Keskustelu tiettyyn merkkiin tai malliin liittyvistä mopoasioista.

Alueen säännöt

Tälle pääalueelle kirjoitetaan ne merkkikohtaiset asiat, jotka käsittelevät sellaisia merkkejä joille ei ole omaa ala-aluetta.

Mikäli pyörällesi on listassa ala-alue, käytä sitä tämän sivun sijaan

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

16.6.2012 13:40

Mistä välistä mittasit? Tarkista nyt eka polttimot, jos ne on kärähtäny niin jänäri paskana. Kato myös sulake.

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

16.6.2012 14:18

MB93 kirjoitti:Mistä välistä mittasit? Tarkista nyt eka polttimot, jos ne on kärähtäny niin jänäri paskana. Kato myös sulake.

siitä jännitteensäätimen liittimestä ni siihe ei tuu, missä on masaissa sulake?? koskaa ei oo tullu vastaa

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

16.6.2012 22:19

Käviskö joku noista Masai DB 50 malliin?
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=3655
http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=3653

Meinaa Olis kiire saada kunnon putki masaihi.

Kiitos etukäteen vastauksista jos viittitte edes vastata ;)

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

17.6.2012 13:43

Tuo CNC END KLX pitäis mennä.

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

17.6.2012 16:25

nii missäpäi mahtaa olla masaissa sulake?

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

18.6.2012 16:32

Akun luona jos tässä on akku. Penkin alta etsimään.

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

29.6.2012 23:26

Mikähän mahtas olla ku yhtäkkiä ajossa ilmeni sellanen vika, et nostaa itekseen kierrokset tappiin kun käynnistää. Ilman ryyppyä ei edes käynnisty ja kaasusta ei joko käy mitään tai booaa ja sammuu. Ihan imuvuodolta vaikuttais, mut koitin erilaista tiivistettä, hioin imukaulan suoraksi ja silti sama.

Kaasutin on 18mm PHBG ja sen perässä on joku vapariputsari. Pääsuutin 80, mut en usko että vaikuttaa, kun aikasemmin kuitenkin toiminut.

Mitähän seuraavaksi? Pitäiskö vielä yrittää tiivistemassalla tms, vai voiko vuotaa jostain muualta? En oo nelareitten toimintaan perehtyny, mut voiko venttiilit vaikuttaa tms?

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

30.6.2012 15:24

Käykö jompi kumpi tai kummatki masai 08 ?
http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=2694
http://www.ooracing.com/store/index.php ... uctId=2639

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

3.7.2012 16:40

mikä vois olla vikan ku tuntuu et masai saa liika bensaa koko ajan vaik on kaasaria säädetty vaikka kuinka paljon ja alimassa lovessa on neula eli pitäis saada mahdollisimman vähän bensaa ja suutin on iha ihme ku ei lue mikä kokone on ja kaasari on joku japsin 19 milline, kumminki suutin näyttäis olevan todella pieni.. kylmänä starttaa ja käy jonki aikaa ja sammuu eikä mee päälle sen jälkee ollenkaa, jonki verran sitä polkee nii johan tulppa on märkän, entine omistaja on kumminki kuulemma korjannu siin olevan imuvuodon.. :roll:

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

6.7.2012 14:44

Mistä sais masaihin kytkin remppa osat? Kytkin ei oikee irrota ja kokeiltu vaikka millasii säätöjä. Sopiva vaijeriki ois kiva tietää.

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

6.7.2012 16:22

Saaks jostain netistä tilattua masain vakiokatteita/tarroja?

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

6.7.2012 16:51

Hmonkey kirjoitti:Saaks jostain netistä tilattua masain vakiokatteita/tarroja?


Itse tilasin 04 malliin http://www.24mx.fi/pitbike/p/muovisarja ... osat/k132/ tollasen


E: Ja hyvin kävi piti vaa vähä taivutella.

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

6.7.2012 23:43

http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=3391

Käviskö tollanen masaihin?

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

7.7.2012 1:35

Käy, mut jos laittaa vakiokannen kanssa niin venankoloja vingulla syvemmäksi ja useampi alatiiviste, ottaa muuten kanteen kiinni...

Re: Masai db50/ Sachs dirty devil/ Bullet

7.7.2012 1:45

MB93 kirjoitti:Käy, mut jos laittaa vakiokannen kanssa niin venankoloja vingulla syvemmäksi ja useampi alatiiviste, ottaa muuten kanteen kiinni...


No mistä sais uuven sopivan kannen?

Tai jos jostai sais koko sylinterisarjan kannella nii laita linkkii.