänet toisistaan juurikaan eroa.

Re: Hm-mopot

3.5.2011 7:25

Joo kiitoksia tiedota! :) Nyt sitte suunnittelemaan mopokauppoja.

Re: Hm-mopot

3.5.2011 15:23

osaakos kukaan sanoa minkäväriseen cdi boksin johtoo rajoittimen johto tökätään kiinni :) ? eli tässähän on ducatin cdi boksi (?) punaiseen?

Re: Hm-mopot

5.5.2011 20:50

Onkos kellään kokemusta miten tää menee leovincen v6:en kanssa? Saako välejä vaihtamalla menemään alle 65? Onko hyvä piikki?

Re: Hm-mopot

5.5.2011 23:18

Aaah, tänää tuli HM ja pääsin ajamaankin jo 85km. Kyyti ei ollut kummoista sillä kulki vain n.45.
Elikkä pitäisi tässä muutaman sadan kilometrin päässä alkaa tutustumaan hieman tarkemmin noihin kuristuksiin sekä pieniin säätöihin.

Re: Hm-mopot

6.5.2011 14:39

P3lt0n3n kirjoitti:Onkos kellään kokemusta miten tää menee leovincen v6:en kanssa? Saako välejä vaihtamalla menemään alle 65? Onko hyvä piikki?

saahan sen kulkemaan 10-58 väleillä mennee 63km/h itsellä juuri nuo nyt. mutta kierrokset leijuvat korkealla. 13-58 väleillä menee 90kg poliisi päällä 78km/h itse tykkään nuista välityksistä kaikista eniten :)