Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Viritys

25.6.2012 20:36

Mun Rieju RRX -07 sport editioni kulkee n. 56-58km/h mutta miten saisin tähän masiinaan lisää vauhtia mutta niin että tuo kiihtyvyys pysyisi yhtä hyvänä... olisko jokku 11/65 välit hyvät ja onko tuo Leo Vince V6 kannattava ostos riepuun??

Re: Viritys

28.6.2012 17:58

Jos kertoisit ekaks mitä oot tehny siihen jo, ja mitkä välit siinä on. Paljon helpompi auttaa ;) . Mutta oma riejuni (mrx) menee tasasella sen 65, cdi porattu ja kuri pois putkesta. Vakiovälit 11-60

Re: Viritys

23.7.2012 20:31

Tossa olis ny kuvaa siitä EFI:n cdi boksista. Nyt jos joku tietää vois kertoa mihin kohtaan tulee porata, kuinka syvälle ja minkä kokoisella terällä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Viritys

23.7.2012 22:56

Jusuquu kirjoitti:Tossa olis ny kuvaa siitä EFI:n cdi boksista. Nyt jos joku tietää vois kertoa mihin kohtaan tulee porata, kuinka syvälle ja minkä kokoisella terällä.

Meeppäs sivulle 14, oon selittäny sielä sen :D
E: sori en ollukkaan, mut tossa kuvassa on rajattu punasella tuo syvennys tosta boksista ja siinä syvennyksen päässä on vielä vähä syvempi kohta, ja siihe etit sopivan poran terän ja poraat :D vähä sekavasti selitetty mut koitappa älytä :D

Re: Viritys

24.7.2012 0:48

Juu tajusin kyllä:D ootko ite tehy ton poraukse ja on toiminu? Ku ei ois oikee varaa kusta tota:D

Re: Viritys

25.7.2012 12:02

Jusuquu kirjoitti:Juu tajusin kyllä:D ootko ite tehy ton poraukse ja on toiminu? Ku ei ois oikee varaa kusta tota:D

Joo oon porannu ja toimi ihan täydellisesti :)

Re: Viritys

28.7.2012 10:30

miten ku mulla on -06 vuoden mrx ja kurit pois putkesta,98 suutin ja välit on 12-65 ni se menee omaan mittariin 55 ja puhelimen navigaattoriin 60?? ei sen hirveesti enenpää tarviis kulkee mutta metin vaan että js sen kuuluis mennä nuilla vireillä . ja sit vielä tuolla motot.net tieto pankissa lukee että näillä vireillä äänetkään ei ole vielä pahat jaa mulla ne on järkyttävät. ne on hirveät kun vauhti nousee 50 (mittarin mukaan)

Re: Viritys

29.7.2012 17:02

Onko tossa rieju mrt:ssä rajoitettu CDI? ja on vuosimallia 2011
Katoaako takuu jos sen poraa tai kuinka olisi paras peittää poraus jälki ettei sitä huomaisi?

Re: Viritys

30.7.2012 0:47

Kyllähän siinä on. Ja takuu varmaan lähtee ja sitä on aika vaikea peittää kun, jos vaikka huollossa käynnistää mopon nii ne huomaa sen varmaa aika helposti.

Re: Viritys

30.7.2012 16:31

Anteeksi unohdin edellisestä viestistäni että rieju on europa malli niin onko siinä rajoitinta vai kuinka? :lol:

Re: Viritys

30.7.2012 16:46

Europassa ei ole rajoitettua CDI:tä

Re: Viritys

2.8.2012 21:42

Miten Rieju Mrt:n sais kulkemaan noin 50-55 ja kiihtymään mukavasti? :P

Re: Viritys

2.8.2012 22:08

Kannattaa kertoo onko kyseessä perus mrt, europa vai power up. Jos on power up niin kuri pois putkesta. Europassa kuria poraat vaikka 12-15mm. Perus mrt vissiin kanssa kulkee sen 60 ilman kuria..

Re: Viritys

8.8.2012 0:20

Päiviäs! Itseltä löytyy Rieju RR vuodelta 2003, taitaa olla sport edition. Vosiko joku neuvoa minua alkukäyrän kuristuksen poistossa? Ei siis sijaitse missään paisarin ja käyrän liitoskohdassa? Vaan missä? Ja mitäs pitäisi tehdä, mitä avata, mistä alottaa? Ei mulla ole peukalo ihan keskellä kämmentä, mutta en viitsisi alkaa paikkoja rikkomaan, kun ei ole oikein tietoa.

Re: Viritys

8.8.2012 11:51

Sijaitsee nimenomaa siinä alkukäyrän ja paisarin liitoksessa :D