Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Keeway x-ray sm/enduro

25.8.2011 20:44

eipä siinä vikoja oikein ole, sähköstartti on kyllä usein aika onneton, eli hajoaa herkästi, tuntuuu olevan tyyppivika ja vakiona laiska, vaikka kaikkihan ne on... paljonkoos mulla oli vakiona kulutus, jotain 3 luokkaa.

Re: Keeway x-ray sm/enduro

26.8.2011 19:51

Jamppa^ kirjoitti:Elikkä olisin derbiäni vaihtamassa tällaiseen keewayhin, kun olisi tuollainen -08 vuoden SM mallinen keeway x-ray tarjolla, luin tämän topicin läpi, niin hirevästi en huonoja puolia huomannut? Mikä tällaisen keewayn kulutus on kurittomana?

Miks sä laatupelin meet vaihtamaa Kiiviin?

Re: Keeway x-ray sm/enduro

7.9.2011 18:32

Mikä on minu kiiwissä ku kone laitettu kasaan nii ei tule kipinäää ollenkaan ?! :s tiedon tarvis aika nopsaa, kiitän etukäteen :D :D

Re: Keeway x-ray sm/enduro

5.12.2011 22:13

Mikä on Keeway x-ray sm etuiskareiden öljymäärä?

Re: Keeway x-ray sm/enduro

14.12.2011 18:53

"eipä siinä vikoja oikein ole, sähköstartti on kyllä usein aika onneton, eli hajoaa herkästi, tuntuuu olevan tyyppivika ja vakiona laiska, vaikka kaikkihan ne on... paljonkoos mulla oli vakiona kulutus, jotain 3 luokkaa."


! Perun sanani, tän kirjotuksen jälkeen on ollut kyseisestä wehkeestä wain ja ainostaan harmia!
En suosittele ostamaan, toki joukosta niitä hyviäkin kappaleita löytyyy mutta mutta....

Keeway x-ray sm/enduro

2.3.2012 20:34

sloufrar kirjoitti:"eipä siinä vikoja oikein ole, sähköstartti on kyllä usein aika onneton, eli hajoaa herkästi, tuntuuu olevan tyyppivika ja vakiona laiska, vaikka kaikkihan ne on... paljonkoos mulla oli vakiona kulutus, jotain 3 luokkaa."


! Perun sanani, tän kirjotuksen jälkeen on ollut kyseisestä wehkeestä wain ja ainostaan harmia!
En suosittele ostamaan, toki joukosta niitä hyviäkin kappaleita löytyyy mutta mutta....



Joo en suosittele, itelläki ollu kaikenlaista ongelmaa... Sähköstarttiki huollettiin syksyllä, en oo käyttäny sen jälkee kuin kerran testannu ja nyt sitten kun akun otin laturista ja laitoin kiinni niin kappas taas startin nappi paskana.

Re: Keeway x-ray sm/enduro

18.3.2012 23:58

Elikkäs oon ostamassa keewayn X raytä ja siitä on menny cdi poksi myyjän mukaan. Mistä sais suhkoht halvalla uuden. Ja onko näissä keewayssä tapana olla tälläisiä sähkö vikoja ku mopolla ajettu vasta 4800km? Sitte sellanen kysymys että miten helposti tälläsen saa kulkeen 70km/h mitä kantsii tehhä tälle ekana ku kyseinen mopo on vakio? apuja kiitos jo etukäteen.

Keeway x-ray sm/enduro

20.3.2012 0:18

penaa223345 kirjoitti:Elikkäs oon ostamassa keewayn X raytä ja siitä on menny cdi poksi myyjän mukaan. Mistä sais suhkoht halvalla uuden. Ja onko näissä keewayssä tapana olla tälläisiä sähkö vikoja ku mopolla ajettu vasta 4800km? Sitte sellanen kysymys että miten helposti tälläsen saa kulkeen 70km/h mitä kantsii tehhä tälle ekana ku kyseinen mopo on vakio? apuja kiitos jo etukäteen.


Osta mun vanha mopo! 1450 ajettu ja nyt huollettu ja kaikki pelaa. Saat vielä toisen alkukäyrän mukaan jonka voit sitte laittaa kurittomaks (mopo siis vielä vakio, takuu voimassa ensi tammikuuhun). Laita YV:tä jos kiinnostaa!

P.S. Voin sitte vielä kertoo miten saa kulkee helposti yliki ton 70 :P Niin ja mun mopo on TX-mallia, eli uudempi kuin X-Ray.

Re: Keeway x-ray sm/enduro

21.3.2012 1:29

penaa223345 kirjoitti:Elikkäs oon ostamassa keewayn X raytä ja siitä on menny cdi poksi myyjän mukaan. Mistä sais suhkoht halvalla uuden. Ja onko näissä keewayssä tapana olla tälläisiä sähkö vikoja ku mopolla ajettu vasta 4800km? Sitte sellanen kysymys että miten helposti tälläsen saa kulkeen 70km/h mitä kantsii tehhä tälle ekana ku kyseinen mopo on vakio? apuja kiitos jo etukäteen.


Multa saisit 1100e keewayn :) Löytyy teharia ja isompaa kaasaria. Menee ''hieman'' paremmin kuin kuriton. (eikä ole tollasia sähkövikoja)

Mutta, 70kmh saa menemään ottamalla kurin pois

Re: Keeway x-ray sm/enduro

22.4.2012 18:49

mulla alkukäyräst kuri pois ja crospipin ilmanputsari ja 110 suutin on hieman liian pieni. Ihan eri mopo. Kaikki valittaa et sähköstartti hajoo (mut esim derbeissä ei sellasta olekkaan) ja ketjut itelläkin oudost löystyny ja lyönö kaks kertaa magneeton ulkokuoren paskaks. Hinta-Laatu suhde erinomainen :D

Re: Keeway x-ray sm/enduro

22.4.2012 20:28

Ja muistakaa oikea suutin koko on yksilöllinen, ja jos menee sormi suuhun ku kysytään kaasariin/2 tahti koneeseen/putkeen liittyviä asioita niin ei kannata ilman apua/yksin virittää vain netistä saaduilla ohjeilla ;)

Re: Keeway x-ray sm/enduro

23.4.2012 17:44

Hei!

Tietääkö kukaan mikä suutin Keeway Tx:ssä on vakiona? Vakio suutin on liian pieni ja pitäis vaihtaa isompaan. Ja minkäslaista suutinta ootte pitäneet alkukäyrä kurittomana?

Ja niin.. mikä kaasari tuossa on tarkalleen ottaen? Vai käykö kaikkiin Dellortoihin samat suuttimet? Malli oli siis '11...

Re: Keeway x-ray sm/enduro

3.5.2012 19:33

Mulla ainakin oli 95, alkukäyrä kuriton ja uus vapaavirtaus suodatin ja suutin nyt 116. Alota 110 ja siitä testailemaan. dellorton suuttimet 6 millisel kierteel.
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 10.5.2012 14:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.

Re: Keeway x-ray sm/enduro

6.5.2012 11:30

Kiitos tiedosta!Ei muuta kuin suutinta vaihtelee ja kuria irrottamaa :D
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 10.5.2012 14:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.

Re: Keeway x-ray sm/enduro

7.5.2012 15:10

Siinä käy helposti niin, että lopulta on aika kasa suuttimia, sitten kun on löytynyt hyvä, niin pistää uutta palikkaa, ja taas pitää tilata uusia suuttimia

Poistettu tarpeettomia lainauksia. Topikissa edellisenä olevaan viestiin vastattaessa alkuperäistä viestiä ei lainata.
Vauhtiviivatarra