Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Tietäiskö joku?

12.7.2011 19:29

kiinnitin mankin sylinterinkantta takaisin ja kiristin pulttia joka tulee nokka-akselin läpi, jolla kannen vasen poski on kiinni ja se katkesi kun kiristin liikaa on sen pultin nimi "sylinterikannen yhdyspultti oikea vasen" tuossa linkki?http://www.moposport.fi:8080/workspace.client_moposport/PublishedService?pageID=9&itemcode=95701-0611000

Re: Monkey viritys ja tekniikka

12.7.2011 22:01

kyllä se oli täysin jinkun kansi ja kävi hyvi ja näi mutta ei vaan liikunut.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

14.7.2011 22:34

E: laitoin tän väärälle alueelle
Viimeksi muokannut dmx^ päivämäärä 16.7.2011 21:29, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Monkey viritys ja tekniikka

15.7.2011 0:07

Tilasin ton 72cc pytyn mankii ja noista männänrenkaista kun öljyrengas on alin ja sit on puristusrenkaat joista harmaa on ylempi niin sit tuli kaks sellasta tosi ohutta rengasta viä eli yhtees 5 ni tuleeko ne puristusrenkaiden kans samaa välii ja jos tulee niin onko väliä miten päin?

Monkey viritys ja tekniikka

15.7.2011 8:10

ne kaks ohutta kuuluu öljyrenkaaseen ,eli alimpaan uraan sen r ;) öpelörenkaan molemmin puolin

Re: Monkey viritys ja tekniikka

15.7.2011 10:00

no katselin illalla viällä tuota mäntää ja tajusin itsekin että tulevat siihen mutta onko sillä mitään väliä enää sitten kun tietää renkaiden oikeat paikat että kummin päin ne ovat eivätkä olekin samanlaisia molemmin päin että joka rengas voi olla urassaan kummin päin vaan?

Re: Monkey viritys ja tekniikka

15.7.2011 10:11

Kun jossain renkaissa on merkki esim t joka tarkoittaa että se on renkaan päälipuoli mutta noissa ei ole merkkejä joten onk osillä sitten väliä?

Monkey viritys ja tekniikka

15.7.2011 14:55

joo voi kumminpäin vaan.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

15.7.2011 23:20

mitä hä sanoisitte auttaako virinokka mitää?

Monkey viritys ja tekniikka

16.7.2011 1:18

alat pikkuhiljaa ymmärtää=D,kireestä nokasta ne tehot tulloo ite muokkaama vielä parempi,vakioon se ei kyllä auta mitään, iso kaasari ja avarettu+madallettu kansi,ja virtaava putki niin saat kaikki ilot irti nokasta. ;)

Re: Monkey viritys ja tekniikka

16.7.2011 1:36

jooku oon jo avartanu vähä kantta ja tilasin nyt 16 dellorto ja se virinokan ni mitähä sanoisite että menee? ;) ja välit on 15 ja 40

Re: Monkey viritys ja tekniikka

16.7.2011 11:58

Aika tappovälit, itellä pitemmät vakiomankissa :lol:

Laita vaikka 15-35 niin huiput välien puolesta 60-65

Monkey viritys ja tekniikka

16.7.2011 15:15

16-35 on erittäin hyvät,jos tehoa riittää niin noilla väleillä ite kelasin 84km/h gps:sään .18mm dellorto ois ollu parempi ,ja sit vielä virtaavampi putki. ;)

Re: Monkey viritys ja tekniikka

18.7.2011 9:22

Minulla on mankissa 72cc sisäänajossa ja muita virejä on avarretut imu- ja pakokanavat, 18mm dellorto, ohitin,17/39 välit ja kuriton vakioputki. En ole pahemmin vielä kovaa ajanut sisäänajon takia mutta jos kaasua vääntää äkkiä se tökkää pariin otteeseen ennen kuin lähtee ja täyskaasulla muutenkin hieman outo dellorton suutin on nyt 75 ja neula laihimmalla, mutta koitin 90 suutinta ja silti tuntuu sama ongelma, olisiko jollain kertoa millaisissa säädöissä kaasareitanne pidätte, tai jotain muuta?

Re: Monkey viritys ja tekniikka

18.7.2011 13:08

paljoko tuo lisää tehoa 72cc sylkkä kireempi nokka akseli ja esim. gianellin tehoputki ja joku vakioo isompi kaasari esim. mikuni, verrattuna vakio honlein moottoriin? En niinkään hae huippunopeutta vaan maksimaalista vääntöä? kiitos jo etukäteen! ;)