Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Monkey viritys ja tekniikka

31.7.2011 19:52

Ostat tollasen ja siihe jottai kuumuutta kestävää letkua ja siihe lauhari. :)

Re: Monkey viritys ja tekniikka

1.8.2011 1:42

saakos tollasta suomen maalta?

Re: Monkey viritys ja tekniikka

3.8.2011 22:12

heviäijä kirjoitti:saakos tollasta suomen maalta?
www.minimotoracing.fi tuoltapa noita löytyy, maksaa parikymppiä. jossei sivuilla ole niin soittoa putiikkiin.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

4.8.2011 9:57

Joku tätä jo kyselikin, mutta saako 72cc sylinterin ja 47mm männän sopimaan vakiokannelle? Mopo on Zhenhua gorilla ja siinä on kaiketi alakerta vanhaa mallia ja yläkerta uutta mallia.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

5.8.2011 21:22

Miltä väliltä mun kannattas alkaa kokeilemaan sopivia välejä jotka jaksas tolla setupilla kelata loppuun
Setuppi:
- Skyteam monkey 50cc kone vakio kannella, josta pakoja avarrettu (72cc lyön kiinni kunhan keksin kuin saan ton nykysen 47mm männän sopimaan vakiokannelle)
- Dellorto phva 17,5
- Kuriton imukaula
- Avarampi putki

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen ;)

Re: Monkey viritys ja tekniikka

5.8.2011 22:26

Eikös tuossa imukaulassa oo aika merkittävä kuristus?? Pitäs olla vakio muuten paitsi ratastukset 15/33 ja kulkee sen 51 km/h sigmaan. Eikö se tuo lisää vääntöä ja vähä nopeutta ku ottaa sen kuristuksen pois

Re: Monkey viritys ja tekniikka

6.8.2011 0:56

__S1__ kirjoitti:Eikös tuossa imukaulassa oo aika merkittävä kuristus?? Pitäs olla vakio muuten paitsi ratastukset 15/33 ja kulkee sen 51 km/h sigmaan. Eikö se tuo lisää vääntöä ja vähä nopeutta ku ottaa sen kuristuksen pois

On ainaki nois kiinan vehkees aika merkittävä se kuristus, saahan noita kiinalaisia imukauloja "kuristamattomina(kin)"

Re: Monkey viritys ja tekniikka

6.8.2011 0:57

mikkä olis hyvät ratastukset muuten vakio mankiin ?? (olisko 15-16-h eteen ja taakse vakio) :seko:

Re: Monkey viritys ja tekniikka

6.8.2011 11:11

Jose 96 kirjoitti:mikkä olis hyvät ratastukset muuten vakio mankiin ?? (olisko 15-16-h eteen ja taakse vakio) :seko:

17-42 on itellä ja tykkään paljon enemmän kuin 16-42.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

6.8.2011 16:20

dmx^ kirjoitti:Miltä väliltä mun kannattas alkaa kokeilemaan sopivia välejä jotka jaksas tolla setupilla kelata loppuun
Setuppi:
- Skyteam monkey 50cc kone vakio kannella, josta pakoja avarrettu (72cc lyön kiinni kunhan keksin kuin saan ton nykysen 47mm männän sopimaan vakiokannelle)
- Dellorto phva 17,5
- Kuriton imukaula
- Avarampi putki

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen ;)

Monkey viritys ja tekniikka

6.8.2011 17:19

voit kokeilla 15-35 mutta nuo on kyllä aika lievät viritykset voit myös koittaa jotai 14-35

Re: Monkey viritys ja tekniikka

6.8.2011 20:00

t0mppaa kirjoitti:voit kokeilla 15-35 mutta nuo on kyllä aika lievät viritykset voit myös koittaa jotai 14-35

14-35 on aika kevyet vakiollakin, joten mielummin 15-35.

Re: Monkey viritys ja tekniikka

6.8.2011 20:47

Paljonkohan tolla mun setupilla ja sit vaik niil 15-35 väleil ois huiput? Tai paljo ois 17-35 väleil ku noi 15-35 välit tuntuu aika lyhyiltä ko kaveri vakio manki jaksaa vetää niit jotenki..

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.8.2011 17:02

VÄLIT: mikkä valit olis hyvät että menee sen 50 km/h ,,,,,, kun ittellä 15/42!!!

Kun vaihdan rattaat ja ketjut niin tilaan tuon etehe 15 ja 16 ,,taakse vakion mutta mutta millä väleillä jaksais mennä sen 50KM/h

Re: Monkey viritys ja tekniikka

7.8.2011 20:55

Miten mankista lähtee magneetto irti? Oon hommannu ulosvetäjän mut ei vaan onnistu. pitääkö ne kuusiokolopultit ottaa kanssa pois?